{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.066 visninger | Oprettet:

Verdens mindste shift lighti {{forumTopicSubject}}

Hej alle
Vi har udtænkt og konstrueret verdens mindste shift light til MC (eller bil). Hele molevitten er bygget ind i et vandtæt kabinet på størrelse med et AA-batteri og installeringen og progammeringen er gjort MEGET nem.
I forhold til andre produkter på markedet tror vi ikke der findes noget smartere eller mindre lige nu.

Prøv at se på:
(link fjernet)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Verdens mindste shift lighti
  • #1   5. dec 2005 Og billedet på siden virker heller ikke... Altså det øverste - det linker til dit lokale drev.

    Og hvad med pris?


  • #2   5. dec 2005 Henrik: Du kan da også bare sige at jeg skal smutte i seng smiley
    Men det er da altid noget at jeg ikke dummede mig med hensyn til billedet smiley


  • #3   5. dec 2005 P.S. Henrik: Beskrivelsen i den danske manual er noget bedre end den der står på selve siden. Manualen kan du finde i bunden.

  • #4   5. dec 2005 Nat nat, mor smiley

  • #5   6. dec 2005 Er der ikke indbygget sådan en i alle instrumenter fra fabrikken eller er det kun min... smiley

    godt tænkt ellers..

    /Jan


  • #6   6. dec 2005 Okay
    Det er ikke verdens bedste side, men her er der tale om et produkt lavet af entusiaster til entusiaster.
    (Det vigtigste er vel at shift lightet virker, fremfor selve siden)
    Vi har ingen intentioner om at "lave kassen", vi mener blot at der er tale om en god idé, som andre kunne have brug for til bane, drag eller gaden.
    Det er rigtigt at flere nye modeller har shift light indbygget, men bare for 3-4 år siden var det ikke normalt og produktet er tiltænkt som eftermontage. Desuden er mange af de originalt monterede shift lights skod-dårlige, da de benytter de originale instrumentlys og dermed a) ikke er særligt kraftige og b) ikke giver den samme opmærksomhed da lyset kommer på et velkendt sted.
    Vi har således allerede solgt til cykler, der HAVDE shift light indbygget, og en Danmarks mesteri RR har været meget posititv omkring produktet i det hele taget.
    Vi har i alt 7 kørende i øjeblikket.

    Alle spørgsmål er velkomne!

    MVH
    Hans-Henrik
    Ducati 888


  • #7   6. dec 2005 Er det ikke smartere at lytte til motoren, du kan da mærke hvornår der skal nyt gear i. Forstår sq ikke hvad man skal med sådan en.

  • #8   6. dec 2005 Ser ud til at være et fint produkt til en overkommelig pris.

    Jeg ville dog foretrække at den tog signalet fra tændrørskablet, for at undgå indgreb i ledningsnettet.
    Men det er måske mere kompliceret ?


  • #9   6. dec 2005 Hans-Henrik: Det er da et kanon produkt og en rimelig pris.
    Har dog selv lige købt en instrumentering med indbygget shiftlight, ellers var jeg da køber af en smiley

    Har i andre "sjove" dimser ? feks gearindicator ?


  • #10   6. dec 2005 "Er det ikke smartere at lytte til motoren, du kan da mærke hvornår der skal nyt gear i. Forstår sq ikke hvad man skal med sådan en."

    Produktet er tiltænkt banekørsel, hvor stort set alle bruger shift light, så man ikke skal koncentrere sig om at holde øje med omdrejningstælleren og hvornår man når til det røde felt.
    Det er ikke os der har opfundet behovet eller produktet, vi har har bare gjort det smartere og mindre end de eksisterende på markedet.

    MVH
    hans-Henrik


  • #11   6. dec 2005 "Ser ud til at være et fint produkt til en overkommelig pris."

    yes sir

    "Jeg ville dog foretrække at den tog signalet fra tændrørskablet, for at undgå indgreb i ledningsnettet."

    Den tager jo netop signalet fra LAV-spændingssiden (12V). Det er generelt dårlig idé at tage signalet fra højspændingssiden og der er for stor variation i det opnåede signal fra en såden kilde, fugt er også et problem i denne forbindelse.

    På mange tændspoler sidderforsyningskablet fast med en "sko" på en "spade", og Microshift kan få sit signal ved at få ledningen ind på spaden under skoen, så der bliver ikke noget med at ødelægge ledningsnettet.

    MVH
    Hans-Henrik
    Ducati 888


  • #12   6. dec 2005 "Har i andre "sjove" dimser ? feks gearindicator?"

    Nej, desværre ikke p.t.

    Men hold øje med www.wroum.dk og se evt. Chevy 55eren, der er spækket med elektronik, ejeren står bag shift lighten også

    MVH
    Hans-Henrik


  • #13   6. dec 2005 "synes også at det ser kanon ud,findes den kun med rødt lys er det svært at se om dagen eller er det så stærkt lyset.mvh chr.b."

    Lyset er ikke svært at se om dagen, har selv kørt to banedage med mit eget, ligesom et par af mine kammerater har, alle har været tilfredse.
    Vi kunne godt lave en enkelt med en anden farve (grøn eller blå), men så bliver merprisen 50,- og linsen bliver klar = gennemsigtig.

    MVH
    hans-Henrik


  • #14   6. dec 2005 Det sidder da standard på ens bike....gør det ikke, he he.

  • #15   6. dec 2005 Tak for de pæne ord Christian og Morten m.fl.

    "endnu et produkt hvor man er nødt til at skabe et behov inden det kan sælges... :-)"

    Nej! Alle der kører på bane eller drag på professionelt plan bruger shift light og som så meget andet derfra finder det vej til os andre dødelige.

    "bare nu ikke der er nogle ducati kørere der trykker på bremsen når den blinker fordi de tror det er olielampen :-))"
    Hvor originalt fundet på!



Kommentér på:
Verdens mindste shift lighti

Annonce