Honda CBR 1000F SC24 1992
21.030 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
55 Kommentarer
Honda CBR 1000F SC24
Årgang:
1992
Motor:
998 cc rækkemotor på 4 cylindre og 16 ventiler. En overraskende stærk og seriøs motor til en tung langturscykel. Den er utrolig holdbar og harmonisk, med en masse bundtræk. Der er hurtig gasrespons, lyder som æggepisker, og der er lidt bilmotor over den, synes jeg :-)
Hestekræfter
Den blev født med 135 heste for 20 år siden, men jeg synes at det er vigtigere at fremhæve, at den har 104 nm moment, og det kan mærkes helt fra bunden :-)
Fælge
17 tommers støbte alufælge. Jeg er vild med deres hvide farve, total 80´er. Men baghjulet er umuligt at holde rent for al det kædesnask! Jeg har opgivet at rengøre dem. Billig kædespray er nu engang billigere end fælgrens eller Bel-Ray kædeolie...
Dæk
Skiftet til Michelin Road Pilot fra min meget gamle og slidte Bridgestone Battlax 02. Altid med kyllingspor :-)
Topfart
Ifølge fabrikken er det omkring 270 km/t, men jeg skal ikke nyde noget, så jeg har ikke prøvet det. Har ikke lyst til at miste min maskine, er alt for glad for den.
Accelerationen er virkelig vild, og det er som om motoren vågner op over 6000 omdrejninger (med dertilhørende stort benzinforbrug). 0-100 km/t opnåes under 3 sekunder og 0-200 km/t under 10 sekunder, ifølge papiret.
Accelerationen er virkelig vild, og det er som om motoren vågner op over 6000 omdrejninger (med dertilhørende stort benzinforbrug). 0-100 km/t opnåes under 3 sekunder og 0-200 km/t under 10 sekunder, ifølge papiret.
Tuning
Absolut ingeting, det lægger sådan en rolig rejsemaskine ikke op til. Jeg faldte netop for dens meget rolig og omgængelig natur, trods krafterne. Momentet på 104 nm og bundtrækket er meget imponerende!
Styling
Nej, det er for brianagtigt, desuden kan jeg ikke få mig selv til at style sådan en maskine.
Jeg synes at dens meget tidstypisk udseende repræsenterer det bedste fra sin tid. Faceliftet var SC21 var meget vellykket. Er helt vild med dens meget omfattende kåbe, der dækker for stort set alting. Kun BMW K1 og Ducati Paso er vildere :-)
Jeg synes at dens meget tidstypisk udseende repræsenterer det bedste fra sin tid. Faceliftet var SC21 var meget vellykket. Er helt vild med dens meget omfattende kåbe, der dækker for stort set alting. Kun BMW K1 og Ducati Paso er vildere :-)
Ekstraudstyr
Der er faktisk slet intet ekstraudstyr på selve cyklen, udover en GPS holder under kåbeglasset.
Men af udstyr kan nævnes, at vi nu bruger Schuberth C2 hjelme, efter at have kørt med BMW S3 hjelm i 10 år.
Vi kører normalt ikke med fuld MC-udstyr, medmindre vejret kræver det eller vi skal på længere ture. I så fald, sværger vi til IXS helt i sort.
Ellers er der kun låsene at fortælle om: Almax Immobiliser Series IV kæmpekæden rundt om et træ eller pæl. Desuden bruger jeg en Abus Detecto 8000 skivebremselås som alarm.
Men af udstyr kan nævnes, at vi nu bruger Schuberth C2 hjelme, efter at have kørt med BMW S3 hjelm i 10 år.
Vi kører normalt ikke med fuld MC-udstyr, medmindre vejret kræver det eller vi skal på længere ture. I så fald, sværger vi til IXS helt i sort.
Ellers er der kun låsene at fortælle om: Almax Immobiliser Series IV kæmpekæden rundt om et træ eller pæl. Desuden bruger jeg en Abus Detecto 8000 skivebremselås som alarm.
Bemærkninger
Hvad motorcykler angår generelt, har jeg altid brugt den som et værktøj for min ægte lidenskab; nemlig meget lange MC-rejser på flere tusinde kilometers længde!
Jeg har altid rejst solo på min maskine, og har simpelthen brugt alle mine surt tjente penge på det, for jeg lever virkelig for det! MC er virkelig den mest spændende og livsbekræftende måde at rejse på!
Jeg har været på flere længere MC-rejser siden 1999, hvoraf den længste rejse var til Himalaya-bjergene og den korteste var til Nordkap.
Men med en listepris på 12kr pr. liter for benzin, er det blevet begrænset, hvor meget jeg kommer udenlands fremover. Så jeg er begyndt at køre i Danmark igen siden 2010. Og jeg må sgu indrømme, at det er kedeligt at køre motorcykel i Danmark, fordi det altid pludselig regner eller blæser kraftigt, suk.
Jeg har aldrig haft råd til lækker rejseudstyr osv, og har altid rejst med en taske på ryggen og en sovepose på bagsædet. Og indtil 2010, blev den altid serviceret i udlandet, når den alligvel kørte sydpå, hvor det er meget billigere. Desuden blev gearingen ændret for en bedre brændstofsøkonomi :-)
Jeg elsker min model med dens meget høje finish og holdbarhed. Honda, når det er bedst fra dengang.
Jeg var helt knust, da den blev stjålet, for jeg ville nemlig aldrig få råd til en ny med de sindsyge danske prissætninger . Og eftersom maskinen stod uden nummerplader, var den ikke forsikret. Så jeg er glad for at have fået chancen igen :-)
Det bedste ved maskinen er at, den ligger tungt og sikker på vejen. Den fodrer til rolig og afslappet kørsel, og man føler sig tryg på denne motorvejslokomotiv! Det er en touringmaskine til modne chauffører, og den lader sig ikke belaste af to passagerer med fuld oppakning på motorvejen. Kørestillingen og kørestilen er meget komfortabel, og du stopper derfor kun, når der skal fyldes benzin på. Der er skam tale om en ægte kilometersluger!
Maskinen er overraskende sporty i svingene, trods stålstellet, længden og vægten, hvilket den også var kendt for. Køreegenskaber har vist sig at være en kæmpe fordel på de lange rejser, når der pludselig opstod fare i trafikken. Det giver nemlig større tryghed og mere kontrol.
Derudover har den et centralstøttefod (jubii) og et fedt instrumentbræt!
Efter mange års erfaringer, er der skam også minusser ved denne supermaskine:
Der står godt nok Supersport på den, men det er løgn, for den er alt for stor, tung, lang og blødt affjedret til det. Det fandt jeg ud af sammen med Jan (Nordsjælland) og MOR på en mark syd for Hornbæk, hehe. Den burde have heddet CB, for kåben snyder!
Dens omfattende og tætsiddende kåbe udgør et kæmpestort kosmetisk problem, hvis maskinen bliver udsat for hærværk. Det er nærmest en umulig opgave at opdrive løse kåbedele, især i de rette farver.
Det er også selvsagt, at den omfattende kåbeværk besværliggør mekanisk arbejde eller pleje. Alt er nemlig dækket til; selv udstødningsrørene!
Noget andet er benzinøkonomien: Det er sandt, at et brændstofsforbrug på 16-18 km/l på langture er flot en stærke R4 på 1000 kubik med karburatorer i den vægtklasse og alder, men det er ikke længere særligt økonomisk med dagens benzinpriser! Det var unægteligt sjovere, dengang vi synes at benzin til 6 kroner var dyrt...
Et andet problem er vægten og den høje tyngde, når man skal skubbe maskinen eller køre langsomt. Der er nemlig tale om en rigtig herrecykel på godt og ondt, og den kræver sit. Min kone ville fx.aldrig kunne håndtere den.
Hvad mekanik angår, så har ensretterne fra dens årgange en tendens til at brænde sammen, men det gælder også mange andre modeller, og er let at udbedre.
Knastkæden har desuden altid raslet, når motoren er kold, hvilket skulle være helt normalt på disse modeller. Og gearkassen har altid føltes meget mekanisk, hvilket også er helt normalt.
Affjedring er heller ikke særlig god til frisk kørsel. Dertil er den alt for blød og afstemt til komfort. En opgradering til en strammere bagdæmper ville gøre underværker for den ustabil bagende i svingene.
Men når det er sagt, så ville jeg gerne fremhæve, at der ALDRIG har været de mindste mekaniske eller elektriske problemer med den, når den og dens ejer har været i udlandet og kørt 60.000km på 10 år uden den allermindste mekaniske forudsætning og værktøj, helt seriøst! Så det kan godt være at den ikke er ligeså bling bling som andre snobbede mærkevaresmotorcykler, men den har vist sit værd igennem årene! :-)
Eftersom jeg er en rigtig morfar-type (trods min alder), så er min kørestil derefter. Det gælder især, når jeg kører med min hustru bagpå. Den kommer sjældent over 6000 omdrejninger og dækkene har derfor altid et kraftigt kyllingspor på midten. Maskinen har nu kørt 85.000 kilometer og jeg kører den pænt og roligt for at undgå kostbare reparationer og problemer. Jeg er kun styrtet én gang på en meget blød og høj, uhøstet mark uden anden nævnværdig skade end såret stolthed :-)
CBR1000F stammer fra en tid, da tophastighed betød alt. Men den og dens konkurrenter blev alt for store og tunge til at være decideret supersporty, og idag kan de bedst karakteriseres som tidlige hyperbikes. Det manglende supersporty islæt var da også grunden til at ægte supersportsmodeller som Fireblade opstod i samme tidsperiode.
Når man bruger en motorcykel til lange rejser, er det helt andre parametre, der gør sig gældende, heriblandt komfortabelt kørestilling, benzinøkonomi, mekanisk holdbarhed, kørestabilitet, støjsvaghed. Og jeg bryder mig ikke om, at rejsemotorcykler gør for meget væsen ud af sig selv. Det er selve rejsen, der skal være i centrum. Derfor var der ingen tvivl om, at valget skulle falde på den holdbare og kedelige Honda CBR1000F.
Dengang var jeg en fattig studerende SU, og der var ikke mange maskiner at vælge imellem, fordi alle kandidaterne (især BMW) var alt for slidte eller unødige dyre.
Men heldigvis faldt mit eksemplar meget i pris dengang, fordi moden var skiftet til organisk kåbedesign & stafferinger, og alle fik elektronisk indsprøjtning, i stedet for karburatorer. Derfor havde forhandlerne travlt med at komme af med de gamle modeller, som havde stået i deres lagre i årevis dengang. Og således fik jeg pludselig råd til min ønskekværn. Jeg slog til med det samme, og jeg har været lykkelig lige siden! Jeg er nemlig rigtig glad for min Honda CBR1000F, og er meget taknemlig for den hver eneste dag. Jeg holder så meget af den maskine, at hvis der sker den noget, kommer jeg decideret grædende hjem til konen og skal trøstes i dagevis. Jeg har nemlig haft nogle af mit livs bedste og mest fantastiske oplevelser med den, for den har opfyldt /realiseret rejsedrømme, som var ellers helt uopnåelige for en med min beskedne baggrund. Og derfor er affektionsværdien naturligvis 112%!!!
TUSIND TAK TIL LASSE FRA SØBORG MC FOR SUPERSERVICE!
Maj:
-Nye tændrør
-Kølervæske
-Luftfilter
-Castrol motorolie og oliefilter
Juni:
-Nye bremseklodser
-Forgaffel pakdåser + olie.
Juli:
-Ny bagdæmper
-Nye Michelin dæk
-Nye kronrørslejer.
September:
-Ny ensretter
-Nyt Yuasa batteri
Oktober:
-Castrol motorolie.
April:
Nyt oliefilter og Castrol motorolie.
Jeg har altid rejst solo på min maskine, og har simpelthen brugt alle mine surt tjente penge på det, for jeg lever virkelig for det! MC er virkelig den mest spændende og livsbekræftende måde at rejse på!
Jeg har været på flere længere MC-rejser siden 1999, hvoraf den længste rejse var til Himalaya-bjergene og den korteste var til Nordkap.
Men med en listepris på 12kr pr. liter for benzin, er det blevet begrænset, hvor meget jeg kommer udenlands fremover. Så jeg er begyndt at køre i Danmark igen siden 2010. Og jeg må sgu indrømme, at det er kedeligt at køre motorcykel i Danmark, fordi det altid pludselig regner eller blæser kraftigt, suk.
Jeg har aldrig haft råd til lækker rejseudstyr osv, og har altid rejst med en taske på ryggen og en sovepose på bagsædet. Og indtil 2010, blev den altid serviceret i udlandet, når den alligvel kørte sydpå, hvor det er meget billigere. Desuden blev gearingen ændret for en bedre brændstofsøkonomi :-)
Jeg elsker min model med dens meget høje finish og holdbarhed. Honda, når det er bedst fra dengang.
Jeg var helt knust, da den blev stjålet, for jeg ville nemlig aldrig få råd til en ny med de sindsyge danske prissætninger . Og eftersom maskinen stod uden nummerplader, var den ikke forsikret. Så jeg er glad for at have fået chancen igen :-)
Det bedste ved maskinen er at, den ligger tungt og sikker på vejen. Den fodrer til rolig og afslappet kørsel, og man føler sig tryg på denne motorvejslokomotiv! Det er en touringmaskine til modne chauffører, og den lader sig ikke belaste af to passagerer med fuld oppakning på motorvejen. Kørestillingen og kørestilen er meget komfortabel, og du stopper derfor kun, når der skal fyldes benzin på. Der er skam tale om en ægte kilometersluger!
Maskinen er overraskende sporty i svingene, trods stålstellet, længden og vægten, hvilket den også var kendt for. Køreegenskaber har vist sig at være en kæmpe fordel på de lange rejser, når der pludselig opstod fare i trafikken. Det giver nemlig større tryghed og mere kontrol.
Derudover har den et centralstøttefod (jubii) og et fedt instrumentbræt!
Efter mange års erfaringer, er der skam også minusser ved denne supermaskine:
Der står godt nok Supersport på den, men det er løgn, for den er alt for stor, tung, lang og blødt affjedret til det. Det fandt jeg ud af sammen med Jan (Nordsjælland) og MOR på en mark syd for Hornbæk, hehe. Den burde have heddet CB, for kåben snyder!
Dens omfattende og tætsiddende kåbe udgør et kæmpestort kosmetisk problem, hvis maskinen bliver udsat for hærværk. Det er nærmest en umulig opgave at opdrive løse kåbedele, især i de rette farver.
Det er også selvsagt, at den omfattende kåbeværk besværliggør mekanisk arbejde eller pleje. Alt er nemlig dækket til; selv udstødningsrørene!
Noget andet er benzinøkonomien: Det er sandt, at et brændstofsforbrug på 16-18 km/l på langture er flot en stærke R4 på 1000 kubik med karburatorer i den vægtklasse og alder, men det er ikke længere særligt økonomisk med dagens benzinpriser! Det var unægteligt sjovere, dengang vi synes at benzin til 6 kroner var dyrt...
Et andet problem er vægten og den høje tyngde, når man skal skubbe maskinen eller køre langsomt. Der er nemlig tale om en rigtig herrecykel på godt og ondt, og den kræver sit. Min kone ville fx.aldrig kunne håndtere den.
Hvad mekanik angår, så har ensretterne fra dens årgange en tendens til at brænde sammen, men det gælder også mange andre modeller, og er let at udbedre.
Knastkæden har desuden altid raslet, når motoren er kold, hvilket skulle være helt normalt på disse modeller. Og gearkassen har altid føltes meget mekanisk, hvilket også er helt normalt.
Affjedring er heller ikke særlig god til frisk kørsel. Dertil er den alt for blød og afstemt til komfort. En opgradering til en strammere bagdæmper ville gøre underværker for den ustabil bagende i svingene.
Men når det er sagt, så ville jeg gerne fremhæve, at der ALDRIG har været de mindste mekaniske eller elektriske problemer med den, når den og dens ejer har været i udlandet og kørt 60.000km på 10 år uden den allermindste mekaniske forudsætning og værktøj, helt seriøst! Så det kan godt være at den ikke er ligeså bling bling som andre snobbede mærkevaresmotorcykler, men den har vist sit værd igennem årene! :-)
Eftersom jeg er en rigtig morfar-type (trods min alder), så er min kørestil derefter. Det gælder især, når jeg kører med min hustru bagpå. Den kommer sjældent over 6000 omdrejninger og dækkene har derfor altid et kraftigt kyllingspor på midten. Maskinen har nu kørt 85.000 kilometer og jeg kører den pænt og roligt for at undgå kostbare reparationer og problemer. Jeg er kun styrtet én gang på en meget blød og høj, uhøstet mark uden anden nævnværdig skade end såret stolthed :-)
CBR1000F stammer fra en tid, da tophastighed betød alt. Men den og dens konkurrenter blev alt for store og tunge til at være decideret supersporty, og idag kan de bedst karakteriseres som tidlige hyperbikes. Det manglende supersporty islæt var da også grunden til at ægte supersportsmodeller som Fireblade opstod i samme tidsperiode.
Når man bruger en motorcykel til lange rejser, er det helt andre parametre, der gør sig gældende, heriblandt komfortabelt kørestilling, benzinøkonomi, mekanisk holdbarhed, kørestabilitet, støjsvaghed. Og jeg bryder mig ikke om, at rejsemotorcykler gør for meget væsen ud af sig selv. Det er selve rejsen, der skal være i centrum. Derfor var der ingen tvivl om, at valget skulle falde på den holdbare og kedelige Honda CBR1000F.
Dengang var jeg en fattig studerende SU, og der var ikke mange maskiner at vælge imellem, fordi alle kandidaterne (især BMW) var alt for slidte eller unødige dyre.
Men heldigvis faldt mit eksemplar meget i pris dengang, fordi moden var skiftet til organisk kåbedesign & stafferinger, og alle fik elektronisk indsprøjtning, i stedet for karburatorer. Derfor havde forhandlerne travlt med at komme af med de gamle modeller, som havde stået i deres lagre i årevis dengang. Og således fik jeg pludselig råd til min ønskekværn. Jeg slog til med det samme, og jeg har været lykkelig lige siden! Jeg er nemlig rigtig glad for min Honda CBR1000F, og er meget taknemlig for den hver eneste dag. Jeg holder så meget af den maskine, at hvis der sker den noget, kommer jeg decideret grædende hjem til konen og skal trøstes i dagevis. Jeg har nemlig haft nogle af mit livs bedste og mest fantastiske oplevelser med den, for den har opfyldt /realiseret rejsedrømme, som var ellers helt uopnåelige for en med min beskedne baggrund. Og derfor er affektionsværdien naturligvis 112%!!!
TUSIND TAK TIL LASSE FRA SØBORG MC FOR SUPERSERVICE!
Maj:
-Nye tændrør
-Kølervæske
-Luftfilter
-Castrol motorolie og oliefilter
Juni:
-Nye bremseklodser
-Forgaffel pakdåser + olie.
Juli:
-Ny bagdæmper
-Nye Michelin dæk
-Nye kronrørslejer.
September:
-Ny ensretter
-Nyt Yuasa batteri
Oktober:
-Castrol motorolie.
April:
Nyt oliefilter og Castrol motorolie.
Honda CBR 1000F SC24
apr 2009
Følger: 5 Følgere: 77 MC-er: 2 Emner: 39 Svar: 2.279
og god sommer på maskinen..
mar 2009
Følger: 68 Følgere: 373 MC-er: 1 Emner: 497 Svar: 11.679
Du skulle prøve en ZX10 fra dengang, samme hk osv, bare er kraftudviklingen på Kawa noget eksplosiv, hvad jo er Kawas signatur, voldsomt ryk lige pludselig, 2 meget foskellige mc trods enslydende data.
Jeg har haft flere af hver, og begge er toppen af poppen på hver sin måde.
apr 2008
Følger: 7 Følgere: 5 MC-er: 7 Emner: 3 Svar: 44
God vind & tør asfalt....
apr 2011
Følger: 13 Følgere: 162 MC-er: 1 Emner: 230 Svar: 1.299
Går det godt hjemme i Danmark ;)?
maj 2009
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 2
Imponernde læsning om din mc og dig og held og lykke fremover.
dec 2011
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 5 Emner: 7 Svar: 40
Du får lige en høj tilbage, Fin CBR du har der.. Kan nu godt lide de maskiner der fra starten af 90ërne ;o)
apr 2008
Følger: 10 Følgere: 12 MC-er: 7 Annoncer: 1 Emner: 3 Svar: 12
Den kan du kun være tilfreds med høj sendt i din retning.
sep 2008
Følger: 3 Følgere: 3 MC-er: 3 Svar: 2
høj retur. det er en super cykel du har der. kiggede selv en del efter dem,inden jeg handlede min gsx-r syntes bare de flotte lå noget over mit budget.
okt 2011
Følger: 4 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 9 Svar: 12
fint tørrestativ du har
mar 2008
Følger: 1 Følgere: 1 MC-er: 4 Emner: 3 Svar: 16
Imponerende indlæg af læse. Tak for det.
Høj retur til dig og din CBR
feb 2007
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 3 Emner: 6 Svar: 50
de bliver bare ved med at køre, høj retur.
sep 2011
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 3 Svar: 4
tak for stemmen fed cbr den ligner min fars på en prik
maj 2010
Følger: 77 Følgere: 69 MC-er: 3 Emner: 8 Svar: 539
Jeg tænkte på... Hvad sku du lave Lørdag morgen ?
Da der er en lille konfitur igen
Er du frisk ?.. og du må tage lige så mange med du vil *Smiler... Jeg ringer til dig senere idag Salman
Jeg ønsker dig en rigtig god dag min ven
jun 2007
Følger: 32 Følgere: 28 MC-er: 5 Emner: 30 Svar: 474
Din mc fik en Høj med på de ensomme solo ture
Fin CBR du der har skruet sammen, Det ser godt ud
MVH.
maj 2010
Følger: 77 Følgere: 69 MC-er: 3 Emner: 8 Svar: 539
I lige måde min ven,det var super hyggeligt at møde dig ( Som altid ,-) )..
Jeg kommer d3 som aftalt :-),og glæder mig til at se dig/jer igen
aug 2011
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 2 Svar: 6
Hej..
Vil bare lige komploimentere dig for en kanon god beskrivelse af det at køre MC og NYDE det....
Jan
jan 2006
Følger: 6 Følgere: 14 MC-er: 13 Emner: 34 Svar: 193
Hej. Super god beskrivelse af din mc. Det kan virkelig mærkes, at du føler mc med hjertet. Rigtig fint at læse.
Jeg så, at du skrev i mit indlæg at jeg skulle overveje en gs1100. Der er ikke mange, der kender til den. Jeg gjorde heller ikke, men faldt over en, som jeg nu har købt. Sjovt! Den har også et solidt bundtræk.
Jeg tror vi kører mc på samme måde. Ville gerne trille en tur med dig. Hyg dig derovre..
dec 2007
Følger: 25 Følgere: 24 MC-er: 2 Emner: 4 Svar: 46
ok den stå bare flot den mc kan sku ikke se den er 20 år gamle
dec 2008
Følger: 16 Følgere: 14 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 1
Det er den ultimative køremaskine du har der, lige sådan en jeg skal have når min Kreidler bliver for kedelig:-) du fik lige en ekstra høj.
mar 2011
Følger: 3 Følgere: 3 MC-er: 2 Emner: 18 Svar: 43
rigtig flot honda
nov 2008
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 3 Svar: 30
er sendt
jun 2006
Følger: 35 Følgere: 35 MC-er: 2 Emner: 99 Svar: 477
En gejler mere der elsker at holde sin cykel som ny. Super flot. God sommer og god vind på landevejene. Vild flot beskrivelse!
feb 2010
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 2 Svar: 4
Du får en extra høj fra mig. Din maskine er flot, men specielt din lange fortælling udløser min respekt og anerkendelse. Du har MC i dit dna, og du er ikke bange for at delagtiggøre os andre heri. Tak.
okt 2010
Følger: 4 Følgere: 2 MC-er: 1
det er en super maskine du der har ,og kanon velholdt mvh hans
apr 2008
Følger: 25 Følgere: 25 MC-er: 1 Emner: 229 Svar: 2.839
jan 2006
Følger: 16 Følgere: 16 MC-er: 5 Emner: 93 Svar: 1.084
Virkelig flot og velskrevet profil. Og ikke mindst flot og super velholdt mc, overvejede selv at købe netop samme model som din, men valget faldt alligevel på kawasaki. Tak for stemmen og komentaren, du har fået en retur af samme slags ; )
sep 2007
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 44 Svar: 521
Den er super lækker og velholdt!
maj 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 23 Svar: 240
Hvornår har du været på fur?
Var det ikke dig jeg snakkede md om at det var en hyggeligø?:)
sep 2006
Følger: 38 Følgere: 36 MC-er: 6 Emner: 5 Svar: 4
Pølser på potterne ..du er en rigtig biker .. hehehe ..
jun 2005
Følger: 1 Følgere: 55 MC-er: 12 Svar: 271
Det er sgi en fin knallert hvis man lige skal dappen en tur til Milano
apr 2009
Følger: 16 Følgere: 12 MC-er: 2 Emner: 8 Svar: 136
apr 2008
Følger: 14 Følgere: 12 MC-er: 2 Emner: 22 Svar: 127
Ja helt sikkert, du kan bare skrive når du vil ha luft under vingerne hehe
sep 2005
Følger: 5 Følgere: 32 MC-er: 15 Emner: 361 Svar: 1.797
Flot mc du har, og godt design fra dengang.
Håber vi ses igen.
Thomas
apr 2008
Følger: 14 Følgere: 12 MC-er: 2 Emner: 22 Svar: 127
Tak for turen i dag
sep 2008
Følger: 76 Følgere: 607 MC-er: 26 Emner: 381 Svar: 5.539
Må hellere gengælde venligheden, en MEGET flot maskine du har der - og rigtig god tekst! :o)
nov 2006
Følger: 29 Følgere: 27 MC-er: 2 Emner: 25 Svar: 94
Hey.
Det er en rigtig flot og velholdt maskine du har der, den har lige fået en høj med på vejen.
Tjek evt. www-cbrclub.dk
mar 2005
Følger: 16 Følgere: 16 MC-er: 5 Emner: 29 Svar: 197
Det er en rigtig flot CBR 1000 du har
maj 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 23 Svar: 240
jeres 500 cc skal ikke slæbe rundt på næsten 200 kg køreklar(våd) maskine:)
Så mon ikke din er lidt mere favorabel at køre til himalaya på;)?
maj 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 23 Svar: 240
Er den bro du har på et af billederne ikke sallingsundbroen? (Den der er på de nye halvtredsere?)
og har du generelt ikke en hel del billeder fra limfjorden?:)
Det er bare en superflot maskine du har der, og der bliver sendt en høj afsted imod den:)
jun 2006
Følger: 22 Følgere: 21 MC-er: 3 Emner: 2 Svar: 12
Høj er afsendt
maj 2009
Følger: 8 Følgere: 5 MC-er: 1 Svar: 1
Den er jo totalt flot, den CBR... Det er sjældent at se dem i så pæn stand...
mar 2007
Følger: 32 Følgere: 377 MC-er: 4 Emner: 72 Svar: 1.574
nov 2007
Følger: 8 Følgere: 8 MC-er: 1 Annoncer: 1 Emner: 13 Svar: 73
Utrolig velholde "ældre" mc.
*** En høj fra mig ***
dec 2005
Følger: 190 Følgere: 182 MC-er: 3 Emner: 203 Svar: 4.589
JO tak er også rigtig glad for min blade den ligger godt på vejen... go sommer s
okt 2007
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 3 Emner: 26 Svar: 21
Det har været meget inspirerende at læse dine bemærkningere om den fine CBR 1000F. En ekstra høj fordi CBRen står så originalt som muligt og vi værdsætter dine holdninger ;0)
(måske fordi de ligner vores) !!!!
Med ønsket om en solrig og køreglad sommer.
VH.
B&T
dec 2006
Følger: 13 Følgere: 51 MC-er: 4 Emner: 135 Svar: 1.568
Flot cykel. Tak for din "høj". Den kvitteres hermed til din rigtigt flotte og velholdte MC. Samt rigtig gode beskrivelse. God læsning
jul 2007
Følger: 32 Følgere: 32 MC-er: 5 Emner: 179 Svar: 840
Velkommen til gruppen....
Søren
sep 2008
Følger: 76 Følgere: 607 MC-er: 26 Emner: 381 Svar: 5.539
Meget flot og velholdt maskine :o)
maj 2010
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 4 Svar: 47
virkelig flot og velholdt maskine, hvor længe har du haft den?
sep 2007
Følger: 3 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 49 Svar: 576
"Den blev født med 135 heste, men en måling afslørede at den er nede på 133 heste,". 133 hk på baghjulet er overraskende godt, de 135 den står til at have er jo på motoren og ikke på baghjulet, det er helt normalt at den taber 5-10hk inden de når baghjulet.
mar 2009
Følger: 68 Følgere: 373 MC-er: 1 Emner: 497 Svar: 11.679
16 km pr L er faktisk rigtig ok på sådan en svend, mange nyere kommer slet ikke derop i nærheden!
nov 2008
Følger: 2 Følgere: 2 MC-er: 7 Emner: 1 Svar: 5
Tillykke med den
okt 2007
Følger: 1 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 5
Tillykke med den, virkelig skøn cruiser
jan 2010
Følger: 1
og hurtig cruiser, forstår godt du er vild med den:-) Høj fra mig.
jan 2010
Følger: 1 Følgere: 5 MC-er: 3 Emner: 9 Svar: 249
Det er virkelig en flot maskine. Jeg forstår din glæde ved den.