Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af trampolin 1.000 kr.
  • Jeg søger hjælp til diverse handyman opgaver. Det drejer sig speficikt om hjælp til ophæng af 5 x hylder, et spejl, to knager, et gardin og to Ivar IKEA skabe. 1.750 kr.
  • Installation af Husqvarna robotklipper med tråd 2.798 kr.
  • Opmontering 1.200 kr.
  • Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp til udstøning yzf 750
  • #1   25. nov 2005 Ducati Henning i Års kan nok hjælpe dig. Jeg aner ikke om han har tid, men han har i hvertfald den nødvendige kunnen.
    Han er sgu dygtig!

• #3   25. nov 2005 til jonas
    Ja jeg har forrørene, og hvis jeg kan få potten på, så det virker, er de til salg. Men hvorfor midster jeg bag-fodvilerne??? det kommer da vel an på hvor højt jeg løfter potten?

Det kan også være du er interesseret i hele systemet???? så kan jeg jo bare købe en anden slipon

• #4   25. nov 2005 Du kan evt. skrive til mig på msn eller mail. jeppe@biken.dk

• #5   25. nov 2005 Hvorfor vil du beholde EXUP'en? Jeg ville da bare sætte hele race systemet på, og pille EXUP'en af.

EXUP giver kun ekstra power ved lave omdrejninger. Faktisk mister du lidt når du giver fuld gas.

Min R1 jeg bruger på banen er også født med EXUP, men nu kører jeg med et Akropovic komplet system. Det giver flere heste ved fuld gas. (Og det får den jo altid)

• #6   26. nov 2005 Ved det godt tommy, men jeg bruger meget min mc til og fra arbejde og sådan. Køre meget bykørsel, så derfor vil jeg gerne beholde exup'en, netop som du siger for at have lidt ekstra ved de lave omdrejninger

Kommentér på:
hjælp til udstøning yzf 750

Annonce