Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo bag kasse i mit skur 600 kr.
  • Sprøjtning af hvepseboer (app vil ikke tilføje billeder) 1.200 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Scorpion udstødning
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.726
    #1   2. nov 2008 Hvis du køber den til din cykel, er det jo bare at skrue den på.

• #2   2. nov 2008 Jeg købte til min her i sommers,- og det er en to-cylindret, jeg fik to potter og to mellemrør, og tilhørende spændebånd og ophæng.

Det var ligeud af landevejen at montere, meget nemt og hurtig gjort,og intet der skulle tilpasses,- og en rigtig fed lyd.. smiley
    Synes du lyden er lige høj nok, så bare i med db-killeren, det er en dejlig valgmulighed.

Jeg er meget tilfreds med mit udstødningssystem, og leveringstiden var 14 dage..

• #3   2. nov 2008 -Per R
    som du ved, så har jeg sådan en Scorpion-potte og montering var slet ikke svært, men dog tidskrævende. På min skal mellemrøret saves over og det tager lidt tid med en nedstryger og så skal det nye mellemstykke tilpasses, så varmeskjoldet kan sættes på igen. Alle dele medfølger inklusiv vildledning til montering, der er endda et samlestykke med, hvis man vil have den originale på igen - jeg skal dog bestemt ikke. Lyden er bare så meget bedre end standardpotter. Desuden kan db-killeren nemt fjernes, da den sidder fast med en enkelt bolt.
    Det er dog bestemt ikke alle modeller, hvor man skal igang med nedstrygeren - langt de fleste er bare slip-on og kør.

• #4   2. nov 2008 Hej
    Jeg takker og bukker, så det giver jeg mig i kast med her over vinteren.
    På min GSèr skal man save, men når der følger mellemstykke med så
    skulle det jo nok lade sig gøre.

TAK for hjælpen

Per

• #5   2. nov 2008 -Per R
    Du bliver glad for en anden potte, jeg har hørt flere GS'ere med sportspotter og det lyder sweet i forhold til standardpotten, der får den til at lyde som en to-takter:-)

Kommentér på:
Scorpion udstødning

Annonce