Yamaha Wildstar xv 1600 2004

14.268 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 49 Kommentarer
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

Yamaha Wildstar xv 1600

Årgang:
2004
Motor:
2-cylindret 4- takts V-motor, maks. moment 134 Nm v. 2250 o/m
Hestekræfter
63 solide bryggerheste
Fælge
For: 3,00" stålfælg
Bag: 3,50" stålfælg
Dæk
For: 130/90H16
Bag: 170/80H16
Topfart
Opgivet til 170 , ( har været oppe på ca. 165 på uret)
det er rigeligt hurtigt uden vindskærm
Tuning
Ikke endnu,
Styling
Bred bro, fremflyttersæt, anden baglygte, små blinklys, andet luftfilter og potter med lyd, går og venter på mit nye styr, det bliver lavet i 42 mm rustfrit stål, der kommer nogle billeder når det er på
Ekstraudstyr
Tasker ( de ryger kun på når vi skal på længere ture)
Bemærkninger
Dejlig maskine,,billeder fra første år(2stk), sidste år (2stk) og resten er fra i år

Kommentér på:
Yamaha Wildstar xv 1600
  •   27. jun 2017 Det er en higway hack lygte som jeg har købt i bike shoppen i Viborg , men det er nogle år siden ved ikke om den stadig er på highway hawks udstyrsliste ? ?

  •   27. jun 2017 Fed baglygte med nummerplade under i stedet for over lygten. Hvor får man fat i sådan en ??

  •   31. okt 2012 flot yamaha x-høj herfra

  •   25. okt 2009 Takker
    for den ekstra høje, værdsat!
    Ja, jeg overvejer kraftigt en bredere bro, og hører meget gerne om andres erfaringer i denne forbindelse, ligesom jeg gerne modtager andre ideer til cyklen. Man har jo en tendens til at stirre sig lidt blind på tingene sekv... smiley


  •   25. okt 2009 Flot helstøbt cykel
    God balance i de ting du har lavet. Høj herfra.
    Lige et (dumt?) spørgsmål; når du skifter triple tree (broer), genbruger du så de originale støddæmpere, eller skal der også investeres her ved ombygningen?


  •   12. aug 2008 Hey
    Ses i morgen. Høj til dig


  •   24. apr 2008 Clausi
    Hey der Tom så kom sukien sku på med billeder und alles.
    Hils omkring dig


  •   4. apr 2008 Halloooooooo ven
    30 ÅRS JUBILÆUMSTRÆF FRA D. 13 - 15 JUNI
    Håber at du / i kommer et par dage og giver den gas !
    www.udbryderne-mc.dk

    År og Fred
    Isbjørnen




  •   2. apr 2008 Nå ven
    Hvad er det jeg hører ude i byen at du skal til USA og kører Harley ???????
    Håber at vi ses i juni til 30 års jubilæum, gamle ven


  •   12. mar 2008 Pumpe under tank igen.
    Kan du evt smide et billede på vores forum for wildstar? Min sidder nede over karburator, efter anvisninger jeg har fundet på nettet.
    Men nu har jeg egentlingt købt et kit til at flytte den ned bag højre sidedæksel. Det kostede kun 250 kr "over there."
    Vil dog hellere have den under tanken, da jeg gerne vil have bremsevæskebeholderen til bagbremsen bag sidedækslet. Der er ikke plads til begge dele.

    Må jeg smide denne tråd over i "vores" forum? Der er sikkert nogle andre, der vil få glæde af at flytte pumpen. Den er jo ikke særlig køn der hvor den sidder originalt.


  •   11. mar 2008 Pumpe under tank
    Så er jeg spændt på at vide om du kan høre pumpen tikke når den arbejder.
    Kunne du sagtens få plads til pumpen under tanken?
    Min sidder også over stellet, men jeg synes nu ikke der var plads nok. Men nu sidder den med lidt utilfredsstillende montering af tanken.

    Mads


  •   28. feb 2008 Hej Tom
    Jeg har oprettet en Wildstargruppe.
    Tilmeld dig hvis du har lyst. Ingen forpligtelser.
    www.motorcykelgalleri.dk/grupper/wildstarxv1600


  •   24. jul 2007 Tak for stemmen..
    Sådan en bagfælg koster uden dæk 1.641 €.
    den kan dog også fåes mindre, hvis du forstår Tysk så er der en link herunder hvor de fleste af mine dele kommer fra.
    http://www.thunderbike.de/de/index.html


  •   13. maj 2007 Nå,der er dig lillle ven
    Tak for sidst. Det var total hyggeligt og rigtigt godt at se dig og brormand igen !


  •   9. maj 2007 ..
    øj den er godt nok folt!
    høj til dig!


  •   28. apr 2007 sådan høj herfra
    ja det er bare en fed maskine


  •   24. apr 2007 tak
    Stilren cykel du har lavet. Rigtig god sommer.


  •   13. apr 2007 smiley
    Lækkert styr du har fået på!

    Jeg skal også have min på rullefelt. Jeg har også lidt backfire tilbage, som jeg gerne vil have fjernet helt.
    Jeg har til gengæld købt nyt udstyr til cyklen. Barons Big Air Kit, Jet kit, Portet manifold og en Dyna 3000. Alt i alt skulle det gerne give op til 25% ekstra heste + en meget mere responsiv gas over hele linien. Det kræver næsten en tur på rullefelt, så jeg kan få målt forskellen.
    Jeg håber at den stopper helt med at backfire efter denne opgradering.

    Har du også en mislyd fra remmen når du cutter gassen og ruller på motorbremsen? Min lyder som om at remmen går på, men det tror jeg ikke at den gør. Jeg tror måske, det er et generelt Wild Star problem.

    God sommer


  •   30. mar 2007 Lækker!!
    NIce ...kært barn har mange navne....(-eller sådan noget). Flot er den. Lone


  •   26. mar 2007 Nice
    Super flot cykel - en høj tilbage. smiley
    Connie


  •   25. mar 2007 Hi!
    Tak for din visit.

    Super Svedig Bike du har.. max chrome, ser rigtig nice ud!

    Go Sommer!

    X-høj 8)


  •   22. mar 2007 guldkaramel
    Smider lige en Høj herfra......
    godt forår og sommer til dig


  •   18. mar 2007 Flot flot cykel
    Og lyden er jo formidabel!!!! En høj herfra!


  •   17. mar 2007 Flot
    Hold da op. Det er vist en storebror til min smiley Du fik lige en ekstra høj herfra.


  •   15. mar 2007 !!
    Rigtig lækker cykel. det var planen at min 1100 skulle være skiftet ud med sådan en. Men nej. det blev en Suzuki 1800.


  •   7. mar 2007 Hej
    Du bliver sikkert glad for plomberne til cylinderne. Det giver lige lidt ekstra "renhed" at AIS'en er næsten helt væk.
    Hvis du har brug for mere omkring afmontering og påmontering, så kan jeg finde nogle link's til dig omkring det. Med billeder.
    Det bliver godt med nyt styr smiley


  •   7. mar 2007 Forgaffel
    OK tak!
    Ved nærmere eftersyn i Clymers Roadstar Handbook, (kan i øvrigt anbefales) så ser det heller ikke ud til at være noget problem at pille forgaffel covers af og på.


  •   2. mar 2007 Miljø fætter igen igen.
    Jeg fik mine af den forrige ejer. Han havde ikke fået lavet den lille operation endnu.

    Men Thunderbike i Tyskland har et sæt inkl aftrækker, så du ikke behøver at bruge vold lige som jeg har gjort.
    http://www.thunderbike.com/us/index.html
    De har det under: Chopper -> XV 1600 -> Cover, Mirrors, Oil cooler

    Hos Baron i USA kan du også få dem, men uden aftrækker.
    http://baronscustom.com/catalog/category/17/index.html

    Jeg kan se du har afmonteret de covers der sidder på forgaflen. Er de til at pile af og på igen? Eller er de svejset? Havde nemlig tænkt at installere blinklys direkte på forgaflen ved at bore hul i coverne.


  •   1. mar 2007 Mere miljøkit snak.
    Jeg har lagt flere billeder på min side hvor det færdige resultat bedre kan ses.
    Jeg er også ny inden for MC reperation, så det er noget alle kan finde ud af.
    Der er dog den fordel ved den metode som Flemming omtaler, som er at du kan genmontere miljøkittet rimeligt smertefrit. Det er jo ikke lovligt at afmontere, men "alle" gør det. smiley

    Har du i øvrigt fundet et godt sted at købe reservedele til en rimelig penge. Har lige været i Kbh.'s snart eneste yamaha forhandler og betalt 700 kr. for 8 gummipakninger til den bagerste bremsekaliber. Det er ikke i orden. De har højest kostet 10 kr at fremstille.


  •   28. feb 2007 Hej Tom
    Jeg kan se du har spurgt Flemming K om AIS'en
    Det er rimeligt nemt at afmontere AIS systemmet (Miljø fætteren) det kræver bare en masse vold.
    Alt andet end de "bøsninger", der går ind i cylinder kan fjernes med almindeligt værktøj. Havde godt nok lidt problemer nogle steder, fordi de har valgt at bruge stjerneskruer på min model. Dem var jeg nødt til at bore ud fordi de havde sat sig og kærven bare blev smadret. men det gik rimeligt nemt.
    Bøsningerne i cylinderen fik jeg ud med en papegøjetang og ved at slå på dem fra højre side af motoren med et passende bræt og en stor hammer. Det er nemmest hvis man er 2. En der hamrer mens den anden vrikker og drejer med tangen. Så er de ude på 5-10 min.
    De nye bøsninger lægger du i fryseren inden montering og giv dem evt lidt WD40, så glider de lettere i når du hamrer dem på plads.
    Husk at tilstoppe den foreste løse slange, der bliver "tilovers."


  •   21. feb 2007 halløj
    sort og krom sådan !!!! en høj herfra


  •   18. feb 2007 !!!
    tak for stemmen.. ´ligger også lige en på vej ud!


  •   11. feb 2007 Wild star
    Hej.

    Tak for din kommentar. Du er så heldig at have "min" drømme cykel. Jeg håber engang at få den glæde at ombygge en Wildstar !

    Ses Paw


  •   10. feb 2007 høj
    Du får også høj for dit hus- fed gårdsplads


  •   28. nov 2006 hej
    tak for de pæne ord ,men syntes nu din er ret fed og der er jo godt men ccm i din maskine,,, har set et par af dem hos fisker i kbh som var lavet om de var vildt fede mvh Martin


  • Dannie R
    Dannie R Tilmeldt:
    nov 2006

    Følgere: 24 MC-er: 1 Svar: 4
      27. nov 2006 Flot Cykkel
    Hej Tom du har fået lavet noget rigtigt flot ud af den men ved jo også at du indet laver ½

    Dannie


  •   22. nov 2006 hej
    papirne på motoren har jeg,mennnnn øøøø om den må sidde der vil jeg helst ikke ind på men den køre som en drøm i forhold til en Evo 1340 motor. mvh martin


  •   21. nov 2006 hej
    fin maskine du har der høj fra mig mvh martin


  •   31. okt 2006 Tak for svaret
    Ja fandt også denne side igår aftes - de har en masse kram til den!
    Så er det lige om man vil have kittet med compressions forøgelse eller bigborekittet!

    Henrik


  •   30. okt 2006 Tuning
    Hej Tom

    Har du undersøgt hvordan man mest optimalt henter lidt flere heste ud af yamahaen? - Jeg har nemli en kammerat der gerne vil have lidt mere power i hans wildstar!

    Mvh Henrik


  •   26. sep 2006 Udfordring.
    Hej Tom.
    Tak, tak og i lige måde. Har prøvet Wildstar og forstår godt dit valg. Endvidere er det nok den bedste m.c af de to, hvis du også vil bygge om på den. Der findes mange spændende dele. Som du rigtigt nok skriver, er det et spørgsmål om smag og behag.
    Nu vil jeg trøste mig med en is kold Leffe øl.
    M.v.h.
    Mogens E


  •   17. sep 2006 fin cykel
    rigtig fed star kender du starriders? ellers tjek www.starriders.dk fin klub for star ejere.
    vh jens


  •   16. sep 2006 Velkommen
    Virkelig en fed cruiser. Lige min drømmemaskine smiley


  •   15. sep 2006 velkommen du!!
    Fin Maskine
    du får en høj!!


  •   15. sep 2006 Hej
    Sikke en dejlig og flot maskine :_) høj frefra


  •   15. sep 2006 Velkommen...
    Hva så din skabsjyde, velkommen til Pedersen..

    Basse


  •   15. sep 2006 velkommen
    va så der onkel tom så kom den endelig på. flotte billeder
    ses i fragude


  •   15. sep 2006 velkommen til
    Den er da bare fin....fine billeder flot mc og dejlige omgivelser.


  •   15. sep 2006 Velkommen til
    Hej Tom

    Flot Star, kan godt lide den med det mindre luftfilter.

    Var selv ved at købe en Wildstar da jeg skiftede sidste år, men fik en langt bedre byttepris for min gamle cykel ved køb af en Kawa VN 1600.

    40.000 kr mere i lomme siger man ikke nej til...
    / Martin


Annonce