{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
852 visninger | Oprettet:

Utæt samling af Leo Vince SBK potte... {{forumTopicSubject}}

Hej alle MC'ister....
I går aftes monterede jeg min sprit-nye Leo Vince SBK udstødning på min Suzuki GSX600F fra 1998, men efter endt montage, fornemmer jeg at den ikke helt slutter tæt. Utætheden kommer ikke fra samlingspunktet ved selve potten, men dér, hvor forrøret samles ved katalysatoren (tror jeg).

Hvad gør jeg i sådan en situation - det lyder nu ellers supergodt, men den skal ikke være utæt.

Hilsen
Jan L

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Utæt samling af Leo Vince SBK potte...
  • #1   26. aug 2008 Er der katalysator på en 1998 GSX600f??
    Har du glemt en pakning?

• #2   26. aug 2008 Hej Jesper.
    Fisk/pas....Aner faktisk ikke om der er cat på sådan en svend, det var blot et ukvalificeret gæt. Jeg har benyttet alt, som fulgte med, men en manglende pakning var et godt bud.

• #3   26. aug 2008 Hej Jan.

Måske et af rørene har haft en lillebitte bule?
    Hvis det 'bare' er en kvart mm's slip, så prøv at køre nogle dage med det og se om der kommer sod ud på røret. I mnage tilfælde lukker soden også de minimale utætheder der kan være..

Allan :o)

• #4   26. aug 2008 Har nu aldrig hørt eller stødt på pakninger til slipon udstøninger, og har monteret 4 styk på forskellige motorcykler indtil videre.
    Hvis samlekvaliteten er god plejer de at være tætte, der kan dog godt slippe en lille smule ud i samlingen men det er meget lidt og jeg tror ikke det betyder noget.
    Hvis det er meget ville jeg sende den retur som jeg gjorde engang med en Typhon potte der virkelig var noget skod.

• #5   26. aug 2008 Enig med Bjarne, glemte at skrive det. Pakninger ses sjældent ved slipon, det skal passe nøjagtigt ned over det originale rør

• #6   26. aug 2008 På den nye Z750 er der en pakning mellem bagpotte og forrør.

• #9   27. aug 2008 Tak for alle de gode råd - dejligt med hjælpsomme MC-ister...
    Jeg kontaktede FA Motor i Brønshøj (aut. Suzuki-forhandler) og forklarede problemet og dér fik jeg at vide at det var en såkaldt udstødningspakning (ikke gummi, men metal), som manglede. I mine ører lyder det fornuftigt og jeg bemærkede da også at der sad en tilsvarende på den gamle udstødning, da jeg afmonterede denne.
    TIlbage er blot at afmontere Leo Vince'en, på med pakningen og så på med Leo Vince'en igen og vupti, er problemet væk....håber jeg.

Kommentér på:
Utæt samling af Leo Vince SBK potte...

Annonce