{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Suzuki VL 1500 LC 1999

921 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

Suzuki VL 1500 LC

Årgang:
1999
Motor:
2-cylindret, 4-takts luft/oliekølet V-motor. 2x1 overliggende kædetrukket knastaksel. 3 ventiler pr. cylinder, 1.464 cm3 Kubik.
Boring/Slaglængde: 96/101 mm/mm.
Kompression: 8,5:1.
Karburator: 2 stk, Ø 36 mm Mikuni,
Udstødning: Vance - Hines
Transmission: 5-trins gearkasse. Flerpladekobling i oliebad. Kardantræk.
El-system: 12 volt, Vekselstrømsgenerator. Forlygte: Ø 200mm.
Hestekræfter
68 hk (50,6 kw) ved 4800 o/m - Med original udstødningen
Moment: 114 Nm ved 2300 o/m - Med original udstødningen
Acceleration 0 - 100: 7,0 sekunder
Brændstofforbrug: 15,0 km/liter
Fælge
Støbte alufælge
16 tommer for
15 tommer bag
Dæk
Hjul For: 150/80 x 16 på 3.50" fælg.
Hjul Bag: 180/70 x 15 på 5.00" fælg.
Topfart
180 km/t
Tuning
Vance - Hines udstødning
Styling
Små læder sidetasker.
Forskellige vindskærme
Ekstraudstyr
Bemærkninger
Fed dyb lyd
Mega moment
Lavt tyngdepunkt.
Meget retningsstabil, selv i kraftig vind

- Købte den forår/sommer 2019. Sælger havde den til at stå i garage med konstant opladning på batteriet. Han havde næsten lige sat nyt batteri på.
- Nogle gange havde jeg problemer med at den ville starte. Det virkede som om der ikke var meget strøm på batteriet.
- Nyt batteri indkøbt (1000,-)
- Stadig samme problem. Så den blev kørt til elektro-firma i Frederikshavn, som skulle måle på starter og batteri. Han svarede at batteriet var dårligt og starteren skulle renoveres.
- Starter renoveret (1300,-). Jeg ville dog ikke skifte batteri igen.
- Stadig samme problem. (Kørte nu rundt med startkabler)
- På vej fra frederikshavn sprutter og hakker den pludselig på motorvejen. Jeg holder ind. Efter 2 minutter er der intet problem. Kører derfor videre. I Svenstrup hakker den endnu mere. Kører vist kun på 1 cyl. Kører ind til Motorgården i Svenstrup. Han ser på den og måler og konstaterer at det er ensretteren eller stator. Hver del koster ca 1600. Så ca cirka 3000 plus arbejdsløn. Han har ikke reservedelene og han kan først lave den om 2 uger.
- Jeg vælger at få hentet mc og køre den i nærliggende garage. Køber ensrettet hos Special mc.
- Jeg opdager dog i garagen at batteriet har løsnet sig, hvilket vel sagtens kunne få mc til at opføre sig som den gjorde.
- Ensretter og lader skiftes, da de er indkøbt og jeg vil eliminere årsagerne.
- Stadig samme problem.
- Vælger at aflevere den hos Special mc og få dem til at gennemgå den og få den repareret. Er ret træt af mc-en nu.
- Special mc har den i over en uge, hvor de oplever den periodiske fejl. Jeg spørger om de kan tjekke dekompressions relæet m.m. da jeg tænker det kan være årsagen. Det afvises. De siger at batteriet er dårligt og mener at jeg skal få det returneret hvor jeg købte det. (Det sted er dog lige gået konkurs ) De vælger at skifte batteriet (1000,- plus mange arbejdstimer), da de ikke kan se hvad det ellers kan være. De mener dog at det måske kan være stator og anbefaler at denne skiftes af dem, hvilket vil koste yderligere ca 4000,- (det ønsker jeg ikke)
- Nu har jeg så tidligere ejers brugte batteri, samt det tidligere ejer selv skiftede. Derudover det som jeg købte, samt det som Special satte på...
- Stadig samme problem.
- Jeg tænker dog at jeg vil skifte dekompr. relæet og tjekke kablerne dertil snart. Ellers på bar bund...
Kommentér på:
Suzuki VL 1500 LC
Annonce