{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
58 visninger | Oprettet:

Magnus G
Magnus G
Online Tilmeldt:
15. apr 2017
Følger: 13 Følgere: 4 Emner: 4 Svar: 9

Gsf 1200 - opboring af cylinder {{forumTopicSubject}}

Min Bandit 1200 motor skal bores op da tolerancerne er blevet for store. Jeg overvejer at vælge den størst mulige boring da det nu er skilt ad alligevel. Topstykket har skarpere knaster og er bearbejdet, og motoren har leveret 133HK på hjulet for 2 år siden, hvorfor mere effekt selvfølgelig ønskes.

Er der nogen der har erfaring med hvor meget de kan bores op, hvilke type/mærke stempler og om der er nogle "vægge" man skal undgå at rende ind i under processen?

På sigt har jeg også en lille drøm om at få monteret turbo (200hk), og jeg har læst mig frem til, at det er populært at bruge hayabusa stempler i motoren til netop det formål. Ville det give mening at finde et par brugte stempler og bore cylinderen efter dem, for at spare? Jeg er studerende, så økonomien er ikke kæmpe smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af vask og cocker 1.500 kr.
  • Stoppet afløb i håndvask 1.000 kr.
  • Murer arbejde - Sætningsskade ved sokkel. 2 x 20 cm 1.500 kr.
  • IKEA furniture and shelves 2.500 kr.
  • Mount ikea benches 360 kr.
  • Fix udendørs kontakt/stikkontakt 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gsf 1200 - opboring af cylinder
  • #1   3 timer siden mener gsxr1100 landede på 1230ish uden at skulle have foringer , så der er ikke meget at give af der , men med foringer er det muligt at ende lige over 1300

ved ikke hvad stempler der er at vælge imellem nu til dags men for 20 år siden brugte man hellere JE end wiseco , Wiseco kræver lidt større tollerance så lidt mere støj og olieforbrug end med JE

hvis man vil lege med ladetryk er der mange nye ting der skal tages stilling til , der skal der sænkes kompression , vil man gøre det med stempler eller en spacer?
    styring af benzin og tænding og ladetryk skal også med i beregningen

det er ikke bare noget man klapper sammen på en weekend hvis det skal være bare lidt kørbart og pålideligt
    er det besværet og pengene værd ? måske ? er det sjovt ? garanteret smiley

Kommentér på:
Gsf 1200 - opboring af cylinder

Annonce