541 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Komplet udstødning til Hornet? Komplet udstødning til Hornet?

Som et vinterprojekt, ønsker jeg at montere en ny udstødning på min Hornet. I den forbindelse er jeg på jagt efter et komplet udstødningssystem, men det er ikke lige sådan at finde, synes jeg. Er det nogle, der ligger inde med viden og/eller links til sådan nogen/nogle? Så ville jeg blive rigtig glad :o)

Som et følgespørgsmål: Giver det nogen effektforøgelse at montere komplet udstødningssystem i forhold til blot en potte og hvad med lyden?

Saksager - nu i hi

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle bord 300 kr.
  • Hækklipning i parcelhushave og bortkørsel i 8270 Højbjerg 1.200 kr.
  • Hækkeklip 1.300 kr.
  • Throw trash 750 kr.
  • Handymand 790 kr.
  • Nedtagning af markise på altanen 1.100 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Komplet udstødning til Hornet?
  • #1   7. nov 2005 Lyden vil blive ca den samme med komplet eller blot en slip on, måske kan du opnå en en minimal effekt forøgelse med et komplet system, men uden du begynder lave en masse andre ting vil et komplet system lidt være pengene ud af vinduet .. Uden power commander / dysning osv. ville du nok blot opnå en lidt højere top effekt med huller i kurven .... Og hvor tit kører man man fuld gas ?

Brug hellere pengene på en lækker slip on f.eks. Akrapovic eller Devil ... Så er der også lidt penge til overs til lidt gejl.

• #2   7. nov 2005 Jeg regner med, den skal dyses ind også... Et andet luftfilter + måske modificering af luftfilterkassen...

• #3   7. nov 2005 Tror desværre ikke du finder et komplet system til Hornet. Jeg har søgt længe, uden resultat.

• #4   7. nov 2005 Jeg ved at Arrow laver et, men jeg kan bare ikke finde det i DK...

Og ja vægten er selvfølgelig også mindre :o) Det er jo ikke at foragte...

• #5   7. nov 2005 Ok - vidste faktisk ikke at Arrow lavede komplet til Hornet, men der findes vidst ikke nogen dansk importør af Arrow. Du må kunne få den i Tyskland.

• #6   7. nov 2005 jeg fandt et komplet men kan ikke huske mærke eller hvor
    men det fås skal nok lige prøve at finde siden
    og skrive igen mener det var Akrapovic

Kommentér på:
Komplet udstødning til Hornet?

Annonce