855 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
5 Svar
Scorpion udstødning Scorpion udstødning
Hej
Er der nogle af jer der har erfaring med Thansen`s
Scorpion udstødninger, og om det er let at montere denne.
Jeg har en GS500, og vil gerne have noget mere lyd på...
Per
0 synes godt om
Online Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.726
dec 2004
Følger: 11 Følgere: 11 MC-er: 3 Emner: 177 Svar: 1.232
Det var ligeud af landevejen at montere, meget nemt og hurtig gjort,og intet der skulle tilpasses,- og en rigtig fed lyd..
Synes du lyden er lige høj nok, så bare i med db-killeren, det er en dejlig valgmulighed.
Jeg er meget tilfreds med mit udstødningssystem, og leveringstiden var 14 dage..
aug 2006
Følger: 22 Følgere: 24 MC-er: 6 Emner: 14 Svar: 2.919
som du ved, så har jeg sådan en Scorpion-potte og montering var slet ikke svært, men dog tidskrævende. På min skal mellemrøret saves over og det tager lidt tid med en nedstryger og så skal det nye mellemstykke tilpasses, så varmeskjoldet kan sættes på igen. Alle dele medfølger inklusiv vildledning til montering, der er endda et samlestykke med, hvis man vil have den originale på igen - jeg skal dog bestemt ikke. Lyden er bare så meget bedre end standardpotter. Desuden kan db-killeren nemt fjernes, da den sidder fast med en enkelt bolt.
Det er dog bestemt ikke alle modeller, hvor man skal igang med nedstrygeren - langt de fleste er bare slip-on og kør.
sep 2008
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 3 Svar: 34
Jeg takker og bukker, så det giver jeg mig i kast med her over vinteren.
På min GSèr skal man save, men når der følger mellemstykke med så
skulle det jo nok lade sig gøre.
TAK for hjælpen
Per
aug 2006
Følger: 22 Følgere: 24 MC-er: 6 Emner: 14 Svar: 2.919
Du bliver glad for en anden potte, jeg har hørt flere GS'ere med sportspotter og det lyder sweet i forhold til standardpotten, der får den til at lyde som en to-takter:-)
Scorpion udstødning