{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Suzuki DL1000V-Strom 2008

2.012 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

James P
| 70 år | Oprettet: 6. feb 2008


Suzuki DL1000V-Strom

Årgang:
2008
Motor:
2- cylindret vand/oliekølet 4-takts V-motor med 2 x 2 overliggende knastaksler med kombineret kædetandhjulstræk. 4 Ventiler pr. Cylinder. Boring: 98,0 mm. Slaglængde 66,0. 996 ccm. Elektronisk indsprøjtning
Hestekræfter
98 HK - 101 nm ved 6400 omdr.
Fælge
Standard alu-fælge
Dæk
110/80 R19 foran og 150/70 R17 bag.
Topfart
198 km/t har dog ikke prøvet det.
Tuning
Styling
Ekstraudstyr
Varmehåndtag, motorbøjle - Lubetronic elektrisk kædesmører. Centralstøtteben. Topboks & sidetasker. TomTom Rider navigation og Gipro gearindikator (kan ses uden briller)
Bemærkninger
Gipro gearindikator skulle efter brugsforvirringen også kunne programmeres til at fjerne den elektroniske fartbegrænser. Dette har jeg dog undladt, men er der nogen der har erfaring med dette?
Kommentér på:
Suzuki DL1000V-Strom
  •   29. apr 2008 Velkommen
    Flot maskine...

    Ja man bliver jo grebet af "skidtet"

    Marianne ;o)


  •   21. apr 2008 x høj
    dejlig cykel du har fået dig der den får lige en ekstra høj fra mig


  •   19. apr 2008 Dejlig maskine..
    he..he.. lidt som at læse min egen profil.. Lyder også somom du (som jeg) nærmest har overgivet dig fuldstændig til mc-verdenen, - ikke mindst fordi du hurtigt er blevet formand i en by med stolte MC-traditioner.. tillykke mæ' det..!

    Selv kommer jeg snart kun af mc'en når der skal tankes..
    he..he.. en høj hygge herfra..
    Velkommen til og go' sommer..


Annonce