Honda CBX 1000 ( Cafe racer ) SOLGT 1980
25.905 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
164 Kommentarer
Honda CBX 1000 ( Cafe racer ) SOLGT
Årgang:
1980
Motor:
SEX CYL. 24 VENTILER.
Firtakt, luftkølet. Slagvolum 1047 cc, boring x slag 64,5 x 53,4 mm, 4 ventiler per cylinder. Gearkasse 5 gear, elstart.
Firtakt, luftkølet. Slagvolum 1047 cc, boring x slag 64,5 x 53,4 mm, 4 ventiler per cylinder. Gearkasse 5 gear, elstart.
Hestekræfter
105 hk ved 9200 omdrejninger.
84 Nm ved 8000 omdrejninger.
84 Nm ved 8000 omdrejninger.
Fælge
alu fra zx 9
Dæk
Dæk foran 3,50 x 19, dæk bag 4,25 x 18.
Topfart
215 kmh
Tuning
ikke nødvendig...
Styling
Tank motor og stel er stadig orginalt.
2008 - 2009 projekt 6 i 1 potte og lakering med airbrus
2008 - 2009 projekt 6 i 1 potte og lakering med airbrus
Ekstraudstyr
nope
Bemærkninger
hentet i tyskland 02 feb 2008.
04 marts svinger modificeret og forstærket 180 dæk / fælg fra zx9 monteret.
04 marts. streetfighter lygte og omd og speedometer bestildt
puha bakke åbningen nærmer sig..
i løbet af ugen montgeret ups gaffel hjul mm fra zx 9.
gaffel, broer og svinger mm monteret.
lygte og spedo - taco købt
når sku ikke bakke åbningen men forventer klart at kører i påsken, projektet skrider frem og foto albumet vil løbende blive opdateret.
hi blev heldigvis lorte vejr i påsken, går nu efter at komme ud at kører den første weekend i april. mangler nogle beslag mm som min pusher skal svejse dreje mm
21 april jeg fik skruet de sidste dele på og cyklen startet bare første gang FEDT. den kører og styre bare for fedt med de nye hjul - gafel. lidt farligt mærker slet ikke farten..
Det bliver en fed sæson..
OPDATERING AF DEN GAMLE SEXPACK
Den CBX Story
En seks PACK TIL GO
* Den CBX seks cylindret motor er et mesterværk af teknologi. Så smuk som den er kraftfuld.
Seks storslåede cylindre. Fodres med seks 28 mm CV carbs og en accelerator pumpe. Og hver er udstyret med Honda's eksklusive fire ventil Pentroof ® hovedet. Den Pentroof hovedet bruger fire mindre ventiler, i stedet for de sædvanlige to, for yderligere havnens samlede omkreds og bedre vejrtrækning. Individuelle ventil vægt er også reduceret, hvilket betyder højere RPM niveauer kan nås inden ventil flyde indtræffer. Alle hvilket betyder en mere effektiv motordriftstimer ved højere RPM's.
Motoren har også en Oliekøler som næres af en stadig strøm af luft fra spoiler på forsiden Fender, en vedligeholdelses fri transistorized meningsløst tænding, der er upåvirket af snavs eller fugt og en høj ydeevne, seks i to udstødningssystem med upswept sammenkoblede krom mufflers for øget mellemtoneenheder magt.
Den CBX motoren, ligesom CBX selv, er en af en slags.
Den Honda CBX inline 6 cylinder 1047 cc blev produceret i perioden 1978 - 1982.
Dette er historien om den cykel, hvordan det kom om, og hvad arven det nyder i motorcyklister design historie.
I 1978, Honda's udvikling team ledes af Soichiro Honda, færdige arbejde på 1047 cc, 24 ventil, seks cylinder "CBX." Det var den sidste af tre motiver af CBX motor. De tre valgmuligheder oprindeligt anset for design var de fire cylinder 1000cc og 1200cc motorer, og de seks cylindret 1047cc.
De 6 cylinder 1047 cc design sidst vandt den dag, men ikke uden talrige design komplikationer. Klart den indledende hovedpine var, at der i forvaltningen af en brugbar design ved hjælp af en motor, 585 mm bred. Indsnævring af bredden af den krumtappens sag, udvidelse af tankens område, og kipbar motoren frem ved 30 grader var nogle af de design-aspekter, der var brug for at gøre det arbejde.
Design ..
En interessant udfordring var, at en sund producerede! Den originale udstødningssystem udarbejdet en lyd, som blev anset for høj og risikabelt for markedsføring af cyklen og så udstødningssystemet blev omformet.
Honda var ikke nyt for de 6 cylindret motor Men der har fremstillet de tidligere med held 247 cc, RC166, som Mike Hailwood vandt 250 cc World Championship med i 1966 og 1967. Mike Hailwood også sat en ny TT record ridning samme modificerede cykel i Isle of Man senere.
Produktionen startede
Produktionen begyndte i slutningen af 1978, og den nye "'79" Honda var hurtigt på udstillingslokale gulve trække folkemængderne i hele verden. Når Honda afslørede den CBX, de motorcykler verden var enstemmig i sin anerkendelse. (Det er release pris blev omkring £ 2200 her i UK).
Enhver ny og næ, en mekanisk anordning yder et uudsletteligt præg på historien, for motorcykler verden 1979 var et skelsættende år. CBX, verdens første 6 cylinder, 24 ventil Double Over Head Cam 1047 cc blev lanceret. Men karisma lå ud over den banebrydende specifikationer, eller andet sted ud over motorcyklen i det lovende hvile på vejen, afventer rytteren ..
En legende i dag
Den dobbelte overhead cam, luft afkølet, seks cylindret motor var en kort slagtilfælde enhed (for at muliggøre sikker høj revving til 10.000 omdr. / min) med en bar og slagtilfælde på 64,5 mm x 53,4 mm giver 1047 cc, en kompressionsanordning forholdet 9.3:1, topped ud med en awesome 24 ventil hovedet. Med fire ventiler pr cylinder, de tændrør blev monteret centralt i forbrændingskammeret. Krumtapakslen var en ét stykke smedet komponent køre en 350 watt generator. Seks 28 mm karburatorantal med speeder pumper fueled den motor, der produceres 105 HK ved 9.000 omdr. / min (målt på krumtappens). Fremsendelse blev via multi-pladen våd kobling, fem gear og 630 størrelse kæden endelig drev.
Engine bredde blev holdt på et minimum ved montering af CDI og vekselstrømsgenerator bag krumtapakslen. Motoren sad i et lys, krom molybdæn diamant type ramme med otte montering punkter; fire på topstykke og fire på gearkassen. Suspension kom høflighed af olie dæmpet 35 mm teleskopiske gafler op foran og »FVQ 'dobbelte støddæmpere og svinge armen på bagsiden. Ved moderne standarder, Comstar hjul var shod med mager størrelsessorteret dæk - Dunlop Gold Seal 4,25 x 18 i bageste og 3,50 x 19 foran.
Bremser blev betjent af to 10.9in diske op foran og et enkelt 11.6in disken bagende. Hele pakken vejes på 545 lbs tør. Klasse førende 11,55-andet kvartal-sømile gange kom let til CBX. Det var den hurtigste, mest magtfulde produktion motorcykel verden nogensinde havde set, og en utrolig teknologisk præstation.
Hvem? spurgte de, var det CBX rytteren? - En mand med erfaring i foibles og eccentricities af mindre motorcykler, en mand på udkig efter det ekstraordinære cykel - der har formentlig redet flere gode uden at være helt tilfreds, indtil nu ..
'A' model CBX blev udgivet i USA i 1980. Det figurerede gradvise forbedringer på en række områder, primært håndtering-relateret, men tabte nogle hestekræfter. 1979 »A«-model, var identisk med den 'Z', bortset fra at den var rød. Både 'Z' og 'A' modeller vist pålidelige maskiner, der er den eneste rapporterede problem er, at venstre hånd karburatoren kunne oversvømmelser. Dette blev udbedret på senere 'B' model, som var udstyret med en vakuum brændstof hanen. I 1980 var CBX (i sort leve) hit amerikanske kyster og dermed mistet noget af sit brand.
Bikes testet i de stater, blev der producerer 98 hk ved 9.000 omdr. / min. Strammere emissionskontrolforanstaltninger havde betydet omdesignet lyddæmpere som kvalt nogle magt, men internt den vigtigste ændring var brugen af forskellige knastaksler. Men denne lille tab af magt synes at have været en smule akademisk og mellemtoneenheder magt blev rapporteret til at være så god som nogensinde. Håndtering blev forbedret i løbet tidlige modeller ved at ændre plast svinge armen buske for en dobbelt slutanvendelserne reaktionseffekt bolden og nål rullelejer forsamling monteret på en større svinge arm pivot og stivere svinge armen.
De 35 mm gaffel ben blev bibeholdt, men nu Fremhævede lufttryk ventiler øverst at variere stivhed og Forudindlæs. Skyderne også kørte på nye stil lejepander af en Teflon-bly-bronze legering (som bruges på Honda's Moto cross-maskiner) til at forbedre suspension bevægelighed. Den endelige drev kæden blev også ændret til en 530 størrelse, der blev sagt at gøre drevet mindre støjende.
Olieskift
Der er nogle få skoler til at tænke på den type olie, der passer bedst til CBX 6 motor. Kort sagt, hvad du behøver at vide er, at konstruktionen af motoren er sådan, at den kobling kører i olie. Det betyder, at friktion modifikatorer i moderne motorolier - alias syntetiske olier, vil forårsage kobling slip. Så inden du beslutter dig på din olie type - gøre det hjemmearbejde og vælge klogt. Den afvejning mellem slid og slitage og skader på din motor bruger en olie egnet til ydeevne og forbrug. Altid huske - motoren blev udformet 24 år siden, og moderne superbike olie krav er noget anderledes!
CBX Vedligeholdelse
Hold Bike Clean!
Du ville blive hårdt presset for at imødekomme en CBX ejeren, der ikke tager ordentlig pleje af hans cykel, men alene holde den ren. Men anføre blødning indlysende, en ren cykel vil sikre, at du får at vide af potentielle problemer, før de bliver dyrt mareridt!
Clean Up!
Mens 6 motor er så skrappe som de kommer, er det vigtigt at forberede det miljø, som du vil bruge til at fuldføre vedligeholdelsesopgaver i. Før man begynder at arbejde på cykel eller motor, at du har renset garagen eller arbejde rummet ud til fjerne så meget støv som muligt, hvilket vil forårsage et problem, når du kommer i gang med at udsætte nogle af de arbejder dele af cykel.
Udstyre dig selv!
Hvis du er ny cykling, eller måske ikke har virket på dem meget - her er et praktisk tip, der vil spare dig for 1000's i dele, udskiftninger, tid og kræfter. Sørg for at du har de rette værktøjer til det rigtige job. Consult betjeningsvejledningen Hvis du er i tvivl, og hvis du har til hensigt at begynde et job med en dodgy sæt værktøjer - være parat til at ofre mere tid, kvalitet i finish og mere end noget andet, udgifter til erstatning knækkede / beskadigede / strippet / flishugges og tabte dele.
CBX Vedligeholdelse
Hold Bike Clean!
Du ville blive hårdt presset for at imødekomme en CBX ejeren, der ikke tager ordentlig pleje af hans cykel, men alene holde den ren. Men anføre blødning indlysende, en ren cykel vil sikre, at du får at vide af potentielle problemer, før de bliver dyrt mareridt!
Clean Up!
Mens 6 motor er så skrappe som de kommer, er det vigtigt at forberede det miljø, som du vil bruge til at fuldføre vedligeholdelsesopgaver i. Før man begynder at arbejde på cykel eller motor, at du har renset garagen eller arbejde rummet ud til fjerne så meget støv som muligt, hvilket vil forårsage et problem, når du kommer i gang med at udsætte nogle af de arbejder dele af cykel.
Udstyre dig selv!
Hvis du er ny cykling, eller måske ikke har virket på dem meget - her er et praktisk tip, der vil spare dig for 1000's i dele, udskiftninger, tid og kræfter. Sørg for at du har de rette værktøjer til det rigtige job. Consult betjeningsvejledningen Hvis du er i tvivl, og hvis du har til hensigt at begynde et job med en dodgy sæt værktøjer - være parat til at ofre mere tid, kvalitet i finish og mere end noget andet, udgifter til erstatning knækkede / beskadigede / strippet / flishugges og tabte dele.
Service intervaller
3750 Miles - erstatte motorolie, luftfilter, olie filter; justere cam kæde spændinger. Check: tændrør; fortænding; ventil klareringer; karburatoren indstillinger; gasspjæld operation; batteriet; bremsevæske; Bremseklodser; suspensionsordning bremsesystem; bremse lyskontakt; lygten indstillinger; kobling frie spil; side indflytning; nødder, hjul og give alle møtrikker og bolte en hurtig inspektion.
7500 Miles - Som 3.750 plus nye tændrør og kontrollere styreapparatets hoved lejer.
11250 Miles - som 7500 plus ændre bremsevæske og ren motorolie skærmen.
Swing arm
På tidlige modeller plastik svinge armen buske slid hurtigt og på alle modeller udstødningssystemer er en hurtig-ROT element. Hold dine øjne ud for slitage - ser for sideværts bevægelse i baghjulsbremse. Et godt MOT Testeren vil lægge cyklen på centralstøtteben og bøjning over halen sektion, vil løfte hjulet opad - fornemmelse for sidekanter og forstærket horisontale spille i forbindelsen system.
Udstødningssystemer
Problemerne kan opstå med udstødningssystemer, hvis de ikke er forseglet i hovedet eller Karbureringsudstyr er ikke korrekt justeret, hvilket resulterede i at brænde ud udstødnings ventiler. Opretholde møtrikker og bolte bedrift udstoedningssystemer sammen, eller du vil fortryde den dag, hvor du er nødt til at fjerne ordningen for andet arbejde!
Den tidlige 'Z' model er den model mest værdsatte og beskyttet af entusiaster.
Men selvfølgelig, det var, at motoren, med sin utrolige magt, æteriske glathed, uforglemmelig udstødning note og Alene visuelt teater, der gjorde det oprindelige CBX sådan en showstopper.
Det var den oprindelige 1979 CBX dog, at påvist endnu en gang den store frækhed af Honda's teknik. Opbygning af et seks var én ting, men at sætte en i masseproduktion, som levede op til Honda's standarder for ydeevne, holdbarhed og brugervenlighed, er et vidunder. Den CBX er et af en lang række af Honda motorcykler, udgjorde en kastet spidsrod, en to-hjulet vover at sige, "Top dette!" Til denne dag, ingen har.
Det var den hurtigste, mest magtfulde produktion motorcykel verden nogensinde havde set, og en utrolig teknologisk præstation. Med en feje for sin side, Honda igen etableret samlede ydeevne overherredømme.
Den amerikanske presse var overvældet af CBX. Cycle magasin, som offentliggøres den første vej test, havde dette at sige: "De cykel er mere end hurtigt, det er magi. De eksploderende glitter af dens tekniske legitimationsoplysninger lyser himlen. At vide motorcyklen er til at vide det eneste regler Honda følger er Honda's egne ... det er ukompromitteret og helt selvstændige sikret, og det er det mest eksotiske, karismatisk motorcykel vi nogensinde har prøvet.
"De CBX er et uhyre flatterende cykel med perfekt elegance og samlede klasse, og historien vil rank den med de sjældne og dyrebare motorcykler som vil aldrig nogensinde blive glemt."
Overgiven ros? Den CBX fortjent hvert eneste ord, og den dag i dag en tur på CBX er lige så respektindgydende inspirerende
det er næsten som juleaften.
04 marts svinger modificeret og forstærket 180 dæk / fælg fra zx9 monteret.
04 marts. streetfighter lygte og omd og speedometer bestildt
puha bakke åbningen nærmer sig..
i løbet af ugen montgeret ups gaffel hjul mm fra zx 9.
gaffel, broer og svinger mm monteret.
lygte og spedo - taco købt
når sku ikke bakke åbningen men forventer klart at kører i påsken, projektet skrider frem og foto albumet vil løbende blive opdateret.
hi blev heldigvis lorte vejr i påsken, går nu efter at komme ud at kører den første weekend i april. mangler nogle beslag mm som min pusher skal svejse dreje mm
21 april jeg fik skruet de sidste dele på og cyklen startet bare første gang FEDT. den kører og styre bare for fedt med de nye hjul - gafel. lidt farligt mærker slet ikke farten..
Det bliver en fed sæson..
OPDATERING AF DEN GAMLE SEXPACK
Den CBX Story
En seks PACK TIL GO
* Den CBX seks cylindret motor er et mesterværk af teknologi. Så smuk som den er kraftfuld.
Seks storslåede cylindre. Fodres med seks 28 mm CV carbs og en accelerator pumpe. Og hver er udstyret med Honda's eksklusive fire ventil Pentroof ® hovedet. Den Pentroof hovedet bruger fire mindre ventiler, i stedet for de sædvanlige to, for yderligere havnens samlede omkreds og bedre vejrtrækning. Individuelle ventil vægt er også reduceret, hvilket betyder højere RPM niveauer kan nås inden ventil flyde indtræffer. Alle hvilket betyder en mere effektiv motordriftstimer ved højere RPM's.
Motoren har også en Oliekøler som næres af en stadig strøm af luft fra spoiler på forsiden Fender, en vedligeholdelses fri transistorized meningsløst tænding, der er upåvirket af snavs eller fugt og en høj ydeevne, seks i to udstødningssystem med upswept sammenkoblede krom mufflers for øget mellemtoneenheder magt.
Den CBX motoren, ligesom CBX selv, er en af en slags.
Den Honda CBX inline 6 cylinder 1047 cc blev produceret i perioden 1978 - 1982.
Dette er historien om den cykel, hvordan det kom om, og hvad arven det nyder i motorcyklister design historie.
I 1978, Honda's udvikling team ledes af Soichiro Honda, færdige arbejde på 1047 cc, 24 ventil, seks cylinder "CBX." Det var den sidste af tre motiver af CBX motor. De tre valgmuligheder oprindeligt anset for design var de fire cylinder 1000cc og 1200cc motorer, og de seks cylindret 1047cc.
De 6 cylinder 1047 cc design sidst vandt den dag, men ikke uden talrige design komplikationer. Klart den indledende hovedpine var, at der i forvaltningen af en brugbar design ved hjælp af en motor, 585 mm bred. Indsnævring af bredden af den krumtappens sag, udvidelse af tankens område, og kipbar motoren frem ved 30 grader var nogle af de design-aspekter, der var brug for at gøre det arbejde.
Design ..
En interessant udfordring var, at en sund producerede! Den originale udstødningssystem udarbejdet en lyd, som blev anset for høj og risikabelt for markedsføring af cyklen og så udstødningssystemet blev omformet.
Honda var ikke nyt for de 6 cylindret motor Men der har fremstillet de tidligere med held 247 cc, RC166, som Mike Hailwood vandt 250 cc World Championship med i 1966 og 1967. Mike Hailwood også sat en ny TT record ridning samme modificerede cykel i Isle of Man senere.
Produktionen startede
Produktionen begyndte i slutningen af 1978, og den nye "'79" Honda var hurtigt på udstillingslokale gulve trække folkemængderne i hele verden. Når Honda afslørede den CBX, de motorcykler verden var enstemmig i sin anerkendelse. (Det er release pris blev omkring £ 2200 her i UK).
Enhver ny og næ, en mekanisk anordning yder et uudsletteligt præg på historien, for motorcykler verden 1979 var et skelsættende år. CBX, verdens første 6 cylinder, 24 ventil Double Over Head Cam 1047 cc blev lanceret. Men karisma lå ud over den banebrydende specifikationer, eller andet sted ud over motorcyklen i det lovende hvile på vejen, afventer rytteren ..
En legende i dag
Den dobbelte overhead cam, luft afkølet, seks cylindret motor var en kort slagtilfælde enhed (for at muliggøre sikker høj revving til 10.000 omdr. / min) med en bar og slagtilfælde på 64,5 mm x 53,4 mm giver 1047 cc, en kompressionsanordning forholdet 9.3:1, topped ud med en awesome 24 ventil hovedet. Med fire ventiler pr cylinder, de tændrør blev monteret centralt i forbrændingskammeret. Krumtapakslen var en ét stykke smedet komponent køre en 350 watt generator. Seks 28 mm karburatorantal med speeder pumper fueled den motor, der produceres 105 HK ved 9.000 omdr. / min (målt på krumtappens). Fremsendelse blev via multi-pladen våd kobling, fem gear og 630 størrelse kæden endelig drev.
Engine bredde blev holdt på et minimum ved montering af CDI og vekselstrømsgenerator bag krumtapakslen. Motoren sad i et lys, krom molybdæn diamant type ramme med otte montering punkter; fire på topstykke og fire på gearkassen. Suspension kom høflighed af olie dæmpet 35 mm teleskopiske gafler op foran og »FVQ 'dobbelte støddæmpere og svinge armen på bagsiden. Ved moderne standarder, Comstar hjul var shod med mager størrelsessorteret dæk - Dunlop Gold Seal 4,25 x 18 i bageste og 3,50 x 19 foran.
Bremser blev betjent af to 10.9in diske op foran og et enkelt 11.6in disken bagende. Hele pakken vejes på 545 lbs tør. Klasse førende 11,55-andet kvartal-sømile gange kom let til CBX. Det var den hurtigste, mest magtfulde produktion motorcykel verden nogensinde havde set, og en utrolig teknologisk præstation.
Hvem? spurgte de, var det CBX rytteren? - En mand med erfaring i foibles og eccentricities af mindre motorcykler, en mand på udkig efter det ekstraordinære cykel - der har formentlig redet flere gode uden at være helt tilfreds, indtil nu ..
'A' model CBX blev udgivet i USA i 1980. Det figurerede gradvise forbedringer på en række områder, primært håndtering-relateret, men tabte nogle hestekræfter. 1979 »A«-model, var identisk med den 'Z', bortset fra at den var rød. Både 'Z' og 'A' modeller vist pålidelige maskiner, der er den eneste rapporterede problem er, at venstre hånd karburatoren kunne oversvømmelser. Dette blev udbedret på senere 'B' model, som var udstyret med en vakuum brændstof hanen. I 1980 var CBX (i sort leve) hit amerikanske kyster og dermed mistet noget af sit brand.
Bikes testet i de stater, blev der producerer 98 hk ved 9.000 omdr. / min. Strammere emissionskontrolforanstaltninger havde betydet omdesignet lyddæmpere som kvalt nogle magt, men internt den vigtigste ændring var brugen af forskellige knastaksler. Men denne lille tab af magt synes at have været en smule akademisk og mellemtoneenheder magt blev rapporteret til at være så god som nogensinde. Håndtering blev forbedret i løbet tidlige modeller ved at ændre plast svinge armen buske for en dobbelt slutanvendelserne reaktionseffekt bolden og nål rullelejer forsamling monteret på en større svinge arm pivot og stivere svinge armen.
De 35 mm gaffel ben blev bibeholdt, men nu Fremhævede lufttryk ventiler øverst at variere stivhed og Forudindlæs. Skyderne også kørte på nye stil lejepander af en Teflon-bly-bronze legering (som bruges på Honda's Moto cross-maskiner) til at forbedre suspension bevægelighed. Den endelige drev kæden blev også ændret til en 530 størrelse, der blev sagt at gøre drevet mindre støjende.
Olieskift
Der er nogle få skoler til at tænke på den type olie, der passer bedst til CBX 6 motor. Kort sagt, hvad du behøver at vide er, at konstruktionen af motoren er sådan, at den kobling kører i olie. Det betyder, at friktion modifikatorer i moderne motorolier - alias syntetiske olier, vil forårsage kobling slip. Så inden du beslutter dig på din olie type - gøre det hjemmearbejde og vælge klogt. Den afvejning mellem slid og slitage og skader på din motor bruger en olie egnet til ydeevne og forbrug. Altid huske - motoren blev udformet 24 år siden, og moderne superbike olie krav er noget anderledes!
CBX Vedligeholdelse
Hold Bike Clean!
Du ville blive hårdt presset for at imødekomme en CBX ejeren, der ikke tager ordentlig pleje af hans cykel, men alene holde den ren. Men anføre blødning indlysende, en ren cykel vil sikre, at du får at vide af potentielle problemer, før de bliver dyrt mareridt!
Clean Up!
Mens 6 motor er så skrappe som de kommer, er det vigtigt at forberede det miljø, som du vil bruge til at fuldføre vedligeholdelsesopgaver i. Før man begynder at arbejde på cykel eller motor, at du har renset garagen eller arbejde rummet ud til fjerne så meget støv som muligt, hvilket vil forårsage et problem, når du kommer i gang med at udsætte nogle af de arbejder dele af cykel.
Udstyre dig selv!
Hvis du er ny cykling, eller måske ikke har virket på dem meget - her er et praktisk tip, der vil spare dig for 1000's i dele, udskiftninger, tid og kræfter. Sørg for at du har de rette værktøjer til det rigtige job. Consult betjeningsvejledningen Hvis du er i tvivl, og hvis du har til hensigt at begynde et job med en dodgy sæt værktøjer - være parat til at ofre mere tid, kvalitet i finish og mere end noget andet, udgifter til erstatning knækkede / beskadigede / strippet / flishugges og tabte dele.
CBX Vedligeholdelse
Hold Bike Clean!
Du ville blive hårdt presset for at imødekomme en CBX ejeren, der ikke tager ordentlig pleje af hans cykel, men alene holde den ren. Men anføre blødning indlysende, en ren cykel vil sikre, at du får at vide af potentielle problemer, før de bliver dyrt mareridt!
Clean Up!
Mens 6 motor er så skrappe som de kommer, er det vigtigt at forberede det miljø, som du vil bruge til at fuldføre vedligeholdelsesopgaver i. Før man begynder at arbejde på cykel eller motor, at du har renset garagen eller arbejde rummet ud til fjerne så meget støv som muligt, hvilket vil forårsage et problem, når du kommer i gang med at udsætte nogle af de arbejder dele af cykel.
Udstyre dig selv!
Hvis du er ny cykling, eller måske ikke har virket på dem meget - her er et praktisk tip, der vil spare dig for 1000's i dele, udskiftninger, tid og kræfter. Sørg for at du har de rette værktøjer til det rigtige job. Consult betjeningsvejledningen Hvis du er i tvivl, og hvis du har til hensigt at begynde et job med en dodgy sæt værktøjer - være parat til at ofre mere tid, kvalitet i finish og mere end noget andet, udgifter til erstatning knækkede / beskadigede / strippet / flishugges og tabte dele.
Service intervaller
3750 Miles - erstatte motorolie, luftfilter, olie filter; justere cam kæde spændinger. Check: tændrør; fortænding; ventil klareringer; karburatoren indstillinger; gasspjæld operation; batteriet; bremsevæske; Bremseklodser; suspensionsordning bremsesystem; bremse lyskontakt; lygten indstillinger; kobling frie spil; side indflytning; nødder, hjul og give alle møtrikker og bolte en hurtig inspektion.
7500 Miles - Som 3.750 plus nye tændrør og kontrollere styreapparatets hoved lejer.
11250 Miles - som 7500 plus ændre bremsevæske og ren motorolie skærmen.
Swing arm
På tidlige modeller plastik svinge armen buske slid hurtigt og på alle modeller udstødningssystemer er en hurtig-ROT element. Hold dine øjne ud for slitage - ser for sideværts bevægelse i baghjulsbremse. Et godt MOT Testeren vil lægge cyklen på centralstøtteben og bøjning over halen sektion, vil løfte hjulet opad - fornemmelse for sidekanter og forstærket horisontale spille i forbindelsen system.
Udstødningssystemer
Problemerne kan opstå med udstødningssystemer, hvis de ikke er forseglet i hovedet eller Karbureringsudstyr er ikke korrekt justeret, hvilket resulterede i at brænde ud udstødnings ventiler. Opretholde møtrikker og bolte bedrift udstoedningssystemer sammen, eller du vil fortryde den dag, hvor du er nødt til at fjerne ordningen for andet arbejde!
Den tidlige 'Z' model er den model mest værdsatte og beskyttet af entusiaster.
Men selvfølgelig, det var, at motoren, med sin utrolige magt, æteriske glathed, uforglemmelig udstødning note og Alene visuelt teater, der gjorde det oprindelige CBX sådan en showstopper.
Det var den oprindelige 1979 CBX dog, at påvist endnu en gang den store frækhed af Honda's teknik. Opbygning af et seks var én ting, men at sætte en i masseproduktion, som levede op til Honda's standarder for ydeevne, holdbarhed og brugervenlighed, er et vidunder. Den CBX er et af en lang række af Honda motorcykler, udgjorde en kastet spidsrod, en to-hjulet vover at sige, "Top dette!" Til denne dag, ingen har.
Det var den hurtigste, mest magtfulde produktion motorcykel verden nogensinde havde set, og en utrolig teknologisk præstation. Med en feje for sin side, Honda igen etableret samlede ydeevne overherredømme.
Den amerikanske presse var overvældet af CBX. Cycle magasin, som offentliggøres den første vej test, havde dette at sige: "De cykel er mere end hurtigt, det er magi. De eksploderende glitter af dens tekniske legitimationsoplysninger lyser himlen. At vide motorcyklen er til at vide det eneste regler Honda følger er Honda's egne ... det er ukompromitteret og helt selvstændige sikret, og det er det mest eksotiske, karismatisk motorcykel vi nogensinde har prøvet.
"De CBX er et uhyre flatterende cykel med perfekt elegance og samlede klasse, og historien vil rank den med de sjældne og dyrebare motorcykler som vil aldrig nogensinde blive glemt."
Overgiven ros? Den CBX fortjent hvert eneste ord, og den dag i dag en tur på CBX er lige så respektindgydende inspirerende
det er næsten som juleaften.
Honda CBX 1000 ( Cafe racer ) SOLGT
nov 2007
Følger: 26 Følgere: 28 MC-er: 9 Emner: 27 Svar: 71
sep 2009
Følger: 3 Følgere: 46 MC-er: 5 Emner: 193 Svar: 633
sep 2008
Følger: 7 Følgere: 33 MC-er: 5 Emner: 7 Svar: 24
apr 2011
Følger: 36 Følgere: 32 MC-er: 2 Emner: 58 Svar: 338
Tænkte nok at du havde set den før, men tænkte at det nok ikke ville skade at vise den alligevel (;
Det er også en del motorcykler at have stående, jeg vil selv gerne af med min Ariel men markedet har det jo skidt for tiden
nov 2007
Følger: 26 Følgere: 28 MC-er: 9 Emner: 27 Svar: 71
har savlet over den mange gange.
der er også en der har lavet en 12 v kawazaki 1300.
sætter den til salg i foråret, har 5 mc og kan ikke kører dem alle, er mest til de gamle britiske
apr 2011
Følger: 36 Følgere: 32 MC-er: 2 Emner: 58 Svar: 338
Det her ud http://www.topspeed.com/motorcycles/motorcycle-news/v12-powered-honda-cbx-caf-racer-w-video-ar80925.html
nov 2007
Følger: 26 Følgere: 28 MC-er: 9 Emner: 27 Svar: 71
SE ANNONCEN PÅ MARKED ELLER RING
mobil 29 28 69 31
okt 2007
Følger: 8 Følgere: 8 MC-er: 1 Svar: 3
Har du husket at høre ham fyren om han vil sælge instrumentbordet?
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 14 Svar: 22
Flot cykel, høj
/Martin
okt 2007
Følger: 8 Følgere: 8 MC-er: 1 Svar: 3
Det får du her: 28125843.
nov 2007
Følger: 26 Følgere: 28 MC-er: 9 Emner: 27 Svar: 71
er ikke sikker på at ham der byttet det bruger det
måske vil han sælge det
han er dog kun i sin garage 1 - 2 gang om mdr
spørger ham næste gang jeg ser ham
smid lige dit mobil nr til ,mig
magna
okt 2007
Følger: 8 Følgere: 8 MC-er: 1 Svar: 3
Vil du sælge det originale instrumentbord?
aug 2004
Følger: 24 Følgere: 57 MC-er: 19 Annoncer: 3 Emner: 57 Svar: 642
Tak for interessen, min gamle gl bliver lige "glemt" i år, grundet mit roden med den anden gamle honda, cb 900 projektet.
Vil dog betale afgift og køre på den i original stand.
Ud over det bygger jeg hus om osv. ikke nem at få tid til alt, desværre.
men har masser af planer for den
jul 2009
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 1 Svar: 5
Nortonnen er da fin nok.dem har jeg haft nogle stykker af .men n cbx.er.er et ønske.nu kører jeg gsx r1000. den har du set blå k6.Hils Ole Bak .Gør lige en insats for at få ham op af SOFAEN.den brukte han meget i 09.Stor hilsen TONNY
nov 2007
Følger: 26 Følgere: 28 MC-er: 9 Emner: 27 Svar: 71
svingeren er modificeret fra et 120 til at køre med et 180 baghjul. syntes at det går ud over køre egenskaberne at presse et støre hjul på den lille cykel lol
mar 2007
Følger: 21 Følgere: 42 Annoncer: 1 Emner: 171 Svar: 1.727
jeg så en på nettet der havde fået klemt en bagsvinger på magen til min, det vill sgu godt nok klæde din cykel nu hvor den har den fine forende :o)
Kim.
okt 2005
Følger: 27 Følgere: 26 MC-er: 4 Emner: 45 Svar: 1.126
Dårlig omtale, er også omtale
Og har lige monteret den har klokken 9.30 her i morges.
jan 2007
Følger: 43 Følgere: 40 MC-er: 3 Emner: 162 Svar: 2.425
The CBX Story
A six pack for GO
* The CBX six cylinder engine is a masterpiece of technology. As beautiful as it is powerful.
Six magnificent cylinders. Fed with six 28 mm CV carb, and an accelerator pump. And each is equipped with Honda's exclusive four valve Pentroof ® head. The Pentroof head using four smaller valves instead of the usual two, to further the port's total perimeter, and better breathing. Individual valve weight is also reduced, which means higher RPM levels can be achieved within the valve float occurs. All of which means a more efficient engine operation hours at higher RPM's.
The engine also has an oil cooler which is fed by a steady stream of air from the spoiler on the front fenders, a maintenance free transistorized pointless ignition, which is unaffected by dirt or moisture and a high performance, six in two exhaust system with chrome upswept interconnected Muffler for increased midrange units power.
The CBX engine, CBX, like himself, is one of a kind.
The Honda CBX inline 6 cylinder 1047 cc was produced in the period 1978 to 1982.
This is the story of the bicycle, how it came about and what legacy it enjoys in motorcycle design history.
In 1978, Honda's development team led by Soichiro Honda, finished work at 1047 cc, 24 valve, six cylinder "CBX". It was the last of three designs of CBX engine. The three options originally considered design, the four cylinder 1000cc and 1200cc engines, and the six-cylinder 1047cc.
The 6 cylinder 1047 cc design eventually won the day, but not without numerous design complications. Clearly the initial headache was that the management of a workable design, using a motor, 585 mm wide. Narrowing the width of the crank's case, the extension of the tank area, and tilting the engine forward at 30 degrees, some of the design aspects that were needed to make it work.
Design ..
An interesting challenge was that the sound produced! The original exhaust system produced a sound which was considered too high and risky for the marketing of the cycle and so the exhaust system was redesigned.
Honda was not new for the 6 cylinder engine, however, having made previous successful 247 cc, RC166, which Mike Hailwood won the 250 cc World Championship in 1966 and 1967. Mike Hailwood also set a new TT record riding the same bike modified in Isle of Man later.
Production started
Production began in late 1978 and the new "'79 'Honda was quickly on showroom floors draw crowds throughout the world. When Honda unveiled the CBX, the motorcycle world was unanimous in its recognition. (The release price was around £ 2200 here in the UK).
Every now and then, a mechanical device makes an indelible mark on the history of motorcycles worldwide in 1979 was a landmark year. CBX, the world's first 6 cylinder, 24 valve Double Over Head Cam 1047 cc launched. But charisma was beyond the pioneering specifications somewhere other than the motorcycle in the promise of rest on the road, awaiting the rider ..
A legend in days
The dual overhead cam, air cooled, six cylinder engine was a short-stroke unit (to enable secure high-revving to 10,000 rpm) with a bore and stroke of 64.5 mm x 53.4 mm gives 1047 cc, a compression ratio of 9.3:1, topped off with an awesome 24-valve head. With four valves per cylinder, the spark plugs were mounted centrally in the combustion chamber. Crank shaft was a one piece forged component run a 350 watt generator. Six 28 mm carburetors with accelerator pumps fueled the engine produced 105 hp at 9000 rpm (measured at the crank pens). Transmission was through multi-plate wet clutch, five gears and 630 size chain final drive.
Engine width was kept to a minimum the installation of the CDI and alternators for the crankshaft. The engine sat in a light chrome molybdenum diamond type frame with eight mounting points on the four cylinder head and four on the gearbox. The suspensions came courtesy of oil damped 35mm telescopic forks up front and 'FVQ' dual shock and swing arm on the back. By modern standards, Comstar wheels were shodě with meager sized tires - Dunlop Gold Seal 4.25 x 18 rear and 3.50 x 19 front.
Braking was handled by two 10.9in discs up front and single disc rear 11.6in. The whole package weighed at 545 lbs dry. Class-leading 11.55-second quarter-mile times came easily to CBX. It was the fastest, most powerful production motorcycle world ever had seen, and an incredible technological achievement.
Who? they asked, was the CBX rider? - A man with experience in the foibles and eccentricities of small motorcycles, a man looking for the extraordinary cycling - which has probably ridden more good without being completely satisfied until now ..
'A' model CBX was released in the U.S. in 1980. It featured gradual improvements in several areas, primarily handling-related, but lost some horsepower. 1979 'A' model was identical to the 'Z', except that it was red. Both the 'Z' and 'A' models proved reliable machines, the only reported problem is that the left hand could carburetor flooding. This was rectified later 'B' model, which was equipped with a vacuum fuel tap. In 1980 the CBX (in black live) hit American shores, and thus lost some of its fire.
Bikes tested in the States was producing 98 hp at 9000 rpm. Tighter emission controls had meant redesigned silencers which stifled some power, but internally the main change was the use of different camshafts. But this small loss of power seems to have been a bit academic and midrange power units were reported to be as good as ever. Handling was improved over earlier models by changing the plastic swing arm bushes for a double end-thrust ball bearings and needle roller assembly mounted on a large swing arm pivot and stiffer swing arm.
The 35 mm fork legs were still there, but now Highlighted air valves at the top to vary the stiffness and Preload. Shoot will also drove the new style bushes by a Teflon-lead bronze alloy (as used on Honda's Moto-cross machines) to improve suspension movement. The final drive chain was also changed to a 530 size, which was said to make the drive quieter.
Oil Change
There are a few schools of thought on the type of oil that best suits CBX 6 engine. In short, you need to know is that the design of the engine is such that the clutch runs in oil. This means that the friction modifiers in modern motor oils - aka synthetic oil will cause clutch slip. So before you decide on your type of oil - do homework and choose wisely. The balance between wear and tear and damage to your engine uses an oil suitable for performance and consumption. Always remember - the engine was designed 31 years ago and modern super bike oil requirements are somewhat different!
CBX Maintenance
Team Bike Clean!
You would be hard pressed to meet a CBX owner not taking proper care of his bike, but just keep it clean. But indicate bleeding obvious, a clean bike will ensure that you get to know potential problems before they become costly nightmares!
Clean Up!
While 6 engine is as tough as they come, it is important to prepare the environment in which you want to use to complete maintenance tasks in. Before you start to work by bicycle or motor that you have cleaned the garage or work space to remove as much dust as possible, which will cause a problem when you get down to expose some of the working parts of the bike.
Equip yourself!
If you are new to cycling, or perhaps have not worked on them much - here is a handy tip that will save you 1000's of parts, replacements, time and effort. Make sure you have the right tools for the right job. Consult the instruction manual if you have doubts, and if you intend to start a job with a dodgy set of tools - be prepared to sacrifice more time, quality of finish and more than anything else, the cost of replacing broken / damaged / stripped / chipped and lost parts.
Service intervals
6000 km/3750 Miles - replace engine oil, air filter, oil filter, adjust the cam chain tension. Check: spark plugs, ignition timing, valve clearances; carburetor settings; throttle operation, battery, brake fluid, brake pads, suspension, braking system, brake light switch, lamp settings; clutch free play; side stand; nuts, wheels and provide all the nuts and bolts a quick inspection.
12000 km/7500 Miles - As 3750 plus new spark plugs and inspect steering head bearings.
11,250 Miles - who in 7500, plus brake fluid change and clean engine oil screen.
Swing arm
On early models the plastic swing arm bushes wear rapidly and in all models the exhaust system is a fast-ROT element. Keep your eyes out to wear - looks for lateral movement in the rear brake. A good MOT tester will put the bike on center stand and the bending of the tail section, will lift the wheel up - feeling the side edges and enhanced horizontal play in the connection system.
Exhaust systems
Problems can arise with the exhaust system if they are sealed in the head or Carburation is not properly adjusted, resulting in burnt out exhaust valves. Maintain the nuts and bolts holding the exhaust together, or you will regret the day you have to remove the system for other work!
The early 'Z' model is the model most valued and protected by enthusiasts.
But of course, that was the engine, with its incredible power, ethereal smoothness, unforgettable exhaust note and sheer visual drama that made the original such a CBX show stops.
That was the original 1979 CBX, however, demonstrated once again the big brass of Honda's engineering. Building a six was one thing, but putting in a mass, which lived up to Honda's standards for performance, durability and ease of use, is a marvel. The CBX is one of a wide range of Honda motorcycles, was a thrown gauntlet, a two-wheel dare to say "Top that!" To this day, nobody has.
It was the fastest, most powerful production motorcycle world ever had seen, and an incredible technological achievement. With a sweep of his hand, Honda re-established overall performance supremacy.
The American press was overwhelmed by CBX. Cycle magazine, which published the first road test, had this to say: "The bike is more than fast, it's magic. The exploding glitter of its technical credentials illuminates the sky. To know the motorcycle is to know the only rules are consequences Honda Honda's own ... it is ukompromitteret and completely self-assured, and it is the most exotic, charismatic motorcycle we have ever tried.
"The CBX is an extremely flattering bike with perfect elegance and total class, and history will rank it with the rare and precious motorcycles that will never be forgotten."
Ebullient praise? The CBX deserved every word, and today a tour of CBX is equally awe-inspiring
feb 2005
Følger: 8 Følgere: 8 MC-er: 3 Emner: 2 Svar: 18
Vi må finde en dag hvor vi kan køre en tur med de 6 cylinderede cykler...
jun 2008
Følger: 7 Følgere: 14 MC-er: 2 Svar: 16
Synd du ødelægger sådan en fin cykel med det lygte lort
maj 2006
Følger: 53 Følgere: 54 MC-er: 7 Emner: 219 Svar: 1.444
den er vel ikke tilsalg????
apr 2007
Følger: 44 Følgere: 43 MC-er: 1 Emner: 29 Svar: 378
herfra.
jun 2007
Følger: 12 Følgere: 12 MC-er: 2 Emner: 13 Svar: 264
Fed herrecykel men den der google oversættelse under bemærkninger er da helt hen i vejret, der står jo udelukkende volapyk
Gider du at oversætte: På tidlige modeller plastik svinge armen buske slid hurtigt og på alle modeller udstødningssystemer er en hurtig-ROT element.
apr 2007
Følger: 29 Følgere: 229 MC-er: 2 Emner: 177 Svar: 3.584
Og høj til dig, du køre jo rundt på en af mine drømmecykler
jul 2007
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 2 Emner: 5 Svar: 2
Det var fedt at se din maskine i virkeligheden. Vi ses derude når jeg har samlet min cafe racer
Mhv. Nikolaj
nov 2007
Følger: 26 Følgere: 28 MC-er: 9 Emner: 27 Svar: 71
var bare stiv
ses derude
feb 2008
Følger: 8 Følgere: 6 MC-er: 1 Emner: 32 Svar: 153
Kan godt lide at der er meget tekst, og dit valg af bagfælg.
Man føler virkeligt at du brænder for det.
jun 2007
Følger: 3 Følgere: 3 MC-er: 7 Emner: 2 Svar: 37
Hey Henrik,
Tror vi mødtes ude ved Jyllandsringen i efteråret. Havde en stand med reservedele derude. ´Håber du fandt din nye forlygte til bæstet - uagtet, så er den sq mega fed! Virkelig respekt til det arbejde du har udført dér!
aug 2007
Følger: 36 Følgere: 34 MC-er: 1 Emner: 2 Svar: 25
Cool work ;O)
nov 2007
Følger: 26 Følgere: 28 MC-er: 9 Emner: 27 Svar: 71
mikael
du kan købe min den er mat sort
skal finde mig en fed cafe racer lygte
ring mobil 29 28 69 31 hvis interesse
kun lygten cbx,eren bliver ALDRIG til salg
apr 2004
Følger: 32 Følgere: 34 MC-er: 8 Emner: 40 Svar: 880
fed 6 benet cykel ser godt ud kan især godt lide den forlygte jeg skal selv have købt en i matsort til mit projekt høj herfra
mar 2008
Følger: 30 Følgere: 32 MC-er: 3 Emner: 1 Svar: 4
nice mc høj på vej
feb 2006
Følger: 17 Følgere: 16 MC-er: 5 Emner: 13 Svar: 51
Det er første agng jeg har set en CBX som caferacer de plejer jo alle at være originale fed mc
jan 2008
Følger: 1 MC-er: 1
Jeg kan li det jeg ser, fedt og se der er nogen der tør pille ved dette ikon, lækker mc lækker ombyg.
X-høj herfra
okt 2008
Følger: 5 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 35 Svar: 108
Det er da bare en super fighter du har der:-)
høj fra mig
feb 2008
Følger: 8 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 4 Svar: 9
Hva så Henrik.
Du syntes det gule lyn var så fed.
Hvad syntes du nu efter jeg tog styrtet og derfor har "justeret" lidt på forskelligt..bla andet farven,,
maj 2008
Følger: 22 Følgere: 51 MC-er: 1 Emner: 87 Svar: 505
tak for højen og er sent retur til din fine caffer
feb 2005
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Svar: 6
for ond cafe du har der,, og lyyyyden ,,,
dec 2004
Følger: 57 Følgere: 57 MC-er: 2 Emner: 120 Svar: 430
fine zx 9 hjul
det var en fed weekend på ringen !!!!!
mvh flemming ex mc
jan 2005
Følger: 38 Følgere: 35 MC-er: 3 Emner: 175 Svar: 927
Ja,det skal nok blive sjovt at se hvad det ender op med..
Glæder mig sku også til at se hvordan den køere når den engang kommer så langt.
Det kan være den er lettere at få på baghjul end vmax´en...
maj 2008
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 6 Svar: 17
fuck...så lige den har...sex...cylindre...vildt bæst he he...
maj 2008
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 6 Svar: 17
Fed seniorstreetfighter du har bygget dig der...flot må jeg sige...den ser brutal ud...
nov 2006
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 20 Svar: 93
Det er nok et af de fedeste motorprojekter jeg har set herinde
apr 2004
Følger: 8 Følgere: 11 MC-er: 2 Emner: 8 Svar: 14
Tusinde tak for de flotte ord...
og jo jeg er meget glad for den. Det er til dags dato den fedeste cykel jeg har haft.
Din er heller ikke helt værst
jul 2008
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 3
fin mc har selv haft en i 83 med 6i1 fed lyd MVH orlawap
mar 2008
Følger: 17 Følgere: 20 MC-er: 3 Emner: 71 Svar: 279
....kampen du gamle
Det var den rene gyser til sidst , glæder mig til at se din sexpack i virkeligheden.
Mange hilsener Jan
maj 2008
Følger: 19 Følgere: 20 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 7
Virkelig fræk Bodega-Bike, du har skruet sammen der!!! Tak for Super-tip!!
En Herre-høj herfra!! ;O)
mar 2006
Følger: 1 Følgere: 8 MC-er: 4 Svar: 54
hey hey, akn vi ikke få et filmklip af dyret,? kunne være fedt at se og høre den
mar 2006
Følger: 1 Følgere: 8 MC-er: 4 Svar: 54
satme et monster du har fået bygget dig der. ser cool ud..
aug 2007
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 15 Svar: 74
Dejlig cykel. Er der ikke meget godt drev i sådan en sag?
Høj er sendt.
apr 2007
Følger: 19 Følgere: 18 MC-er: 1 Emner: 32 Svar: 279
En cykel i verdensklasse......
KULT.......
Den fik en ekstra høj
jun 2007
Følger: 4 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 210 Svar: 1.431
mange gange
Rigtig lækker sekser du har der
sep 2007
Følger: 15 Følgere: 13 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 86
cykel! Den ser virkelig potent ud. Ser vi en video med den en dag;) har smidt en x hoej
mar 2006
Følger: 11 Følgere: 8 MC-er: 4 Emner: 3 Svar: 68
Hej Henrik.nå så blev du færdig med ombygningen,der er sku blevet super rå..tillykke med den(skal snart igang med min Kawa 1300/6)
mar 2007
Følger: 1 MC-er: 1
extra høj til den
nov 2007
Følger: 26 Følgere: 28 MC-er: 9 Emner: 27 Svar: 71
hej david som jeg husker tog jeg dig fra lyskrydsne men ikke i mellem område og på toppen lol
men med den gearing med en top på 140 holder det ikke
nye tandhjul i næste uge så ses vi igen lol
fed aften tak ses
jun 2007
Følger: 10 Følgere: 9 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 1
nej det kan den ikke
og jeg glæder mig til at se baghjul
sep 2004
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 1 Emner: 3 Svar: 10
Puuh, godt det ikke er sådan en motor man skal løfte ud alene da..
okt 2005
Følger: 27 Følgere: 26 MC-er: 4 Emner: 45 Svar: 1.126
Tak for den pæne kommentar.....
Er sku os glad for dem (har jo et projekt også.....he he)
Fedt at se at du gidder ligge lidt tid i sådan en lidt ældre, samt speciel cykel.......det er bare kanon.....
Smed også en ganske retfærdig stemme til dig
jun 2007
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 1 Svar: 2
Totalt respektløst på den fede måde,...Sej maskine, sikke en forskel på billederne,...... glæder mig til at se den live.... Ses..
nov 2007
Følger: 26 Følgere: 28 MC-er: 9 Emner: 27 Svar: 71
Tak for spedo kablet
skylder en burger og en kop moka på linien..
lavet spind i tredie på vejen hjem, for syg en gearing. lol
ses
jun 2006
Følger: 75 Følgere: 71 Emner: 48 Svar: 804
Den trækker for godt, super moment og den helt rigtige styrevillighed med den korte aksel afstand.
Tak for turen, jeg glæder mig til at jeg skal male den.. den bliver alt for hård
Thomas
nov 2005
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 2 Emner: 11 Svar: 33
Dejlig retromaskine. Flot bygget om, og god lyd må man sige. Høj herfra...
nov 2007
Følger: 26 Følgere: 28 MC-er: 9 Emner: 27 Svar: 71
hej jan
den bliver aldrig til salg, det er den fedeste kværn jeg har haf fornøjelsen af at kører på.
den har en fed lyd med de 6 cyl og kører som en drøm.
vi ses derude
okt 2006
Følger: 27 Følgere: 25 Emner: 8 Svar: 66
den er da blevet kanon fed... rigtig godt stykke arbejde må man sige.... tillykke
er den til salg
feb 2007
Følger: 5 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 13 Svar: 37
Det er jo bare en af de absolut fedeste og mest gennemførte cykler jeg har set!!!...eneste jeg ikke er så meget for er måske forlygten, men det er jo smag og behag...Men ekstra høj stemme til cyklen og det flotte arbejde!!!
Vh
Rune
nov 2007
Følger: 26 Følgere: 28 MC-er: 9 Emner: 27 Svar: 71
jeg ved det støjgrænsen plejer klart at være adskelige db højre.
men hvis der skal være råd til at vi kører rute 66 næste forår
må jeg heller gemme sparegrissen.
jeg kan stadig med smil på læben huske harlyen igenem tunellen i hillerød.
jeg kikker op i meget nær fremtid og viser dig dyret, hvis du er heldig får du lov at sidde på kværnen..
ses
maj 2005
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1
Det er sgu fint, der har du fået din helt egen, og meget rå kværn.
Jeg er heller ikke så vildmed lygten, men der er sgu udstråling på drengen.haha.
De der store potter lever da vist ikke op til dit ry som den med den mest larmende MC ;-)) ( men vi er nogle som vil nyde dem)
okt 2004
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 3 Emner: 10 Svar: 8
Det ser sku godt ud det der, er lidt imponeret må jeg nok indrømme.
Det er en fed stil med caferacer bagende og streetfigther forende! Og de store potter passer rigtig godt til den!
Du får en høj herfra, skriv når du får nogle bedre billeder af det færdige resultat. Så er der sku en ekstra høj til dit flotte projekt!
jun 2006
Følger: 6 Følgere: 19 MC-er: 2 Emner: 24 Svar: 767
Det er gennemført.
dec 2003
Følger: 26 Følgere: 26 MC-er: 13 Emner: 139 Svar: 3.701
Desværre ikke der, jeg skulle et eller andet, har kæresten gjort mig opmærksom på ..... Men jeg regner med at tage til mange mange træf i år
He he ja, jeg har også endnu et projekt på beding, en dommi-racer med tank fra en norton international (den med chrom :DD), og så smider jeg en 600ccm ES2 enstamper i... Det er det næste der skal ske
mar 2008
Følger: 15 Følgere: 12 MC-er: 1 Emner: 9 Svar: 522
Honda CBX 1000 , en af de fedeste cykler der findes ,
den skulle stadig være på Hondas produkt linie ..
Flot cykel..mangler måske et par potter med mere blæs i
sep 2006
Følger: 25 Følgere: 23 MC-er: 1 Emner: 115 Svar: 1.650
og flot ombygning... Fighter??? 110%!!! yes sir!!!
sep 2005
Følger: 52 Følgere: 48 MC-er: 7 Emner: 63 Svar: 1.172
ser godt ud... og tror på den lyder godt! :))
høj her fra
mar 2007
Følger: 5 Følgere: 5 MC-er: 5 Emner: 1 Svar: 11
fint cykel du har fået lavede dig
jun 2005
Følger: 36 Følgere: 36 MC-er: 2 Emner: 43 Svar: 672
rigtig flot stykke arbejde du har lavet. Den må da lyde temmelig dejlig sårn 6-benet
okt 2004
Følger: 60 Følgere: 50 MC-er: 6 Emner: 56 Svar: 384
/PJ
feb 2007
Følger: 15 Følgere: 13 MC-er: 2 Emner: 35 Svar: 912
Hvor er den fed ( savle , dryp dryp ) stort arbejde du har lagt for dagen, og sikken et resultat wow ( :
jan 2005
Følger: 46 Følgere: 35 MC-er: 4 Emner: 63 Svar: 2.041
RIGTIGT FLOT. lÆG GERNE EN VIDEO IND SÅ VI KAN HØRE LYDEN.
Hilsen
Bonneville.
jan 2008
Følger: 16 Følgere: 14 MC-er: 1 Emner: 13 Svar: 53
Den da bare blevet for fed, flot arbejde og super resultat....
dec 2003
Følger: 26 Følgere: 26 MC-er: 13 Emner: 139 Svar: 3.701
Det er sq blevet noget af en herrecykel nu den gamle 6-pack :DD
Det må jeg sige, den er blevet lækker..... Meen skal der ikke et par dunstall-potter på så man kan høre hele symfonien når den får index
Den skal med til træf, så man kan opleve den live
Rigtig flot arbejde..
apr 2007
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1
tak du for os lige en høj honda logoerne har jeg til og ligge
mar 2008
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 3 Emner: 1 Svar: 9
Motoren fortjemer en høj
mar 2007
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 4 Emner: 3 Svar: 8
monster motor, ser fed ud med den usd, gaffel.. godt arbejde..
sep 2006
Følger: 98 Følgere: 106 MC-er: 4 Emner: 58 Svar: 482
Jeps det er en bagsvinger fra en VFR jeg har smidt på min cykel. Cyklen er ikke lakeret endnu.. Der er "rå" farver den har nu, men ved stadig ikke om den skal være snehvid eller blank sort..
Og takker for de fine ord
PS: Ja det er en kraftig motor fandt jeg ud af.. Har allerede være ved at stå på hatten på den i et sving med for meget acceleration hehe...
nov 2006
Følger: 11 Følgere: 9 MC-er: 1 Emner: 4 Svar: 25
Jeg takker for din stemme og siger os fed maskine til dig. Dejligt at se sådan et projekt. Høj herfra
okt 2004
Følger: 60 Følgere: 50 MC-er: 6 Emner: 56 Svar: 384
apr 2006
Følger: 10 Følgere: 9 MC-er: 9 Emner: 7 Svar: 8
Måtte bare smide en stemme på den flotte 6cyl. Held og lykke med projektet ;-)) Mvh. Bullson
jun 2007
Følger: 10 Følgere: 9 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 1
skal den gamle ged aldrig være færdig :):):):)
aug 2007
Følger: 18 Følgere: 16 MC-er: 2 Emner: 9 Svar: 115
Lækker klassiker , CBX 1000 var bare noget af det ypperligste
dengang jeg kun måtte køre 'knallert' ;-( den er ritig flot
og bestemt ikke en man ser 'ret' tit ,klart en høj herfra.
jun 2007
Følger: 12 Følgere: 12 MC-er: 2 Emner: 13 Svar: 264
En række-sekser i en bil er lækkert men på en 2-hjuler, endnu bedre! Høj til din fine maskine
sep 2007
Følger: 10 Følgere: 9 MC-er: 1 Emner: 3 Svar: 20
...den høje er naturligvis gengældt!!
sep 2007
Følger: 10 Følgere: 9 MC-er: 1 Emner: 3 Svar: 20
Tak for det....desværre er den ved at trænge til en gang rep. af lak. Men du har ret, det er ikke helt ligegyldigt hvordan farveladen blir brugt.
Og heldigvis er det ikke nødvendigt at være millionær for at ha` det sjovt ...man kommer langt for lidt med de gamle fede cykler.
V.H. Daniel
apr 2007
Følger: 19 Følgere: 18 MC-er: 1 Emner: 32 Svar: 279
Klassiker så man bliver våd i øjnene
mar 2008
Følger: 17 Følgere: 20 MC-er: 3 Emner: 71 Svar: 279
Og jeg har kun 2 cylindre....Flot!
jun 2007
Følger: 10 Følgere: 9 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 1
den bliver sku iorden det må man sige glæder mig til at fyre den af ha ha ha
apr 2006
Følger: 3 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 13 Svar: 218
Hmm. 75/25% det er vel ikke så galt mod sådan en klassiker her..... Du har jo også masser af billeder osv...
Ja Henrik jeg venter jo stadig på lydklip fra din 6-Pack..... ??
feb 2007
Følger: 15 Følgere: 16 MC-er: 4 Emner: 81 Svar: 907
Det er lige her:
http://www.zib-militaria.de/epages/61431412.sf/de_DE/?ObjectPath=/Shops/61431412/Products/200
Overvejer det også kraftigt... Men det er nok en lille ekstra julegave til mig selv, når den tid kommer..
Flot Honda.. Det ser sgu godt ud..
nov 2007
Følger: 26 Følgere: 28 MC-er: 9 Emner: 27 Svar: 71
jeg har en svaghed for at bygge, er ikke til standart cykle.
jeg overvejet et split sekund om jeg skulde finde de dele der manglet og bygge den 100 % orginal.
men 34 mm forgafel og en del dele der manglet ikke den rigtige lak no way.
valget faldt på at bygge en rigtig fed 6 cyl cafe racer.
jeg glæder mig selv meget til at få den startet op og kører den første tur..
næste vinter står den på omlakering og polering at alle dele.
vi ses derude
okt 2006
Følger: 52 Følgere: 60 MC-er: 10 Emner: 51 Svar: 621
den er da blevet super fed det ser sku godt ud og mega bredt bagdæk....
men det jo er en "super klassiker" så du må nok hellere gemme de originale dele så den kan laves tilbage engang...
aug 2007
Følger: 38 Følgere: 41 MC-er: 2 Emner: 46 Svar: 932
... dog af ... vi andre kan jo nøjes med EN cylinder ... ;0p
dec 2003
Følger: 26 Følgere: 26 MC-er: 13 Emner: 139 Svar: 3.701
Ja det begynder sq at ligene noget nu, den bliver sq najs. Det kunne være fedt at få den helt færdig nu her
Jeg venter stadig på min tænding til skawanklen
jan 2005
Følger: 46 Følgere: 35 MC-er: 4 Emner: 63 Svar: 2.041
DET er en fræk røv.
Den bliver helt sikkert fed..
Beholder du blinklys på??
dec 2003
Følger: 26 Følgere: 26 MC-er: 13 Emner: 139 Svar: 3.701
Jo, jeg kan kun sige lige over der
Det ser satme godt ud, det du har fået laver ved 6-packen endtil nu
jan 2005
Følger: 46 Følgere: 35 MC-er: 4 Emner: 63 Svar: 2.041
Det ser rigtig godt ud.
Jeg synes min Suzuki GSX 1100 motor er stor men det er jo ingenting sammenlignet med din Honda motor.
Jeg glæder mig til at se billeder af cyklen, hvor den er helt færdig. Jeg vil fluks gå til dit foto album og tjekke udviklingen med dit byggeri. Du får en høj nu (har ikke flere ekstra høje) og når der er billeder af din færdige cykel bliver det forhåbentligt opgraderet til en ekstra høj (skal imellemtiden lige ud og skaffe en sådan).
Fortsat god arbejdslyst..
Tjek iøvrigt min hjemmeside hvis du får tid.
Vi snax..
dec 2006
Følger: 36 Følgere: 17 MC-er: 4 Emner: 18 Svar: 59
Takker for bedømmelsen .. Vi oldschoolere må sgu holde sammen
apr 2007
Følger: 25 Følgere: 23 MC-er: 1 Emner: 173 Svar: 426
projekt - det bliver en super mean maskine, nice!
Høj
mar 2004
Følger: 24 Følgere: 24 MC-er: 3 Emner: 21 Svar: 113
hejsa
jeg gider heller ikke at blive stoppet hele tiden det er der for jeg har bygget min om igen......og sat lovlige potter på.....
jeg glæder mig til at se når din bliver færdig.....
mvh mikael
nov 2007
Følger: 26 Følgere: 28 MC-er: 9 Emner: 27 Svar: 71
jeg gav 35 kilo for den i tyskland og 16 kilo i afgift bygger den så om og maler dyret for ca 20 kilo..
har endnu engang måtte love kranen at det er den sidste jeg bygger og at jeg naturligvis bliver ved med at være forelsket i den.
jeg har haft en helt ny harley lowrider en hel ny mean streak 1600 men denne cykel er jeg bare hel vild med den har sjæl fra de gamle biker tider lol..
dec 2005
Følger: 59 Følgere: 58 MC-er: 1 Emner: 111 Svar: 1.592
fin sekser du har dig. hva måtte du slippe i dk for den
nov 2006
Følger: 50 Følgere: 48 MC-er: 4 Emner: 385 Svar: 3.376
HØJ til den
nov 2007
Følger: 13 Følgere: 11 MC-er: 3 Emner: 12 Svar: 30
selvfølgelig er pvc rakette ingen match for din Honda, ps. tak for din hjælp på min udfordring
feb 2008
Følger: 29 Følgere: 30 MC-er: 1 Emner: 112 Svar: 7.300
Der hopper
Må være en sjov maskine, og ha en fin sprød lyd.
fame flot
mar 2007
Følger: 18 Følgere: 16 MC-er: 3 Emner: 21 Svar: 489
Ud fra billederne ser den hysterisk velholdt ud. Ekstra Høj.
nov 2007
Følger: 13 Følgere: 11 MC-er: 3 Emner: 12 Svar: 30
Fed sex maskine!!! har en kammerat med en benelli 6er, super lyd når den bliver kørt op i rp... du får også en høj fra mig SES!!
feb 2006
Følger: 2 Følgere: 66 MC-er: 2 Emner: 176 Svar: 599
lyder og trækker den ikke lidt specielt? jeg har kun set sådan en, men aldrig hørt den.
feb 2006
Følger: 2 Følgere: 66 MC-er: 2 Emner: 176 Svar: 599
Nu har jeg ca brugt hele dagen på at gøre den rent idag, så må jeg lige kigge på projektet næste weekend.
Men ja den køre skide godt, og selv om den kun har 34hk så trækker den stadig fra de fleste personbiler i 6 gear fra 50-80km/t. fra nu af og til november køre jeg mindst 200 km om ugen til og fra skole, så det bliver til en del.
maj 2007
Følger: 21 Følgere: 20 MC-er: 2 Emner: 17 Svar: 736
rigtig flot og sjælden cykel. ekstra høj herfra.
mar 2006
Følger: 11 Følgere: 8 MC-er: 4 Emner: 3 Svar: 68
velholdt sexløber ,en høj herfra:-)
feb 2008
Følger: 25 Følgere: 25 MC-er: 1 Emner: 20 Svar: 127
100% høj herfra
hey giver du ikk en tilbage
1000% TAK
dec 2007
Følger: 21 Følgere: 21 MC-er: 1 Emner: 23 Svar: 452
Og en høj retur til dig og din CBX.
dec 2003
Følger: 26 Følgere: 26 MC-er: 13 Emner: 139 Svar: 3.701
Jeg skal nok se om jeg kan holde det der med billederne på et minimum
Jeg glæder mig også selv til at høre den, hvor den køre ordentligt. Den tændingsboks der var på da jeg købte den var død, så den blev reppet i Uk, da jeg så fik den hjem, havde jeg ikke set at ledningsnettet var fuldstændig filtret sammen, så den gav kun havdelen af de gnister den skulle på den ene rotot, så den gik igen:S , så hvis alt går godt, skulle den starte engang om 10-12 dage (der kommer tændingen hjem igen, igen:DD)
Det er da også lidt af en sjældenhed du har der, jeg har aldrig set dem i real life, eller hørt dem live de der 6'ere. Det tætteste jeg har været på en r-6'er er min gamle Austin Princess ;). Så vi må jo lige rende sammen til et træf engang og lytte og kikke
Fin fin fin Honda du har dig der
mar 2007
Følger: 15 Følgere: 16 MC-er: 2 Emner: 85 Svar: 225
Meget flot,- v (sammen med 7000 andre) i på bakken...
Mvh. Henrik.
nov 2007
Følger: 26 Følgere: 28 MC-er: 9 Emner: 27 Svar: 71
projekt vinkel sliber på den gamle cbx skrider frem har taget et par foto oplooader lige i løbet af dagen. 60 mm bredere bagdæg ser sku godt ud. prøv lige at spørg om jeg glæder mig til bakkeåbningen, det bliver rigtig fedt..
sep 2005
Følger: 5 Følgere: 146 MC-er: 3 Emner: 102 Svar: 2.006
og nej selvom du måske syn's.. meget blev beskrevet om irlandsturen.. så alligevel.. prøv at tage turen engang.. øllet er bare bedre derovre, der er mere smæk i wiskey'en, vejene er kanon og det er bare den heeelt store forbrødring at møde irererne på hjemmebane.. total positiv oplevelse.. ;-)) husk at uploade lidt billeder som "sixpack" projektet skrider frem.. super projekt..!!
(he..he.. Claus S. - fed humor..!! right you are.. men la' nu manden.. han ser vel "Chop-Shop"..!! på discovery.. ;-))
mar 2007
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 1 Emner: 26 Svar: 161
Imponerene med sin række sekser
Den fortjener en ekstra høj!!!
aug 2004
Følger: 6 Følgere: 7 MC-er: 1 Emner: 14 Svar: 28
Tak for de pæne ord......
Der er desvære ikke noget på vej lige pt. da jeg er ved at spare de sidste moneter op til et nyt køkken/ bad, men det betyder jo ikke at jeg ikke har ideerne til et nyt projekt
Nummerplade lyset sidder i højre overste skrue på nummerpladen, ikke så tydligt på billederne, men det er der
Måske kommer der noget til næste år, vist mine planer går som de skal:-)
nov 2006
Følger: 20 Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 6 Svar: 116
Det må siges og være et meget velholdt exmplar ef den gode lækre CBX
maj 2005
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 1 Emner: 3 Svar: 44
vånede her i nat badet i sved .......havde en drøm om en vinkelsliber, en CBX 1000 og en ond mand der bare gik amok på sin vidunderlige MC. Men vågnede heldigvis og opdagede at det hele var bare et mareridt.........eller var det bare en reklame for Cafe Noir...........det er helt sort.
jun 2006
Følger: 75 Følgere: 71 Emner: 48 Svar: 804
Jeg glæder mig til at se den når den er færdig.
Og du har ret, den ser spritny ud på billederne
Held og lykke med det, vi ses den 13/3-08
nov 2007
Følger: 26 Følgere: 28 MC-er: 9 Emner: 27 Svar: 71
vi med gamle klasiker må squ holde lidt sammen.
har her til aften købt den vildeste usd gaffel og en rigtig bred bagsvinger. jeg bliver dælme nåd til at skære lidt i det gamle stel
nedtælling til start af vinkelsliberen..
vi ses til bakkeåbningen..
nov 2007
Følger: 26 Følgere: 28 MC-er: 9 Emner: 27 Svar: 71
har synet cyklen og fik betalt afgiften i fredags.
mangler lige et forsikringsbevis så er der plader på
regner med at købe en ups gafffel i denne uge så jeg kan få den bygge færdig til bakkeåbningen.
total i orden maskiner du bygger respekt...
okt 2006
Følger: 52 Følgere: 60 MC-er: 10 Emner: 51 Svar: 621
fin cbx er den har bare den vildeste lyd sådan en 6 benet fætter der er sku ikke noget der slår det ;O) tak for ordne min gamle zuki t 350'r er stadig her på galleriet det er en der heder jon der har den nu han har fået brændt hul i stemplerne pga mangelde justering efter lidt små tuning :O( det kan da være han vil sælge den ;O)
jun 2005
Følger: 10 Følgere: 8 Emner: 111 Svar: 1.953
.
dec 2006
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 1
Det er jo den helt rigtige honda du har
feb 2006
Følger: 17 Følgere: 16 MC-er: 1
Det var en meget flot cykel du har. Den peneste Honda CBX 1000 jeg har sett. vær forsiktig med den å ta godt vare på den . Hilsen HK
aug 2007
Følger: 23 Følgere: 21 MC-er: 1 Emner: 48 Svar: 794
hej henrik.
kan godt se hva du mener. hva farve har du i tankerne ? min er på vej til maler og bliver mørk metal grå med nogle matte felter, røde pin stripes og måske lidt air brush.. er ved at tilpasse de sidste detaljer.
nov 2007
Følger: 26 Følgere: 28 MC-er: 9 Emner: 27 Svar: 71
om jeg så skal bruge en gamel kost så skal den males punktum
de blå streger liner jo noget gamel 80 er pop smart.
lige et link til min gamel cykel
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=3092
aug 2007
Følger: 23 Følgere: 21 MC-er: 1 Emner: 48 Svar: 794
den er ski flot.. hvorfor skal den males ?
aug 2006
Følger: 6 Følgere: 6 MC-er: 3 Emner: 3 Svar: 5
Meeen Du får lige en højretur for den er ski fin, selvom det ikke lige er min stil...
nov 2007
Følger: 26 Følgere: 28 MC-er: 9 Emner: 27 Svar: 71
du får da også skruet lidt.
men fedt at synet er klaret, nu skal der gang i vinkelsliberen.
god weekend
aug 2007
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 2 Emner: 18 Svar: 47
Spændende atfølge projektet
nov 2007
Følger: 26 Følgere: 28 MC-er: 9 Emner: 27 Svar: 71
Rigtig flot bil. jeg har en gamel have låge måske kan du lave den om til en harley..:-)
har været til syn med cbx 1000 i dag og den blev godkendt uden nogle anmærkninger.
så nu mangler jeg bare at kører en tur til told og skat i tåstrup.
men det ser ikke så slemt ud regner med at slippe med 14 - 16 af de gode sedler..
og så skal der bygges, har kik på et par forskelige up side down gafler. gaflen den er født med er lidt tynd til resten af cyklen. gemmer naturligvis stumperne så den altid kan bygges tilbage til orginal.
motoren kører som en drøm, fik den lige luftet lidt til synshalen i dag, lidt ærgeligt med klippekort systemet giver kun mulighed for 2 indstilinger på gas almenlig eller kør som om at man har trukket kortet i en automat og stjålet cyklen
hvilket jeg naturligvis ikke kan finde på
men der er kun at sige den motor er squ bare for fed...
kik op til en kop kaffe så du kan vise din cykel eller bil og se mit nye legetøj..
hils berit
har hun stadig en forbi for telt eller er hun blevet kureret :-)I
ps. vi kan måske også lokke ole med og lave en rigtig herre tur uden tøser...
maj 2005
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 1 Emner: 3 Svar: 44
Tusind tak for bedømmelse og hilsen. Det er rigtigt længe siden håber snart vi ses til lidt hygge. Så lykkedes det endelig at få taget springet og købt noget klassisk. Det er jo et meget flot exemplar af en 6 benet du har købt og mere klassisk kan det næsten ikke blive. Der er jo en verden til forskel på hvad du har kørt på før og så nu. Glæder mig til at se den.Håber i har det godt og hils Kikki. Smider lige et link til min gamle Jag.som står og hygger i garragen. http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=54300&ipc=175245
Vi ses Henrik.
Har desværre kun høj tilbage så du må nøjes .Du burde have noget der er højere end ext.høj.
jan 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 5 Svar: 21
Den ser da ellers rigtig fin ud, høj herfra.
mar 2007
Følger: 71 Følgere: 59 MC-er: 13 Emner: 202 Svar: 806
og velkommen til en klasikker. Pas nu på den!
dec 2005
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 117
Du får lige en høj med på vejen.
nov 2007
Følger: 26 Følgere: 28 MC-er: 9 Emner: 27 Svar: 71
cyklen er rigtig fin men kik på gaflen den er fra 1960 eller det der ligner havde dog styrbremse på min gamle suzuki 350 fra 1973 hi
en god gafel og lid maling, lygte mm vil pynte.
mar 2006
Følger: 11 Følgere: 8 MC-er: 4 Emner: 3 Svar: 68
fin gammel seksløber.. en høj herfra.
okt 2006
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 2 Svar: 7
rigtig fin mc.
nov 2007
Følger: 26 Følgere: 28 MC-er: 9 Emner: 27 Svar: 71
tak til jer alle, glæder mig til at bruge forumet til lidt inspiration...
vi ses til bakke åbningen 2008
sep 2007
Følger: 6 Følgere: 6 MC-er: 5 Emner: 1 Svar: 6
Velkommen til, fin gammel maskine, høj herfra
nov 2007
Følger: 26 Følgere: 28 MC-er: 9 Emner: 27 Svar: 71
sådan endte min gamel cykel
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=3092
manglet en støre motor, den har jeg nu..
nov 2005
Følger: 28 Følgere: 30 MC-er: 3 Emner: 20 Svar: 80
...og kan du så få taget lidt flere billeder af den fine gamle klassiker..... ;o)
S
sep 2005
Følger: 5 Følgere: 146 MC-er: 3 Emner: 102 Svar: 2.006
god damm.. den er nejs..! det skal nok være 30år siden jeg sidst så så'rn en.. jeg har kuns høje tilbage, - så det er da det .. den får..!
feb 2006
Følger: 81 Følgere: 81 MC-er: 1 Svar: 395
du får lige en høj.....mvh betski
nov 2007
Følger: 26 Følgere: 28 MC-er: 9 Emner: 27 Svar: 71
hvis cyklen stod 100 % orginal ville det være hærværk at gå i gang med vinkelsliberen. men den er ikke orginal.
og vinkelsliberen er startet.
var lige ude og trille en tur bor på en lukket grusvej uden salt.
koldt men fedt.,
SÅ PIGER DER SKAL BYGGES
aug 2007
Følger: 2 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 2
høj
aug 2007
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 2 Emner: 18 Svar: 47
Er det næsten ikke synd at lave den om sådan en pæn cykel
nov 2007
Følger: 26 Følgere: 28 MC-er: 9 Emner: 27 Svar: 71
fik kortet i 1979. har kørt byget mange cykler.
men med denne motor bliver det rigtig sjovt at bygge
har en orange supermagna på forumet helt ombygget. desvære kan jeg ikke komme ind og ændre den profil.
men nu er det sex pacen der skal bygges.
vi ses
jun 2007
Følger: 13 Følgere: 14 MC-er: 2 Emner: 6 Svar: 206
Den lyder fedt sådan en sex pack
nov 2007
Følger: 26 Følgere: 28 MC-er: 9 Emner: 27 Svar: 71
åh lige hentet cyklen
kan da godt tage et par foto af et par bolte
og skrive en god historie.
dec 2005
Følger: 238 Følgere: 253 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.894
det ser sku ud til den er blevet passet .
feb 2006
Følger: 2 Følgere: 66 MC-er: 2 Emner: 176 Svar: 599
FLERE BILLEDER OG MERE INFO!!!