Kawasaki er 5 (Solgt) 3/6-08 2006
6.713 visninger
|
Oprettet:
Kawasaki er 5 (Solgt) 3/6-08
Årgang:
2006
Motor:
2 cylindret vandkølet 4-taktsmotor med 2 overliggende kædetrukne knastaksler. 4 ventiler pr. cylinder. Boring 74,0 mm. Slaglængde: 58,0 mm.Slagvolumen: 499 cm3. Kompressionsforhold: 9,8:1. Maks. effekt: 50 hk (36,8 kw) ved 9000 o/m. Maks. moment: 45 Nm ved 7200 o/m. 2 stk. 34 mm Keihin CV-karburatorer.
Hestekræfter
50 HK acceleration 0-100 km/t på 5,6 sek.
Fælge
Standard
Dæk
For: 110/70-17 på 3,00" alufælge. Bag: 130/70-17 på 3,50" alufælge.
Topfart
175 km/t
Tuning
ingen..
Styling
Ekstraudstyr
firkantet sidespejle i sort.
Bemærkninger
Næste næste motorcykel jeg køber i 2009 bliver.
Eller en Kawasaki Z 750 abs 106 HK 78 Nm 117,000,-
--------------------------------------------------------
http://www.kawasaki.dk/product.asp?Id=3404B4D2116&Sub=2
http://www.kawasaki.dk/product.asp?Id=3404B4D2116&Sub=4
http://www.dba.dk/asp/sektion/artikler/detail.asp?ArtikelId=43911
Pris 117,000,-
http://www.yamaha-motor.dk/Images/2008-FZ1-ABS-colour-silver_tcm34-207272.jpg
http://www.yamaha-motor.dk/produkter/motorcykler/fz_serien/fz1-n-abs.jsp?view=techspecs
http://www.dba.dk/asp/sektion/artikler/detail.asp?ArtikelId=45878
Pris kampagne 140,000,-
Om nogle år. fylder jeg 30 år. og kan få yamaha forsikring til små 3800,- for den årlige kasko. Så der er nogle penge at spare i forhold til Top Danmark.
Jeg har linket til test af disse mc`er fra Den Blå Avis.
Køreegenskaber er vidt forskelligt på disse 2 maskiner.
Kawasaki z 750 har gode og harmonisk køre egenskaber.
Men Yamaha har overflod af kræfter.
--------------------------------------------------------------------------
(Billlederne er taget med min mobiltelefon Samsung E 720 med 1.0 megapixel. i foråret. Håber, at det kan gå an...)
superbikez.dk
>>>>>>>Yamaha FZ-1N<<<<<<<<<<<<<
Wheelies
http://www.youtube.com/watch?v=Dd_MNnqB_DM&feature=related
>>>>>>>Yamaha FZ-1N<<<<<<<<<<<<<
0-200 km/t på 10.8 sekunder.
http://www.youtube.com/watch?v=FcAPVc79_wU&feature=related
>>>>>>>Yamaha FZ-1N<<<<<<<<<<<<<
http://www.youtube.com/watch?v=GxYO8DbT3qE&feature=related
>>>>>>>Yamaha FZ-1N<<<<<<<<<<<<<
Acc. 60-185 KM/t på ca. 8 sekunder... 2-3 gear.
http://www.youtube.com/watch?v=HDBuwARnzpw&feature=related
>>>>>>>Yamaha FZ-1N<<<<<<<<<<<<<
http://www.youtube.com/watch?v=0s9xpVNWy-A&feature=related
>>>>>>>Yamaha FZ-1N<<<<<<<<<<<<<
Yamaha fz1n 150 hk på snoet landeveje
http://www.youtube.com/watch?v=0ssrh2qrJVg&feature=related
>>>>>>>Yamaha FZ-1N<<<<<<<<<<<<<
http://www.youtube.com/watch?v=57akwjRlng8&feature=related
>>>>>>>Yamaha FZ-1N<<<<<<<<<<<<<
http://www.youtube.com/watch?v=coE50hOXL2k&feature=related
>>>>>>>>>>>>>Yamaha FZ6-N<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Acc.0-225. Km/t.
http://www.youtube.com/watch?v=mb0ADt8ZJEQ&feature=related
Kawasaki Er-6 0-150 km/t
http://www.youtube.com/watch?v=AIt28TSsddI&feature=related
Vinteropbevaring af MC
1. Olien
Har du kørt mere end 1000 km siden sidste olieskift er det klogt at skifte olie og -filter.
Gammel olie indeholder nemlig vand og forskellige syrer, som motoren ikke har godt af.
Efter olieskift starter du motoren og lader den køre nogle minutter, så den friske olie kommer godt rundt i systemet.
2. Rengøring
En grundig rengøring er nødvendig. Sørg for at komme godt ind i alle kroge. Det er en dårlig ide at benytte en højtryksrenser, da den for det første har for meget tryk på og for det andet kan det koste dig nye stafferinger, emblemer med videre.
3. Lakskader
Når motorcyklen er tør er det tid at se efter om der er lakskader som følge af stenslag o.lign. Eventuel løs lak fjernes, og rusten slibes væk. Derefter males stedet først med en grunder og derefter med maling.
4. Tændrør
Tændrørene skrues ud og der dryppes lidt olie i hver cylinder. Derefter tørnes motoren nogle gange med kick- eller elstarter, men uden tændrørene, så olien fordeles i cylindrene. Tændrørene skrues derefter løst i.
Når du igen kommer frem til foråret er det meget VIGTIGT, at du tager tændrørene ud igen og tørner motoren igen, en del gange, for at få olien ud af cylindrene igen. Gør du ikke dette kan det komme til at koste dig dyrt, så vær meget omhyggelig med at få det ud igen.
5. Benzintanken
Benzintanken skal fyldes helt op til kanten.
Derved undgår du at der kan dannes kondens i tanken og medfølgende rustskader i tanken.
6. Batteriet
Batteriet tages ud og syrestanden kontrolleres. Hvis det er nødvendigt skal det påfyldes destilleret vand. Derefter oplades batteriet og opbevares tørt, køligt og frostfrit vinteren igennem. Det vil være klogt at kontrollere batteriets tilstand et par gange i løbet af vinteren.
Når foråret kommer skal batteriet genoplades.
7. Smøring
Det er nødvendigt at smøre alle bevægelige dele med f.eks WD 40. Glem ikke kablerne
8. Lak og chrom
Hvis motorcyklen skal være i bedst mulig stand når foråret kommer, anbefales det at vokse og polere motorcyklen.
Alle forkromede dele og dele iøvrigt der er udsat for korrosion påføres beskyttende olie blandt andet kan WD 40 med fordel benyttes her.
9. Kæden
En meget vigtig ting som heller ikke må forglemmes ved hensætningen er selvfølgelig kæden som er drivkraften til alt. Kæden skal have en rigtig god smøring, her kan med fordel benyttes kædesprayen fra BEL-RAY, da den er mere fed og giver en bedre smøring. Kædesprayen trænger bedst ind når kæden er varmet op.
10. Hensætning
Når motorcyklen er klargjort til vinterdvale bør den sættes på centralstøttebenet, hvis dette er muligt. Det ville være klogt at aflaste vægten på hjulene (dækkene), således at begge hjul svæver frit. Sæt en donkraft under motoren, men læg et bræt eller en klods mellen donkraften og motoren, så den ikke tager skade. Sæt aldrig donkraften således at den hviler på oliefiltret.
Kommentarer til vinteropbevaring af MC
Olie i cylinderen skulle være for at konservere de nøgne cylinder-baner og ditto stempelringe, således at de ikke risikerer at ruste - og i værste fald ruste sammen. For at stålet skal kunne ruste, skal der vand til; men dette kan sagtens også opstå i form af kondens; som er fugt indeholdt i en varmere luft, der “lægger“ sig på en koldere overflade, som den måtte komme i berøring med, akkurat som hjemme på badeværelses/køkken -vinduet! Da cylinderen er langt det varmeste i det miljø du placerer modellen i for vinteren vil der ikke umiddelbart opstå kondens der. Problemet vil opstå hvis temperaturen senere skifter for meget omkring den opstaldede model således at der til tider kommer et sus af varmere og fugtig luft ind og “slikker“ på den kolde model; men også i sådant tilfælde er der langt ind i motorens inderste og det meste af opstået kondens vil være at se på motorens ydre.
For at forlænge vejen ind til cylinderbanerne bør tændrør ikke være afmonterede!!
Det bedste er derfor at opstalde motorcyklen et sted med stabil temperatur over frostpunktet og der er du jo allerede! Hvis du så undgår at slæbe al vandet fra den sidste afvaskning med ind i lokalet : lad den tørre helt igennem et andet sted før opstaldning, er de bedste forudsætninger for en kondensfri overvintring tilstede! Skulle du alligevel ønske at give dine cylindre en oliekonservering, så klarer et moderne menneske dette ved at sprøjte syrefri olie (hørte jeg nogen sige WD 40?) ind i indsugnings-stutsene på den kolde motor, mens den roteres (tørnes) uden tænding, herved får lukkefladerne pÃ¥ såvel indsugnings, som udstødnings -ventiler også et pulver, hvad der ikke at ske ved den traditionelle metode med et skvæt olie ned igenem tændrørshullet.
Tilbage er kun at nævne at det gamle motorolie bør skiftes inden opstaldning, således at du slipper af med de syredele der er opbygget under brug, samt ikke giver indeholdt slam 3-4 måneder til at bundfælde sig. Olie bør tappes af en varm motor for at få mest muligt olie ud gennem hurtigst mulig udstrømning, hvorved der medrives mest (bundfald) med sig.
Olie
Api står for American petrolium institute, og specifikationerne SE, SG og SF er alle nogle gamle kvalitets specifikationer for olie som ikke bruges mere. Olierne er blevet bedre idag, og JASO T er en kvalitets specifikation for 4 takt motorcykel olier. API SJ er en nyere slags kvalitets test end SE, SJ og SF. Så den olie lever op til SE, SF og SG og den er endda bedre med JASO T og API SJ kvalitets stemplerne
Eller en Kawasaki Z 750 abs 106 HK 78 Nm 117,000,-
--------------------------------------------------------
http://www.kawasaki.dk/product.asp?Id=3404B4D2116&Sub=2
http://www.kawasaki.dk/product.asp?Id=3404B4D2116&Sub=4
http://www.dba.dk/asp/sektion/artikler/detail.asp?ArtikelId=43911
Pris 117,000,-
http://www.yamaha-motor.dk/Images/2008-FZ1-ABS-colour-silver_tcm34-207272.jpg
http://www.yamaha-motor.dk/produkter/motorcykler/fz_serien/fz1-n-abs.jsp?view=techspecs
http://www.dba.dk/asp/sektion/artikler/detail.asp?ArtikelId=45878
Pris kampagne 140,000,-
Om nogle år. fylder jeg 30 år. og kan få yamaha forsikring til små 3800,- for den årlige kasko. Så der er nogle penge at spare i forhold til Top Danmark.
Jeg har linket til test af disse mc`er fra Den Blå Avis.
Køreegenskaber er vidt forskelligt på disse 2 maskiner.
Kawasaki z 750 har gode og harmonisk køre egenskaber.
Men Yamaha har overflod af kræfter.
--------------------------------------------------------------------------
(Billlederne er taget med min mobiltelefon Samsung E 720 med 1.0 megapixel. i foråret. Håber, at det kan gå an...)
superbikez.dk
>>>>>>>Yamaha FZ-1N<<<<<<<<<<<<<
Wheelies
http://www.youtube.com/watch?v=Dd_MNnqB_DM&feature=related
>>>>>>>Yamaha FZ-1N<<<<<<<<<<<<<
0-200 km/t på 10.8 sekunder.
http://www.youtube.com/watch?v=FcAPVc79_wU&feature=related
>>>>>>>Yamaha FZ-1N<<<<<<<<<<<<<
http://www.youtube.com/watch?v=GxYO8DbT3qE&feature=related
>>>>>>>Yamaha FZ-1N<<<<<<<<<<<<<
Acc. 60-185 KM/t på ca. 8 sekunder... 2-3 gear.
http://www.youtube.com/watch?v=HDBuwARnzpw&feature=related
>>>>>>>Yamaha FZ-1N<<<<<<<<<<<<<
http://www.youtube.com/watch?v=0s9xpVNWy-A&feature=related
>>>>>>>Yamaha FZ-1N<<<<<<<<<<<<<
Yamaha fz1n 150 hk på snoet landeveje
http://www.youtube.com/watch?v=0ssrh2qrJVg&feature=related
>>>>>>>Yamaha FZ-1N<<<<<<<<<<<<<
http://www.youtube.com/watch?v=57akwjRlng8&feature=related
>>>>>>>Yamaha FZ-1N<<<<<<<<<<<<<
http://www.youtube.com/watch?v=coE50hOXL2k&feature=related
>>>>>>>>>>>>>Yamaha FZ6-N<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Acc.0-225. Km/t.
http://www.youtube.com/watch?v=mb0ADt8ZJEQ&feature=related
Kawasaki Er-6 0-150 km/t
http://www.youtube.com/watch?v=AIt28TSsddI&feature=related
Vinteropbevaring af MC
1. Olien
Har du kørt mere end 1000 km siden sidste olieskift er det klogt at skifte olie og -filter.
Gammel olie indeholder nemlig vand og forskellige syrer, som motoren ikke har godt af.
Efter olieskift starter du motoren og lader den køre nogle minutter, så den friske olie kommer godt rundt i systemet.
2. Rengøring
En grundig rengøring er nødvendig. Sørg for at komme godt ind i alle kroge. Det er en dårlig ide at benytte en højtryksrenser, da den for det første har for meget tryk på og for det andet kan det koste dig nye stafferinger, emblemer med videre.
3. Lakskader
Når motorcyklen er tør er det tid at se efter om der er lakskader som følge af stenslag o.lign. Eventuel løs lak fjernes, og rusten slibes væk. Derefter males stedet først med en grunder og derefter med maling.
4. Tændrør
Tændrørene skrues ud og der dryppes lidt olie i hver cylinder. Derefter tørnes motoren nogle gange med kick- eller elstarter, men uden tændrørene, så olien fordeles i cylindrene. Tændrørene skrues derefter løst i.
Når du igen kommer frem til foråret er det meget VIGTIGT, at du tager tændrørene ud igen og tørner motoren igen, en del gange, for at få olien ud af cylindrene igen. Gør du ikke dette kan det komme til at koste dig dyrt, så vær meget omhyggelig med at få det ud igen.
5. Benzintanken
Benzintanken skal fyldes helt op til kanten.
Derved undgår du at der kan dannes kondens i tanken og medfølgende rustskader i tanken.
6. Batteriet
Batteriet tages ud og syrestanden kontrolleres. Hvis det er nødvendigt skal det påfyldes destilleret vand. Derefter oplades batteriet og opbevares tørt, køligt og frostfrit vinteren igennem. Det vil være klogt at kontrollere batteriets tilstand et par gange i løbet af vinteren.
Når foråret kommer skal batteriet genoplades.
7. Smøring
Det er nødvendigt at smøre alle bevægelige dele med f.eks WD 40. Glem ikke kablerne
8. Lak og chrom
Hvis motorcyklen skal være i bedst mulig stand når foråret kommer, anbefales det at vokse og polere motorcyklen.
Alle forkromede dele og dele iøvrigt der er udsat for korrosion påføres beskyttende olie blandt andet kan WD 40 med fordel benyttes her.
9. Kæden
En meget vigtig ting som heller ikke må forglemmes ved hensætningen er selvfølgelig kæden som er drivkraften til alt. Kæden skal have en rigtig god smøring, her kan med fordel benyttes kædesprayen fra BEL-RAY, da den er mere fed og giver en bedre smøring. Kædesprayen trænger bedst ind når kæden er varmet op.
10. Hensætning
Når motorcyklen er klargjort til vinterdvale bør den sættes på centralstøttebenet, hvis dette er muligt. Det ville være klogt at aflaste vægten på hjulene (dækkene), således at begge hjul svæver frit. Sæt en donkraft under motoren, men læg et bræt eller en klods mellen donkraften og motoren, så den ikke tager skade. Sæt aldrig donkraften således at den hviler på oliefiltret.
Kommentarer til vinteropbevaring af MC
Olie i cylinderen skulle være for at konservere de nøgne cylinder-baner og ditto stempelringe, således at de ikke risikerer at ruste - og i værste fald ruste sammen. For at stålet skal kunne ruste, skal der vand til; men dette kan sagtens også opstå i form af kondens; som er fugt indeholdt i en varmere luft, der “lægger“ sig på en koldere overflade, som den måtte komme i berøring med, akkurat som hjemme på badeværelses/køkken -vinduet! Da cylinderen er langt det varmeste i det miljø du placerer modellen i for vinteren vil der ikke umiddelbart opstå kondens der. Problemet vil opstå hvis temperaturen senere skifter for meget omkring den opstaldede model således at der til tider kommer et sus af varmere og fugtig luft ind og “slikker“ på den kolde model; men også i sådant tilfælde er der langt ind i motorens inderste og det meste af opstået kondens vil være at se på motorens ydre.
For at forlænge vejen ind til cylinderbanerne bør tændrør ikke være afmonterede!!
Det bedste er derfor at opstalde motorcyklen et sted med stabil temperatur over frostpunktet og der er du jo allerede! Hvis du så undgår at slæbe al vandet fra den sidste afvaskning med ind i lokalet : lad den tørre helt igennem et andet sted før opstaldning, er de bedste forudsætninger for en kondensfri overvintring tilstede! Skulle du alligevel ønske at give dine cylindre en oliekonservering, så klarer et moderne menneske dette ved at sprøjte syrefri olie (hørte jeg nogen sige WD 40?) ind i indsugnings-stutsene på den kolde motor, mens den roteres (tørnes) uden tænding, herved får lukkefladerne pÃ¥ såvel indsugnings, som udstødnings -ventiler også et pulver, hvad der ikke at ske ved den traditionelle metode med et skvæt olie ned igenem tændrørshullet.
Tilbage er kun at nævne at det gamle motorolie bør skiftes inden opstaldning, således at du slipper af med de syredele der er opbygget under brug, samt ikke giver indeholdt slam 3-4 måneder til at bundfælde sig. Olie bør tappes af en varm motor for at få mest muligt olie ud gennem hurtigst mulig udstrømning, hvorved der medrives mest (bundfald) med sig.
Olie
Api står for American petrolium institute, og specifikationerne SE, SG og SF er alle nogle gamle kvalitets specifikationer for olie som ikke bruges mere. Olierne er blevet bedre idag, og JASO T er en kvalitets specifikation for 4 takt motorcykel olier. API SJ er en nyere slags kvalitets test end SE, SJ og SF. Så den olie lever op til SE, SF og SG og den er endda bedre med JASO T og API SJ kvalitets stemplerne

Kawasaki er 5 (Solgt) 3/6-08
sep 2009
Følger: 4 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 11 Svar: 85
Høj sendt. Kig forbi min og god mc sæson.
maj 2008
Følger: 1 Følgere: 1 MC-er: 5 Emner: 53 Svar: 519
Du får lige en høj tilbage..
Ang. FZ1, så er det farligt at prøvekøre den..
Det skal man kun gøre hvis man har planer om at invistere i den..
Jeg var ude at prøvekøre den idag, og jeg er bare solgt..
Den sparker bare røv.
Så det bliver nok en dyr prøvetur..
FZ6 kører også kanon, og er en rigtig fed cykel, men der er en verden til forskel på de to, men selvfølgelig også en markant prisforskel.
Ps. Iøvrigt en rigtig god beskrivelse du har lavet ang. vinteropbevaring.
Mvh
Per
mar 2008
Følger: 2 MC-er: 1 Emner: 4 Svar: 28
cool kava du har der
Og ja fed lyd kan kun sige du skal have fz1
mar 2007
Følger: 1 MC-er: 1 Svar: 35
Hej Tiger.
Tak for bedømmelsen, og du fik lige en høj retur.
Mvh. Claus
mar 2007
Følger: 16 Følgere: 15 MC-er: 1 Emner: 34 Svar: 161
Fin MC Du har
mar 2007
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 1 Emner: 3 Svar: 12
.. og en høj til dig for din fine Kawa og din tekst ang. vinteropbevaring!
dec 2007
Følger: 5 Følgere: 2 MC-er: 1
Flot cykel...
nov 2006
Følger: 50 Følgere: 48 MC-er: 4 Emner: 385 Svar: 3.372
Nu kan sommeren bare komme
jan 2008
Følger: 5 Følgere: 3 MC-er: 3 Emner: 3 Svar: 5
Så du havde kigget på min nye FZ1 er. og så skal der jo kikkes tilbage
En høj ikke kun for den fine cykel, men for dit fine gear også og ikke mindst din megen info.
Kan jo se du har et svært valg foran dig havde præcis de samme cykler i tankerne, og er stadig vil med alle.
Når det er sagt så pas på med Yamaha forsikring for de stiller krav om satelitovervågning, de betaler ganske vidst issenkramet værdi 5000 dask, men du skal selv oven i præmien hvert år lægge abbonement til overvågning, den pris jeg nåede frem til var ca. 1200 om året.
Jeg har valgt Loyds forsikring og skal give ca. det halve af det du skriver, er ganske vidst også ældre men vel vær at undersøge ik.
Held og lykke med salg og nyt køb.
Lars
dec 2007
Følger: 35 Følgere: 36 MC-er: 2 Emner: 29 Svar: 434
du kan lige få en forsmag på lyden her
http://www.ford-maverick.com/show/Yoshimura-4-2-1-Carbon-R-77-system/yoshimura/taKzEz8DSFU
maj 2007
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 2
Rigtig fin kawa, en høj herfra.
mar 2004
Følgere: 120 MC-er: 11 Emner: 394 Svar: 9.124
ja hestekræfter er ikek alt
Sådan en SD er testet på adskillige baner, den æder stort set alt der står R på
havde en TL med samme HK antal. Denne her føles 10 gange vildere pga den tager rpm meget hurtigere
Du har set den Z1000 der er på markedet? Den med PVM fælge og tunet proff til over 140HK hjulet?
Det er en KLASSE maskine!
mar 2004
Følger: 22 Følgere: 20 MC-er: 2 Emner: 73 Svar: 215
Hvor har du købt det henne, og hvem laver det ?
jan 2007
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 8 Svar: 149
en høj fra mig og en stemme i din battle.
nov 2004
Følger: 55 Følgere: 55 MC-er: 3 Emner: 75 Svar: 467
den er super flot i blå så den skal da ha en høj med på vejen
jun 2007
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 4 Svar: 11
efterlader lige en høj...fed cykel
mar 2007
Følger: 32 Følgere: 377 MC-er: 4 Emner: 72 Svar: 1.572
Fed tekst.. massere af info. I like it !
jul 2006
Følger: 25 Følgere: 24 MC-er: 2 Emner: 139 Svar: 1.067
Hej!!
Var du frisk på turen kl. 14.00 fra Fr. Havn?? Der er vist også en tur fra Ålborg kl. 13.30..
jun 2007
Følger: 33 Følgere: 19 Emner: 16 Svar: 194
Høj herfra... Dejlig maskine... Har vi taget mc kort sammen?
apr 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 1 Svar: 8
Det er da også en pæn cykel du har, du får lige høj igen...
maj 2007
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1
fin maskine, du får lige en høj tilbage
nov 2006
Følger: 50 Følgere: 48 MC-er: 4 Emner: 385 Svar: 3.372
...med de dæk
Er det nye bagdæk bredere end det gamle???
nov 2006
Følger: 50 Følgere: 48 MC-er: 4 Emner: 385 Svar: 3.372
Præcis, go go ER-5
jun 2006
Følger: 14 Følgere: 15 MC-er: 3 Emner: 2 Svar: 20
Tak for din hilsnen
Mvh Henrik
aug 2004
Følger: 31 Følgere: 30 MC-er: 2 Emner: 7 Svar: 157
carsten tror du egentlig din fars er ligeså hurtig?? og dog , din far har jo nok ikk lukket helt op for hanerne endnu..
apr 2004
Følger: 42 Følgere: 42 MC-er: 2 Emner: 64 Svar: 848
min far har een magen til også i blå, sku fin... ellers godt testet der, hehe
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 16 MC-er: 3 Emner: 22 Svar: 443
Lækker maskine, flotte billeder og ekstremt meget info
Du får lige en høj - godt arbejde....
aug 2006
MC-er: 1
Tillykke med den, kan du nu køre " fornuftigt " en HØJ herfra
nov 2006
Følger: 50 Følgere: 48 MC-er: 4 Emner: 385 Svar: 3.372
Jeg har samme model og årgang, bare i sort... Håber du blir glad for den, det er helt sikker en super maskine