Honda CBX 1000 ( Cafe racer ) SOLGT 1980

25.905 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 164 Kommentarer
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

Honda CBX 1000 ( Cafe racer ) SOLGT

Årgang:
1980
Motor:
SEX CYL. 24 VENTILER.
Firtakt, luftkølet. Slagvolum 1047 cc, boring x slag 64,5 x 53,4 mm, 4 ventiler per cylinder. Gearkasse 5 gear, elstart.
Hestekræfter
105 hk ved 9200 omdrejninger.
84 Nm ved 8000 omdrejninger.
Fælge
alu fra zx 9
Dæk
Dæk foran 3,50 x 19, dæk bag 4,25 x 18.
Topfart
215 kmh
Tuning
ikke nødvendig...
Styling
Tank motor og stel er stadig orginalt.
2008 - 2009 projekt 6 i 1 potte og lakering med airbrus
Ekstraudstyr
nope
Bemærkninger
hentet i tyskland 02 feb 2008.
04 marts svinger modificeret og forstærket 180 dæk / fælg fra zx9 monteret.
04 marts. streetfighter lygte og omd og speedometer bestildt
puha bakke åbningen nærmer sig..

i løbet af ugen montgeret ups gaffel hjul mm fra zx 9.

gaffel, broer og svinger mm monteret.
lygte og spedo - taco købt

når sku ikke bakke åbningen men forventer klart at kører i påsken, projektet skrider frem og foto albumet vil løbende blive opdateret.

hi blev heldigvis lorte vejr i påsken, går nu efter at komme ud at kører den første weekend i april. mangler nogle beslag mm som min pusher skal svejse dreje mm

21 april jeg fik skruet de sidste dele på og cyklen startet bare første gang FEDT. den kører og styre bare for fedt med de nye hjul - gafel. lidt farligt mærker slet ikke farten..

Det bliver en fed sæson..

OPDATERING AF DEN GAMLE SEXPACK

Den CBX Story

En seks PACK TIL GO



* Den CBX seks cylindret motor er et mesterværk af teknologi. Så smuk som den er kraftfuld.

Seks storslåede cylindre. Fodres med seks 28 mm CV carbs og en accelerator pumpe. Og hver er udstyret med Honda's eksklusive fire ventil Pentroof ® hovedet. Den Pentroof hovedet bruger fire mindre ventiler, i stedet for de sædvanlige to, for yderligere havnens samlede omkreds og bedre vejrtrækning. Individuelle ventil vægt er også reduceret, hvilket betyder højere RPM niveauer kan nås inden ventil flyde indtræffer. Alle hvilket betyder en mere effektiv motordriftstimer ved højere RPM's.

Motoren har også en Oliekøler som næres af en stadig strøm af luft fra spoiler på forsiden Fender, en vedligeholdelses fri transistorized meningsløst tænding, der er upåvirket af snavs eller fugt og en høj ydeevne, seks i to udstødningssystem med upswept sammenkoblede krom mufflers for øget mellemtoneenheder magt.

Den CBX motoren, ligesom CBX selv, er en af en slags.

Den Honda CBX inline 6 cylinder 1047 cc blev produceret i perioden 1978 - 1982.

Dette er historien om den cykel, hvordan det kom om, og hvad arven det nyder i motorcyklister design historie.

I 1978, Honda's udvikling team ledes af Soichiro Honda, færdige arbejde på 1047 cc, 24 ventil, seks cylinder "CBX." Det var den sidste af tre motiver af CBX motor. De tre valgmuligheder oprindeligt anset for design var de fire cylinder 1000cc og 1200cc motorer, og de seks cylindret 1047cc.

De 6 cylinder 1047 cc design sidst vandt den dag, men ikke uden talrige design komplikationer. Klart den indledende hovedpine var, at der i forvaltningen af en brugbar design ved hjælp af en motor, 585 mm bred. Indsnævring af bredden af den krumtappens sag, udvidelse af tankens område, og kipbar motoren frem ved 30 grader var nogle af de design-aspekter, der var brug for at gøre det arbejde.

Design ..

En interessant udfordring var, at en sund producerede! Den originale udstødningssystem udarbejdet en lyd, som blev anset for høj og risikabelt for markedsføring af cyklen og så udstødningssystemet blev omformet.

Honda var ikke nyt for de 6 cylindret motor Men der har fremstillet de tidligere med held 247 cc, RC166, som Mike Hailwood vandt 250 cc World Championship med i 1966 og 1967. Mike Hailwood også sat en ny TT record ridning samme modificerede cykel i Isle of Man senere.

Produktionen startede

Produktionen begyndte i slutningen af 1978, og den nye "'79" Honda var hurtigt på udstillingslokale gulve trække folkemængderne i hele verden. Når Honda afslørede den CBX, de motorcykler verden var enstemmig i sin anerkendelse. (Det er release pris blev omkring £ 2200 her i UK).

Enhver ny og næ, en mekanisk anordning yder et uudsletteligt præg på historien, for motorcykler verden 1979 var et skelsættende år. CBX, verdens første 6 cylinder, 24 ventil Double Over Head Cam 1047 cc blev lanceret. Men karisma lå ud over den banebrydende specifikationer, eller andet sted ud over motorcyklen i det lovende hvile på vejen, afventer rytteren ..

En legende i dag

Den dobbelte overhead cam, luft afkølet, seks cylindret motor var en kort slagtilfælde enhed (for at muliggøre sikker høj revving til 10.000 omdr. / min) med en bar og slagtilfælde på 64,5 mm x 53,4 mm giver 1047 cc, en kompressionsanordning forholdet 9.3:1, topped ud med en awesome 24 ventil hovedet. Med fire ventiler pr cylinder, de tændrør blev monteret centralt i forbrændingskammeret. Krumtapakslen var en ét stykke smedet komponent køre en 350 watt generator. Seks 28 mm karburatorantal med speeder pumper fueled den motor, der produceres 105 HK ved 9.000 omdr. / min (målt på krumtappens). Fremsendelse blev via multi-pladen våd kobling, fem gear og 630 størrelse kæden endelig drev.

Engine bredde blev holdt på et minimum ved montering af CDI og vekselstrømsgenerator bag krumtapakslen. Motoren sad i et lys, krom molybdæn diamant type ramme med otte montering punkter; fire på topstykke og fire på gearkassen. Suspension kom høflighed af olie dæmpet 35 mm teleskopiske gafler op foran og »FVQ 'dobbelte støddæmpere og svinge armen på bagsiden. Ved moderne standarder, Comstar hjul var shod med mager størrelsessorteret dæk - Dunlop Gold Seal 4,25 x 18 i bageste og 3,50 x 19 foran.


Bremser blev betjent af to 10.9in diske op foran og et enkelt 11.6in disken bagende. Hele pakken vejes på 545 lbs tør. Klasse førende 11,55-andet kvartal-sømile gange kom let til CBX. Det var den hurtigste, mest magtfulde produktion motorcykel verden nogensinde havde set, og en utrolig teknologisk præstation.

Hvem? spurgte de, var det CBX rytteren? - En mand med erfaring i foibles og eccentricities af mindre motorcykler, en mand på udkig efter det ekstraordinære cykel - der har formentlig redet flere gode uden at være helt tilfreds, indtil nu ..

'A' model CBX blev udgivet i USA i 1980. Det figurerede gradvise forbedringer på en række områder, primært håndtering-relateret, men tabte nogle hestekræfter. 1979 »A«-model, var identisk med den 'Z', bortset fra at den var rød. Både 'Z' og 'A' modeller vist pålidelige maskiner, der er den eneste rapporterede problem er, at venstre hånd karburatoren kunne oversvømmelser. Dette blev udbedret på senere 'B' model, som var udstyret med en vakuum brændstof hanen. I 1980 var CBX (i sort leve) hit amerikanske kyster og dermed mistet noget af sit brand.

Bikes testet i de stater, blev der producerer 98 hk ved 9.000 omdr. / min. Strammere emissionskontrolforanstaltninger havde betydet omdesignet lyddæmpere som kvalt nogle magt, men internt den vigtigste ændring var brugen af forskellige knastaksler. Men denne lille tab af magt synes at have været en smule akademisk og mellemtoneenheder magt blev rapporteret til at være så god som nogensinde. Håndtering blev forbedret i løbet tidlige modeller ved at ændre plast svinge armen buske for en dobbelt slutanvendelserne reaktionseffekt bolden og nål rullelejer forsamling monteret på en større svinge arm pivot og stivere svinge armen.

De 35 mm gaffel ben blev bibeholdt, men nu Fremhævede lufttryk ventiler øverst at variere stivhed og Forudindlæs. Skyderne også kørte på nye stil lejepander af en Teflon-bly-bronze legering (som bruges på Honda's Moto cross-maskiner) til at forbedre suspension bevægelighed. Den endelige drev kæden blev også ændret til en 530 størrelse, der blev sagt at gøre drevet mindre støjende.

Olieskift

Der er nogle få skoler til at tænke på den type olie, der passer bedst til CBX 6 motor. Kort sagt, hvad du behøver at vide er, at konstruktionen af motoren er sådan, at den kobling kører i olie. Det betyder, at friktion modifikatorer i moderne motorolier - alias syntetiske olier, vil forårsage kobling slip. Så inden du beslutter dig på din olie type - gøre det hjemmearbejde og vælge klogt. Den afvejning mellem slid og slitage og skader på din motor bruger en olie egnet til ydeevne og forbrug. Altid huske - motoren blev udformet 24 år siden, og moderne superbike olie krav er noget anderledes!

CBX Vedligeholdelse

Hold Bike Clean!

Du ville blive hårdt presset for at imødekomme en CBX ejeren, der ikke tager ordentlig pleje af hans cykel, men alene holde den ren. Men anføre blødning indlysende, en ren cykel vil sikre, at du får at vide af potentielle problemer, før de bliver dyrt mareridt!

Clean Up!

Mens 6 motor er så skrappe som de kommer, er det vigtigt at forberede det miljø, som du vil bruge til at fuldføre vedligeholdelsesopgaver i. Før man begynder at arbejde på cykel eller motor, at du har renset garagen eller arbejde rummet ud til fjerne så meget støv som muligt, hvilket vil forårsage et problem, når du kommer i gang med at udsætte nogle af de arbejder dele af cykel.

Udstyre dig selv!

Hvis du er ny cykling, eller måske ikke har virket på dem meget - her er et praktisk tip, der vil spare dig for 1000's i dele, udskiftninger, tid og kræfter. Sørg for at du har de rette værktøjer til det rigtige job. Consult betjeningsvejledningen Hvis du er i tvivl, og hvis du har til hensigt at begynde et job med en dodgy sæt værktøjer - være parat til at ofre mere tid, kvalitet i finish og mere end noget andet, udgifter til erstatning knækkede / beskadigede / strippet / flishugges og tabte dele.

CBX Vedligeholdelse

Hold Bike Clean!

Du ville blive hårdt presset for at imødekomme en CBX ejeren, der ikke tager ordentlig pleje af hans cykel, men alene holde den ren. Men anføre blødning indlysende, en ren cykel vil sikre, at du får at vide af potentielle problemer, før de bliver dyrt mareridt!

Clean Up!

Mens 6 motor er så skrappe som de kommer, er det vigtigt at forberede det miljø, som du vil bruge til at fuldføre vedligeholdelsesopgaver i. Før man begynder at arbejde på cykel eller motor, at du har renset garagen eller arbejde rummet ud til fjerne så meget støv som muligt, hvilket vil forårsage et problem, når du kommer i gang med at udsætte nogle af de arbejder dele af cykel.

Udstyre dig selv!

Hvis du er ny cykling, eller måske ikke har virket på dem meget - her er et praktisk tip, der vil spare dig for 1000's i dele, udskiftninger, tid og kræfter. Sørg for at du har de rette værktøjer til det rigtige job. Consult betjeningsvejledningen Hvis du er i tvivl, og hvis du har til hensigt at begynde et job med en dodgy sæt værktøjer - være parat til at ofre mere tid, kvalitet i finish og mere end noget andet, udgifter til erstatning knækkede / beskadigede / strippet / flishugges og tabte dele.

Service intervaller

3750 Miles - erstatte motorolie, luftfilter, olie filter; justere cam kæde spændinger. Check: tændrør; fortænding; ventil klareringer; karburatoren indstillinger; gasspjæld operation; batteriet; bremsevæske; Bremseklodser; suspensionsordning bremsesystem; bremse lyskontakt; lygten indstillinger; kobling frie spil; side indflytning; nødder, hjul og give alle møtrikker og bolte en hurtig inspektion.

7500 Miles - Som 3.750 plus nye tændrør og kontrollere styreapparatets hoved lejer.

11250 Miles - som 7500 plus ændre bremsevæske og ren motorolie skærmen.

Swing arm
På tidlige modeller plastik svinge armen buske slid hurtigt og på alle modeller udstødningssystemer er en hurtig-ROT element. Hold dine øjne ud for slitage - ser for sideværts bevægelse i baghjulsbremse. Et godt MOT Testeren vil lægge cyklen på centralstøtteben og bøjning over halen sektion, vil løfte hjulet opad - fornemmelse for sidekanter og forstærket horisontale spille i forbindelsen system.

Udstødningssystemer
Problemerne kan opstå med udstødningssystemer, hvis de ikke er forseglet i hovedet eller Karbureringsudstyr er ikke korrekt justeret, hvilket resulterede i at brænde ud udstødnings ventiler. Opretholde møtrikker og bolte bedrift udstoedningssystemer sammen, eller du vil fortryde den dag, hvor du er nødt til at fjerne ordningen for andet arbejde!

Den tidlige 'Z' model er den model mest værdsatte og beskyttet af entusiaster.

Men selvfølgelig, det var, at motoren, med sin utrolige magt, æteriske glathed, uforglemmelig udstødning note og Alene visuelt teater, der gjorde det oprindelige CBX sådan en showstopper.

Det var den oprindelige 1979 CBX dog, at påvist endnu en gang den store frækhed af Honda's teknik. Opbygning af et seks var én ting, men at sætte en i masseproduktion, som levede op til Honda's standarder for ydeevne, holdbarhed og brugervenlighed, er et vidunder. Den CBX er et af en lang række af Honda motorcykler, udgjorde en kastet spidsrod, en to-hjulet vover at sige, "Top dette!" Til denne dag, ingen har.

Det var den hurtigste, mest magtfulde produktion motorcykel verden nogensinde havde set, og en utrolig teknologisk præstation. Med en feje for sin side, Honda igen etableret samlede ydeevne overherredømme.

Den amerikanske presse var overvældet af CBX. Cycle magasin, som offentliggøres den første vej test, havde dette at sige: "De cykel er mere end hurtigt, det er magi. De eksploderende glitter af dens tekniske legitimationsoplysninger lyser himlen. At vide motorcyklen er til at vide det eneste regler Honda følger er Honda's egne ... det er ukompromitteret og helt selvstændige sikret, og det er det mest eksotiske, karismatisk motorcykel vi nogensinde har prøvet.

"De CBX er et uhyre flatterende cykel med perfekt elegance og samlede klasse, og historien vil rank den med de sjældne og dyrebare motorcykler som vil aldrig nogensinde blive glemt."

Overgiven ros? Den CBX fortjent hvert eneste ord, og den dag i dag en tur på CBX er lige så respektindgydende inspirerende



det er næsten som juleaften.
Kommentér på:
Honda CBX 1000 ( Cafe racer ) SOLGT
  •   20. okt 2013 det er en pit mc lol


  •   19. okt 2013 Total i orden MC der!! Den meget store mand, får denne kæmpe mc, til at ligne en pit mc smiley

  •   10. aug 2013 LOL "is it a pocketbike?!"

  •   20. dec 2011 Hehe
    Tænkte nok at du havde set den før, men tænkte at det nok ikke ville skade at vise den alligevel (;

    Det er også en del motorcykler at have stående, jeg vil selv gerne af med min Ariel men markedet har det jo skidt for tiden


  •   20. dec 2011 fed 12 v
    har savlet over den mange gange.
    der er også en der har lavet en 12 v kawazaki 1300.

    sætter den til salg i foråret, har 5 mc og kan ikke kører dem alle, er mest til de gamle britiske


  •   5. aug 2011 TIL SALG
    SE ANNONCEN PÅ MARKED ELLER RING
    mobil 29 28 69 31


  •   8. jun 2010 Hey
    Har du husket at høre ham fyren om han vil sælge instrumentbordet?


  •   16. maj 2010 ......
    Flot cykel, høj smiley Er dog mere til en aggresiv lygte smiley Men flot det er den, ingen tvivl smiley
    /Martin


  •   2. maj 2010 Tak
    Det får du her: 28125843.


  •   1. maj 2010 har desværre byttet det væk
    er ikke sikker på at ham der byttet det bruger det
    måske vil han sælge det
    han er dog kun i sin garage 1 - 2 gang om mdr
    spørger ham næste gang jeg ser ham
    smid lige dit mobil nr til ,mig
    magna


  •   30. apr 2010 Hey

    Vil du sælge det originale instrumentbord?


  •   11. jan 2010 gl
    Tak for interessen, min gamle gl bliver lige "glemt" i år, grundet mit roden med den anden gamle honda, cb 900 projektet.
    Vil dog betale afgift og køre på den i original stand.
    Ud over det bygger jeg hus om osv. ikke nem at få tid til alt, desværre.
    men har masser af planer for den smiley


  •   30. dec 2009 Ja den er fin.Tonny.S helsingør
    Nortonnen er da fin nok.dem har jeg haft nogle stykker af .men n cbx.er.er et ønske.nu kører jeg gsx r1000. den har du set blå k6.Hils Ole Bak .Gør lige en insats for at få ham op af SOFAEN.den brukte han meget i 09.Stor hilsen TONNY


  •   18. dec 2009 Bag svinger
    svingeren er modificeret fra et 120 til at køre med et 180 baghjul. syntes at det går ud over køre egenskaberne at presse et støre hjul på den lille cykel lol


  •   17. dec 2009 feed cykel
    jeg så en på nettet der havde fået klemt en bagsvinger på magen til min, det vill sgu godt nok klæde din cykel nu hvor den har den fine forende :o)

    Kim.


  •   25. jul 2009 Berlinger og baglygte
    Dårlig omtale, er også omtale

    smiley


    Og har lige monteret den har klokken 9.30 her i morges.


  •   16. jul 2009 Oprindelig tekst
    The CBX Story

    A six pack for GO

    * The CBX six cylinder engine is a masterpiece of technology. As beautiful as it is powerful.

    Six magnificent cylinders. Fed with six 28 mm CV carb, and an accelerator pump. And each is equipped with Honda's exclusive four valve Pentroof ® head. The Pentroof head using four smaller valves instead of the usual two, to further the port's total perimeter, and better breathing. Individual valve weight is also reduced, which means higher RPM levels can be achieved within the valve float occurs. All of which means a more efficient engine operation hours at higher RPM's.

    The engine also has an oil cooler which is fed by a steady stream of air from the spoiler on the front fenders, a maintenance free transistorized pointless ignition, which is unaffected by dirt or moisture and a high performance, six in two exhaust system with chrome upswept interconnected Muffler for increased midrange units power.

    The CBX engine, CBX, like himself, is one of a kind.

    The Honda CBX inline 6 cylinder 1047 cc was produced in the period 1978 to 1982.

    This is the story of the bicycle, how it came about and what legacy it enjoys in motorcycle design history.

    In 1978, Honda's development team led by Soichiro Honda, finished work at 1047 cc, 24 valve, six cylinder "CBX". It was the last of three designs of CBX engine. The three options originally considered design, the four cylinder 1000cc and 1200cc engines, and the six-cylinder 1047cc.

    The 6 cylinder 1047 cc design eventually won the day, but not without numerous design complications. Clearly the initial headache was that the management of a workable design, using a motor, 585 mm wide. Narrowing the width of the crank's case, the extension of the tank area, and tilting the engine forward at 30 degrees, some of the design aspects that were needed to make it work.

    Design ..

    An interesting challenge was that the sound produced! The original exhaust system produced a sound which was considered too high and risky for the marketing of the cycle and so the exhaust system was redesigned.

    Honda was not new for the 6 cylinder engine, however, having made previous successful 247 cc, RC166, which Mike Hailwood won the 250 cc World Championship in 1966 and 1967. Mike Hailwood also set a new TT record riding the same bike modified in Isle of Man later.

    Production started

    Production began in late 1978 and the new "'79 'Honda was quickly on showroom floors draw crowds throughout the world. When Honda unveiled the CBX, the motorcycle world was unanimous in its recognition. (The release price was around £ 2200 here in the UK).

    Every now and then, a mechanical device makes an indelible mark on the history of motorcycles worldwide in 1979 was a landmark year. CBX, the world's first 6 cylinder, 24 valve Double Over Head Cam 1047 cc launched. But charisma was beyond the pioneering specifications somewhere other than the motorcycle in the promise of rest on the road, awaiting the rider ..

    A legend in days

    The dual overhead cam, air cooled, six cylinder engine was a short-stroke unit (to enable secure high-revving to 10,000 rpm) with a bore and stroke of 64.5 mm x 53.4 mm gives 1047 cc, a compression ratio of 9.3:1, topped off with an awesome 24-valve head. With four valves per cylinder, the spark plugs were mounted centrally in the combustion chamber. Crank shaft was a one piece forged component run a 350 watt generator. Six 28 mm carburetors with accelerator pumps fueled the engine produced 105 hp at 9000 rpm (measured at the crank pens). Transmission was through multi-plate wet clutch, five gears and 630 size chain final drive.

    Engine width was kept to a minimum the installation of the CDI and alternators for the crankshaft. The engine sat in a light chrome molybdenum diamond type frame with eight mounting points on the four cylinder head and four on the gearbox. The suspensions came courtesy of oil damped 35mm telescopic forks up front and 'FVQ' dual shock and swing arm on the back. By modern standards, Comstar wheels were shodě with meager sized tires - Dunlop Gold Seal 4.25 x 18 rear and 3.50 x 19 front.


    Braking was handled by two 10.9in discs up front and single disc rear 11.6in. The whole package weighed at 545 lbs dry. Class-leading 11.55-second quarter-mile times came easily to CBX. It was the fastest, most powerful production motorcycle world ever had seen, and an incredible technological achievement.

    Who? they asked, was the CBX rider? - A man with experience in the foibles and eccentricities of small motorcycles, a man looking for the extraordinary cycling - which has probably ridden more good without being completely satisfied until now ..

    'A' model CBX was released in the U.S. in 1980. It featured gradual improvements in several areas, primarily handling-related, but lost some horsepower. 1979 'A' model was identical to the 'Z', except that it was red. Both the 'Z' and 'A' models proved reliable machines, the only reported problem is that the left hand could carburetor flooding. This was rectified later 'B' model, which was equipped with a vacuum fuel tap. In 1980 the CBX (in black live) hit American shores, and thus lost some of its fire.

    Bikes tested in the States was producing 98 hp at 9000 rpm. Tighter emission controls had meant redesigned silencers which stifled some power, but internally the main change was the use of different camshafts. But this small loss of power seems to have been a bit academic and midrange power units were reported to be as good as ever. Handling was improved over earlier models by changing the plastic swing arm bushes for a double end-thrust ball bearings and needle roller assembly mounted on a large swing arm pivot and stiffer swing arm.

    The 35 mm fork legs were still there, but now Highlighted air valves at the top to vary the stiffness and Preload. Shoot will also drove the new style bushes by a Teflon-lead bronze alloy (as used on Honda's Moto-cross machines) to improve suspension movement. The final drive chain was also changed to a 530 size, which was said to make the drive quieter.

    Oil Change

    There are a few schools of thought on the type of oil that best suits CBX 6 engine. In short, you need to know is that the design of the engine is such that the clutch runs in oil. This means that the friction modifiers in modern motor oils - aka synthetic oil will cause clutch slip. So before you decide on your type of oil - do homework and choose wisely. The balance between wear and tear and damage to your engine uses an oil suitable for performance and consumption. Always remember - the engine was designed 31 years ago and modern super bike oil requirements are somewhat different!

    CBX Maintenance

    Team Bike Clean!

    You would be hard pressed to meet a CBX owner not taking proper care of his bike, but just keep it clean. But indicate bleeding obvious, a clean bike will ensure that you get to know potential problems before they become costly nightmares!

    Clean Up!

    While 6 engine is as tough as they come, it is important to prepare the environment in which you want to use to complete maintenance tasks in. Before you start to work by bicycle or motor that you have cleaned the garage or work space to remove as much dust as possible, which will cause a problem when you get down to expose some of the working parts of the bike.

    Equip yourself!

    If you are new to cycling, or perhaps have not worked on them much - here is a handy tip that will save you 1000's of parts, replacements, time and effort. Make sure you have the right tools for the right job. Consult the instruction manual if you have doubts, and if you intend to start a job with a dodgy set of tools - be prepared to sacrifice more time, quality of finish and more than anything else, the cost of replacing broken / damaged / stripped / chipped and lost parts.

    Service intervals

    6000 km/3750 Miles - replace engine oil, air filter, oil filter, adjust the cam chain tension. Check: spark plugs, ignition timing, valve clearances; carburetor settings; throttle operation, battery, brake fluid, brake pads, suspension, braking system, brake light switch, lamp settings; clutch free play; side stand; nuts, wheels and provide all the nuts and bolts a quick inspection.

    12000 km/7500 Miles - As 3750 plus new spark plugs and inspect steering head bearings.

    11,250 Miles - who in 7500, plus brake fluid change and clean engine oil screen.

    Swing arm
    On early models the plastic swing arm bushes wear rapidly and in all models the exhaust system is a fast-ROT element. Keep your eyes out to wear - looks for lateral movement in the rear brake. A good MOT tester will put the bike on center stand and the bending of the tail section, will lift the wheel up - feeling the side edges and enhanced horizontal play in the connection system.

    Exhaust systems
    Problems can arise with the exhaust system if they are sealed in the head or Carburation is not properly adjusted, resulting in burnt out exhaust valves. Maintain the nuts and bolts holding the exhaust together, or you will regret the day you have to remove the system for other work!

    The early 'Z' model is the model most valued and protected by enthusiasts.

    But of course, that was the engine, with its incredible power, ethereal smoothness, unforgettable exhaust note and sheer visual drama that made the original such a CBX show stops.

    That was the original 1979 CBX, however, demonstrated once again the big brass of Honda's engineering. Building a six was one thing, but putting in a mass, which lived up to Honda's standards for performance, durability and ease of use, is a marvel. The CBX is one of a wide range of Honda motorcycles, was a thrown gauntlet, a two-wheel dare to say "Top that!" To this day, nobody has.

    It was the fastest, most powerful production motorcycle world ever had seen, and an incredible technological achievement. With a sweep of his hand, Honda re-established overall performance supremacy.

    The American press was overwhelmed by CBX. Cycle magazine, which published the first road test, had this to say: "The bike is more than fast, it's magic. The exploding glitter of its technical credentials illuminates the sky. To know the motorcycle is to know the only rules are consequences Honda Honda's own ... it is ukompromitteret and completely self-assured, and it is the most exotic, charismatic motorcycle we have ever tried.

    "The CBX is an extremely flattering bike with perfect elegance and total class, and history will rank it with the rare and precious motorcycles that will never be forgotten."

    Ebullient praise? The CBX deserved every word, and today a tour of CBX is equally awe-inspiring


  •   15. jul 2009 Hej Henrik,
    Vi må finde en dag hvor vi kan køre en tur med de 6 cylinderede cykler...


  •   18. apr 2009 øv
    Synd du ødelægger sådan en fin cykel med det lygte lort


  •   18. apr 2009 så fed....
    den er vel ikke tilsalg????


  •   17. apr 2009 Høj
    herfra.


  •   17. apr 2009 .
    Fed herrecykel men den der google oversættelse under bemærkninger er da helt hen i vejret, der står jo udelukkende volapyk

    Gider du at oversætte: På tidlige modeller plastik svinge armen buske slid hurtigt og på alle modeller udstødningssystemer er en hurtig-ROT element. smiley


  •   9. apr 2009 Mange tak smiley
    Og høj til dig, du køre jo rundt på en af mine drømmecykler smiley


  •   26. mar 2009 Hej Henrik
    Det var fedt at se din maskine i virkeligheden. Vi ses derude når jeg har samlet min cafe racer smiley ..........engang.
    Mhv. Nikolaj


  •   18. mar 2009 sort snak
    var bare stiv

    ses derude


  •   16. mar 2009 Lækkert Projekt
    Kan godt lide at der er meget tekst, og dit valg af bagfælg. smiley

    Man føler virkeligt at du brænder for det.


  •   8. jan 2009 Najs!
    Hey Henrik,

    Tror vi mødtes ude ved Jyllandsringen i efteråret. Havde en stand med reservedele derude. ´Håber du fandt din nye forlygte til bæstet - uagtet, så er den sq mega fed! Virkelig respekt til det arbejde du har udført dér!


  •   3. jan 2009 Fed Maskine
    Cool work ;O)


  •   21. nov 2008 tak for de fine komentar
    mikael
    du kan købe min den er mat sort
    skal finde mig en fed cafe racer lygte

    ring mobil 29 28 69 31 hvis interesse
    kun lygten cbx,eren bliver ALDRIG til salg smiley


  •   21. nov 2008 Hej
    fed 6 benet cykel ser godt ud kan især godt lide den forlygte jeg skal selv have købt en i matsort til mit projekt høj herfra


  •   20. nov 2008 fed 6 cyl.
    nice mc høj på vej


  •   17. nov 2008 Fed caferacer
    Det er første agng jeg har set en CBX som caferacer de plejer jo alle at være originale fed mc


  •   29. okt 2008 NICE
    Jeg kan li det jeg ser, fedt og se der er nogen der tør pille ved dette ikon, lækker mc lækker ombyg.
    X-høj herfra


  •   9. okt 2008 FED
    Det er da bare en super fighter du har der:-)
    høj fra mig


  •   8. okt 2008 Nylakering
    Hva så Henrik.
    Du syntes det gule lyn var så fed.
    Hvad syntes du nu efter jeg tog styrtet og derfor har "justeret" lidt på forskelligt..bla andet farven,,


  •   7. okt 2008 tak
    tak for højen og er sent retur til din fine caffer


  •   5. okt 2008 en
    for ond cafe du har der,, og lyyyyden ,,, smiley


  •   4. okt 2008 hjul
    fine zx 9 hjul smiley
    det var en fed weekend på ringen !!!!!
    mvh flemming ex mc


  •   8. sep 2008 ....
    Ja,det skal nok blive sjovt at se hvad det ender op med..
    Glæder mig sku også til at se hvordan den køere når den engang kommer så langt.
    Det kan være den er lettere at få på baghjul end vmax´en... smiley


  •   4. aug 2008 Brutalis
    fuck...så lige den har...sex...cylindre...vildt bæst he he...


  •   4. aug 2008 Hej...
    Fed seniorstreetfighter du har bygget dig der...flot må jeg sige...den ser brutal ud...


  •   26. jul 2008 Fedt Projekt
    Det er nok et af de fedeste motorprojekter jeg har set herinde smiley


  •   20. jul 2008 Hey
    Tusinde tak for de flotte ord...
    og jo jeg er meget glad for den. Det er til dags dato den fedeste cykel jeg har haft.
    Din er heller ikke helt værst smiley


  •   20. jul 2008 sex er godt
    fin mc har selv haft en i 83 med 6i1 fed lyd MVH orlawap


  •   20. jul 2008 Tak for...
    ....kampen du gamle smiley
    Det var den rene gyser til sidst , glæder mig til at se din sexpack i virkeligheden.

    Mange hilsener Jan


  •   16. jul 2008 FRÆKKERTER!!
    Virkelig fræk Bodega-Bike, du har skruet sammen der!!! Tak for Super-tip!!
    En Herre-høj herfra!! ;O)


  •   12. jul 2008 film
    hey hey, akn vi ikke få et filmklip af dyret,? kunne være fedt at se og høre den


  •   12. jul 2008 coool
    satme et monster du har fået bygget dig der. ser cool ud..


  •   15. jun 2008 super cykel.
    Dejlig cykel. Er der ikke meget godt drev i sådan en sag?
    Høj er sendt.


  •   8. jun 2008 fy for putgarden
    En cykel i verdensklasse......
    KULT.......
    Den fik en ekstra høj smiley


  •   3. jun 2008 Takker
    mange gange smiley
    Rigtig lækker sekser du har der smiley


  •   2. jun 2008 Vred
    cykel! Den ser virkelig potent ud. Ser vi en video med den en dag;) har smidt en x hoej


  •   19. maj 2008 Feed maskine
    Hej Henrik.nå så blev du færdig med ombygningen,der er sku blevet super rå..tillykke med den(skal snart igang med min Kawa 1300/6)


  •   12. maj 2008 den er da for vild
    extra høj til den


  •   29. apr 2008 husker jeg forkert
    hej david som jeg husker tog jeg dig fra lyskrydsne men ikke i mellem område og på toppen lol

    men med den gearing med en top på 140 holder det ikke

    nye tandhjul i næste uge så ses vi igen lol

    fed aften tak ses


  •   29. apr 2008 kan den følge med
    nej det kan den ikke smiley selv om der blev kæmpet hårdt med min bambus raket men nej cbx 1000 tabte lige der mod min egen forventing men det er okay jeg håber du kommer igen med nogle andre tandhjul på den og vi ser på det igen

    og jeg glæder mig til at se baghjul


  •   28. apr 2008 ..
    Puuh, godt det ikke er sådan en motor man skal løfte ud alene da..


  •   27. apr 2008 Jep
    Tak for den pæne kommentar.....

    Er sku os glad for dem (har jo et projekt også.....he he)

    Fedt at se at du gidder ligge lidt tid i sådan en lidt ældre, samt speciel cykel.......det er bare kanon.....


    Smed også en ganske retfærdig stemme til dig smiley


  •   26. apr 2008 Sådan....
    Totalt respektløst på den fede måde,...Sej maskine, sikke en forskel på billederne,...... glæder mig til at se den live.... Ses..


  •   25. apr 2008 tak thomas
    Tak for spedo kablet

    skylder en burger og en kop moka på linien..

    lavet spind i tredie på vejen hjem, for syg en gearing. lol

    ses


  •   25. apr 2008 Fed!!
    Den trækker for godt, super moment og den helt rigtige styrevillighed med den korte aksel afstand.

    Tak for turen, jeg glæder mig til at jeg skal male den.. den bliver alt for hård

    Thomas


  •   25. apr 2008 Den er sgu for ond...
    Dejlig retromaskine. Flot bygget om, og god lyd må man sige. Høj herfra...


  •   24. apr 2008 hvad
    hej jan

    den bliver aldrig til salg, det er den fedeste kværn jeg har haf fornøjelsen af at kører på.

    den har en fed lyd med de 6 cyl og kører som en drøm.

    vi ses derude



  •   24. apr 2008 smiley
    den er da blevet kanon fed... rigtig godt stykke arbejde må man sige.... tillykke smiley

    er den til salg smiley


  •   23. apr 2008 Hold nu kæft man...
    Det er jo bare en af de absolut fedeste og mest gennemførte cykler jeg har set!!!...eneste jeg ikke er så meget for er måske forlygten, men det er jo smag og behag...Men ekstra høj stemme til cyklen og det flotte arbejde!!!

    Vh
    Rune


  •   23. apr 2008 tak joker
    jeg ved det støjgrænsen plejer klart at være adskelige db højre.
    men hvis der skal være råd til at vi kører rute 66 næste forår
    må jeg heller gemme sparegrissen.

    jeg kan stadig med smil på læben huske harlyen igenem tunellen i hillerød.

    jeg kikker op i meget nær fremtid og viser dig dyret, hvis du er heldig får du lov at sidde på kværnen..

    ses


  •   23. apr 2008 Hva så Tinitus...
    Det er sgu fint, der har du fået din helt egen, og meget rå kværn.

    Jeg er heller ikke så vildmed lygten, men der er sgu udstråling på drengen.haha.

    De der store potter lever da vist ikke op til dit ry som den med den mest larmende MC ;-)) ( men vi er nogle som vil nyde dem)


  •   23. apr 2008 Hey
    Det ser sku godt ud det der, er lidt imponeret må jeg nok indrømme.

    Det er en fed stil med caferacer bagende og streetfigther forende! Og de store potter passer rigtig godt til den!

    Du får en høj herfra, skriv når du får nogle bedre billeder af det færdige resultat. Så er der sku en ekstra høj til dit flotte projekt!



  •   23. apr 2008 Flot ombygning
    Det er gennemført.


  •   23. apr 2008 Fjæthår-træf.
    Desværre ikke der, jeg skulle et eller andet, har kæresten gjort mig opmærksom på ..... Men jeg regner med at tage til mange mange træf i år smiley

    He he ja, jeg har også endnu et projekt på beding, en dommi-racer med tank fra en norton international (den med chrom :DD), og så smider jeg en 600ccm ES2 enstamper i... Det er det næste der skal ske smiley


  •   22. apr 2008 en af de fedeste
    Honda CBX 1000 , en af de fedeste cykler der findes ,
    den skulle stadig være på Hondas produkt linie ..
    Flot cykel..mangler måske et par potter med mere blæs i


  •   22. apr 2008 Fed bike
    og flot ombygning... Fighter??? 110%!!! yes sir!!!


  •   22. apr 2008 ..
    ser godt ud... og tror på den lyder godt! :))
    høj her fra


  •   22. apr 2008 høj
    fint cykel du har fået lavede dig smiley


  •   22. apr 2008 stor respekt
    rigtig flot stykke arbejde du har lavet. Den må da lyde temmelig dejlig sårn 6-benet


  •   22. apr 2008 Kanon flot resultat, jeg er dog ikke enig i folygten. jeg bryder mig ikke meget om dem, men sådan er det, smag og behag. thumps up !

    /PJ


  •   22. apr 2008 FUCK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Hvor er den fed ( savle , dryp dryp ) stort arbejde du har lagt for dagen, og sikken et resultat wow ( :


  •   22. apr 2008 FEEED
    RIGTIGT FLOT. lÆG GERNE EN VIDEO IND SÅ VI KAN HØRE LYDEN.

    Hilsen
    Bonneville.


  •   22. apr 2008 Bare rå!!!!
    Den da bare blevet for fed, flot arbejde og super resultat....


  •   22. apr 2008 Fiin
    Det er sq blevet noget af en herrecykel nu den gamle 6-pack :DD

    Det må jeg sige, den er blevet lækker..... Meen skal der ikke et par dunstall-potter på så man kan høre hele symfonien når den får index smiley

    Den skal med til træf, så man kan opleve den live smiley

    Rigtig flot arbejde..


  •   20. apr 2008 hej
    tak du for os lige en høj honda logoerne har jeg til og ligge


  •   16. apr 2008 Alene....
    Motoren fortjemer en høj


  •   9. apr 2008 super cool
    monster motor, ser fed ud med den usd, gaffel.. godt arbejde..


  •   8. apr 2008 FZR
    Jeps det er en bagsvinger fra en VFR jeg har smidt på min cykel. Cyklen er ikke lakeret endnu.. Der er "rå" farver den har nu, men ved stadig ikke om den skal være snehvid eller blank sort..

    Og takker for de fine ord smiley

    PS: Ja det er en kraftig motor fandt jeg ud af.. Har allerede være ved at stå på hatten på den i et sving med for meget acceleration hehe...


  •   31. mar 2008 Fed cykel
    Jeg takker for din stemme og siger os fed maskine til dig. Dejligt at se sådan et projekt. Høj herfra


  •   29. mar 2008 Mange tak : )

  •   29. mar 2008 Super kult....
    Måtte bare smide en stemme på den flotte 6cyl. Held og lykke med projektet ;-)) Mvh. Bullson


  •   28. mar 2008 nåååå jaaaaaa
    skal den gamle ged aldrig være færdig :):):):)


  •   27. mar 2008 smiley
    Lækker klassiker , CBX 1000 var bare noget af det ypperligste
    dengang jeg kun måtte køre 'knallert' ;-( den er ritig flot
    og bestemt ikke en man ser 'ret' tit ,klart en høj herfra.


  •   25. mar 2008 ...
    En række-sekser i en bil er lækkert men på en 2-hjuler, endnu bedre! Høj til din fine maskine


  •   24. mar 2008 Hej
    ...den høje er naturligvis gengældt!!


  •   24. mar 2008 $$$$$$$$$$$$
    Tak for det....desværre er den ved at trænge til en gang rep. af lak. Men du har ret, det er ikke helt ligegyldigt hvordan farveladen blir brugt.
    Og heldigvis er det ikke nødvendigt at være millionær for at ha` det sjovt ...man kommer langt for lidt med de gamle fede cykler.

    V.H. Daniel


  •   22. mar 2008 TOTAL I ORDEN
    Klassiker så man bliver våd i øjnene smiley


  •   22. mar 2008 Det er sgu da MOTOR!
    Og jeg har kun 2 cylindre....Flot!


  •   21. mar 2008 nnnnnnååååå jjjaaaaaa
    den bliver sku iorden det må man sige glæder mig til at fyre den af ha ha ha


  •   21. mar 2008 hmmm
    Hmm. 75/25% det er vel ikke så galt mod sådan en klassiker her..... Du har jo også masser af billeder osv...

    Ja Henrik jeg venter jo stadig på lydklip fra din 6-Pack..... ??



  •   19. mar 2008 Hej..
    Det er lige her:
    http://www.zib-militaria.de/epages/61431412.sf/de_DE/?ObjectPath=/Shops/61431412/Products/200
    Overvejer det også kraftigt... Men det er nok en lille ekstra julegave til mig selv, når den tid kommer..
    Flot Honda.. Det ser sgu godt ud..


  •   17. mar 2008 tak cladius
    jeg har en svaghed for at bygge, er ikke til standart cykle.
    jeg overvejet et split sekund om jeg skulde finde de dele der manglet og bygge den 100 % orginal.
    men 34 mm forgafel og en del dele der manglet ikke den rigtige lak no way.
    valget faldt på at bygge en rigtig fed 6 cyl cafe racer.
    jeg glæder mig selv meget til at få den startet op og kører den første tur..

    næste vinter står den på omlakering og polering at alle dele.
    vi ses derude



  •   17. mar 2008 hvaaad
    den er da blevet super fed det ser sku godt ud og mega bredt bagdæk....
    men det jo er en "super klassiker" så du må nok hellere gemme de originale dele så den kan laves tilbage engang...


  •   17. mar 2008 Slap ...
    ... dog af ... vi andre kan jo nøjes med EN cylinder ... ;0p



  •   17. mar 2008 UUh
    Ja det begynder sq at ligene noget nu, den bliver sq najs. Det kunne være fedt at få den helt færdig nu her smiley

    Jeg venter stadig på min tænding til skawanklen smiley Men jeg har jo commando'en så der bliver kørt lidt smiley


  •   17. mar 2008 Jep
    DET er en fræk røv.

    Den bliver helt sikkert fed..

    Beholder du blinklys på??


  •   16. mar 2008 He he
    Jo, jeg kan kun sige lige over der smiley

    Det ser satme godt ud, det du har fået laver ved 6-packen endtil nu smiley


  •   13. mar 2008 Hey
    Det ser rigtig godt ud.

    Jeg synes min Suzuki GSX 1100 motor er stor men det er jo ingenting sammenlignet med din Honda motor.

    Jeg glæder mig til at se billeder af cyklen, hvor den er helt færdig. Jeg vil fluks gå til dit foto album og tjekke udviklingen med dit byggeri. Du får en høj nu (har ikke flere ekstra høje) og når der er billeder af din færdige cykel bliver det forhåbentligt opgraderet til en ekstra høj (skal imellemtiden lige ud og skaffe en sådan).

    Fortsat god arbejdslyst..

    Tjek iøvrigt min hjemmeside hvis du får tid.

    Vi snax..



  •   12. mar 2008 -
    Takker for bedømmelsen .. Vi oldschoolere må sgu holde sammen smiley


  •   12. mar 2008 Spændende
    projekt - det bliver en super mean maskine, nice!
    Høj


  •   10. mar 2008 tak de pæne ord
    hejsa

    jeg gider heller ikke at blive stoppet hele tiden det er der for jeg har bygget min om igen......og sat lovlige potter på.....
    jeg glæder mig til at se når din bliver færdig.....

    mvh mikael


  •   9. mar 2008 tak for de fine ord
    jeg gav 35 kilo for den i tyskland og 16 kilo i afgift bygger den så om og maler dyret for ca 20 kilo..

    har endnu engang måtte love kranen at det er den sidste jeg bygger og at jeg naturligvis bliver ved med at være forelsket i den.

    jeg har haft en helt ny harley lowrider en hel ny mean streak 1600 men denne cykel er jeg bare hel vild med den har sjæl fra de gamle biker tider lol..


  •   9. mar 2008 jo tak
    fin sekser du har dig. hva måtte du slippe i dk for den


  •   9. mar 2008 Flot bike smiley
    HØJ til den smiley


  •   5. mar 2008 Du har min stemme
    selvfølgelig er pvc rakette ingen match for din Honda, ps. tak for din hjælp på min udfordring


  •   4. mar 2008 6 Propper
    Der hopper

    Må være en sjov maskine, og ha en fin sprød lyd.

    fame flot


  •   3. mar 2008 Yes!
    Ud fra billederne ser den hysterisk velholdt ud. Ekstra Høj.


  •   3. mar 2008 Tak for den høje
    Fed sex maskine!!! har en kammerat med en benelli 6er, super lyd når den bliver kørt op i rp... du får også en høj fra mig SES!!


  •   2. mar 2008 sådan en 6 cylinder
    lyder og trækker den ikke lidt specielt? jeg har kun set sådan en, men aldrig hørt den.


  •   2. mar 2008 tak
    Nu har jeg ca brugt hele dagen på at gøre den rent idag, så må jeg lige kigge på projektet næste weekend.
    Men ja den køre skide godt, og selv om den kun har 34hk så trækker den stadig fra de fleste personbiler i 6 gear fra 50-80km/t. fra nu af og til november køre jeg mindst 200 km om ugen til og fra skole, så det bliver til en del.


  •   2. mar 2008 wow
    rigtig flot og sjælden cykel. ekstra høj herfra.


  •   2. mar 2008 fin
    velholdt sexløber ,en høj herfra:-)


  •   1. mar 2008 ..............
    100% høj herfra

    hey giver du ikk en tilbage




    1000% TAK


  •   1. mar 2008 Tak for den høje
    Og en høj retur til dig og din CBX.


  •   29. feb 2008 Tak Tak.
    Jeg skal nok se om jeg kan holde det der med billederne på et minimum smiley

    Jeg glæder mig også selv til at høre den, hvor den køre ordentligt. Den tændingsboks der var på da jeg købte den var død, så den blev reppet i Uk, da jeg så fik den hjem, havde jeg ikke set at ledningsnettet var fuldstændig filtret sammen, så den gav kun havdelen af de gnister den skulle på den ene rotot, så den gik igen:S , så hvis alt går godt, skulle den starte engang om 10-12 dage (der kommer tændingen hjem igen, igen:DD)

    Det er da også lidt af en sjældenhed du har der, jeg har aldrig set dem i real life, eller hørt dem live de der 6'ere. Det tætteste jeg har været på en r-6'er er min gamle Austin Princess ;). Så vi må jo lige rende sammen til et træf engang og lytte og kikke smiley

    Fin fin fin Honda du har dig der


  •   29. feb 2008 Lækker 6 løber...
    Meget flot,- v (sammen med 7000 andre) i på bakken...

    Mvh. Henrik.


  •   28. feb 2008 Tak for de mange roser
    projekt vinkel sliber på den gamle cbx skrider frem har taget et par foto oplooader lige i løbet af dagen. 60 mm bredere bagdæg ser sku godt ud. prøv lige at spørg om jeg glæder mig til bakkeåbningen, det bliver rigtig fedt..



  •   27. feb 2008 tak f ordene..!
    og nej selvom du måske syn's.. meget blev beskrevet om irlandsturen.. så alligevel.. prøv at tage turen engang.. øllet er bare bedre derovre, der er mere smæk i wiskey'en, vejene er kanon og det er bare den heeelt store forbrødring at møde irererne på hjemmebane.. total positiv oplevelse.. ;-)) husk at uploade lidt billeder som "sixpack" projektet skrider frem.. super projekt..!!
    (he..he.. Claus S. - fed humor..!! right you are.. men la' nu manden.. han ser vel "Chop-Shop"..!! på discovery.. ;-))


  •   27. feb 2008 Super flot og velholdt cykel
    Imponerene med sin række sekser smiley
    Den fortjener en ekstra høj!!!


  •   27. feb 2008 ....
    Tak for de pæne ord......

    Der er desvære ikke noget på vej lige pt. da jeg er ved at spare de sidste moneter op til et nyt køkken/ bad, men det betyder jo ikke at jeg ikke har ideerne til et nyt projekt smiley
    Nummerplade lyset sidder i højre overste skrue på nummerpladen, ikke så tydligt på billederne, men det er der smiley

    Måske kommer der noget til næste år, vist mine planer går som de skal:-)



  •   23. feb 2008 ---
    Det må siges og være et meget velholdt exmplar ef den gode lækre CBX


  •   22. feb 2008 PUHA
    vånede her i nat badet i sved .......havde en drøm om en vinkelsliber, en CBX 1000 og en ond mand der bare gik amok på sin vidunderlige MC. Men vågnede heldigvis og opdagede at det hele var bare et mareridt.........eller var det bare en reklame for Cafe Noir...........det er helt sort.


  •   19. feb 2008 Glæder mig....
    Jeg glæder mig til at se den når den er færdig.

    Og du har ret, den ser spritny ud på billederne

    Held og lykke med det, vi ses den 13/3-08


  •   18. feb 2008 tak morten
    vi med gamle klasiker må squ holde lidt sammen.

    har her til aften købt den vildeste usd gaffel og en rigtig bred bagsvinger. jeg bliver dælme nåd til at skære lidt i det gamle stel smiley hvis claus min mc hverve opdager det får jeg sku pisk.

    nedtælling til start af vinkelsliberen..

    vi ses til bakkeåbningen..


  •   18. feb 2008 tak claudius
    har synet cyklen og fik betalt afgiften i fredags.
    mangler lige et forsikringsbevis så er der plader på smiley

    regner med at købe en ups gafffel i denne uge så jeg kan få den bygge færdig til bakkeåbningen.

    total i orden maskiner du bygger respekt...


  •   17. feb 2008 hej
    fin cbx er den har bare den vildeste lyd sådan en 6 benet fætter der er sku ikke noget der slår det ;O) tak for ordne min gamle zuki t 350'r er stadig her på galleriet det er en der heder jon der har den nu han har fået brændt hul i stemplerne pga mangelde justering efter lidt små tuning :O( det kan da være han vil sælge den ;O)


  •   17. feb 2008 fin cykel
    .


  •   16. feb 2008 Mange tak for den ekstra høje smiley
    Det er jo den helt rigtige honda du har smiley det var sådan en jeg ville ha haft men prisen var lidt højere end min pengepung er til smiley så en ekstra høj til din lidt sjældne cbx 1000.


  •   13. feb 2008 Hei Henik
    Det var en meget flot cykel du har. Den peneste Honda CBX 1000 jeg har sett. vær forsiktig med den å ta godt vare på den . Hilsen HK


  •   12. feb 2008 svar
    hej henrik.
    kan godt se hva du mener. hva farve har du i tankerne ? min er på vej til maler og bliver mørk metal grå med nogle matte felter, røde pin stripes og måske lidt air brush.. er ved at tilpasse de sidste detaljer.


  •   11. feb 2008 om jeg så skal bruge en gamel kost
    om jeg så skal bruge en gamel kost så skal den males punktum
    de blå streger liner jo noget gamel 80 er pop smart.

    lige et link til min gamel cykel

    http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=3092



  •   11. feb 2008 klasisk høj fra mig
    den er ski flot.. hvorfor skal den males ?


  •   9. feb 2008 Uha meget pudse arbejde
    Meeen Du får lige en højretur for den er ski fin, selvom det ikke lige er min stil...


  •   8. feb 2008 takker flemming
    du får da også skruet lidt.

    men fedt at synet er klaret, nu skal der gang i vinkelsliberen.

    god weekend


  •   8. feb 2008 Tillykke med synet
    Spændende atfølge projektet


  •   8. feb 2008 hey claus NYT LEGETØJ
    Rigtig flot bil. jeg har en gamel have låge måske kan du lave den om til en harley..:-)

    har været til syn med cbx 1000 i dag og den blev godkendt uden nogle anmærkninger.

    så nu mangler jeg bare at kører en tur til told og skat i tåstrup.
    men det ser ikke så slemt ud regner med at slippe med 14 - 16 af de gode sedler..

    og så skal der bygges, har kik på et par forskelige up side down gafler. gaflen den er født med er lidt tynd til resten af cyklen. gemmer naturligvis stumperne så den altid kan bygges tilbage til orginal.

    motoren kører som en drøm, fik den lige luftet lidt til synshalen i dag, lidt ærgeligt med klippekort systemet giver kun mulighed for 2 indstilinger på gas almenlig eller kør som om at man har trukket kortet i en automat og stjålet cyklen smiley
    hvilket jeg naturligvis ikke kan finde på smiley smiley

    men der er kun at sige den motor er squ bare for fed...

    kik op til en kop kaffe så du kan vise din cykel eller bil og se mit nye legetøj..

    hils berit
    har hun stadig en forbi for telt eller er hun blevet kureret :-)I

    ps. vi kan måske også lokke ole med og lave en rigtig herre tur uden tøser...


  •   8. feb 2008 Hej Henrik & Kikki
    Tusind tak for bedømmelse og hilsen. Det er rigtigt længe siden håber snart vi ses til lidt hygge. Så lykkedes det endelig at få taget springet og købt noget klassisk. Det er jo et meget flot exemplar af en 6 benet du har købt og mere klassisk kan det næsten ikke blive. Der er jo en verden til forskel på hvad du har kørt på før og så nu. Glæder mig til at se den.Håber i har det godt og hils Kikki. Smider lige et link til min gamle Jag.som står og hygger i garragen. http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=54300&ipc=175245

    Vi ses Henrik.

    Har desværre kun høj tilbage så du må nøjes .Du burde have noget der er højere end ext.høj.


  •   5. feb 2008 Velkommen
    Den ser da ellers rigtig fin ud, høj herfra.


  •   5. feb 2008 Høj
    og velkommen til en klasikker. Pas nu på den!


  •   5. feb 2008 Hej og velkomen
    Du får lige en høj med på vejen.


  •   5. feb 2008 vinkel sliber eller ej
    cyklen er rigtig fin men kik på gaflen den er fra 1960 eller det der ligner havde dog styrbremse på min gamle suzuki 350 fra 1973 hi
    en god gafel og lid maling, lygte mm vil pynte.


  •   5. feb 2008 flot klassiker
    fin gammel seksløber.. en høj herfra.


  •   4. feb 2008 Velkommen
    rigtig fin mc.


  •   4. feb 2008 tak til jer alle, glæder mig til at bruge
    tak til jer alle, glæder mig til at bruge forumet til lidt inspiration...

    vi ses til bakke åbningen 2008


  •   4. feb 2008 Flot klassiker
    Velkommen til, fin gammel maskine, høj herfra


  •   4. feb 2008 lidt inspiration fra gamel cykel
    sådan endte min gamel cykel

    http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=3092

    manglet en støre motor, den har jeg nu..


  •   4. feb 2008 Velkommen til...
    ...og kan du så få taget lidt flere billeder af den fine gamle klassiker..... ;o)

    S


  •   4. feb 2008 række sexer.. !
    god damm.. den er nejs..! det skal nok være 30år siden jeg sidst så så'rn en.. jeg har kuns høje tilbage, - så det er da det .. den får..!


  •   4. feb 2008 hej og velkommen til dig
    du får lige en høj.....mvh betski


  •   4. feb 2008 hey flemming
    hvis cyklen stod 100 % orginal ville det være hærværk at gå i gang med vinkelsliberen. men den er ikke orginal.
    og vinkelsliberen er startet.
    var lige ude og trille en tur bor på en lukket grusvej uden salt.
    koldt men fedt.,

    SÅ PIGER DER SKAL BYGGES


  •   4. feb 2008 fed
    høj


  •   4. feb 2008 Flot cykel
    Er det næsten ikke synd at lave den om sådan en pæn cykel


  •   4. feb 2008 sex pack
    fik kortet i 1979. har kørt byget mange cykler.
    men med denne motor bliver det rigtig sjovt at bygge
    har en orange supermagna på forumet helt ombygget. desvære kan jeg ikke komme ind og ændre den profil.

    men nu er det sex pacen der skal bygges.

    vi ses


  •   4. feb 2008 Velkommen
    Den lyder fedt sådan en sex pack


  •   4. feb 2008 hey foto og tekst
    åh lige hentet cyklen
    kan da godt tage et par foto af et par bolte
    og skrive en god historie.


  •   4. feb 2008 hold da op
    det ser sku ud til den er blevet passet .


  •   4. feb 2008 Lækker MC MEN!!!
    FLERE BILLEDER OG MERE INFO!!!


Annonce