Suzuki LS 650 Savage [Tidl. motorcykel] 1995
7.292 visninger
|
Oprettet:
Suzuki LS 650 Savage
Årgang:
1995
Motor:
652 cm3, 1-cylindret, 4-takts luftkølet, 1 overliggende knastaksel, 5gear model.
Hestekræfter
31 hk (22,8 kw) ved 5400 o/m
50 Nm ved 3000 o/m
50 Nm ved 3000 o/m
Fælge
Forfælg: 19x2.15" fælg.
Bagfælg: 15x4.00" fælg.
Begge originale egerfælge i fin stand.
Bagfælg: 15x4.00" fælg.
Begge originale egerfælge i fin stand.
Dæk
Fordæk: 100/90-19 Bridgestone
Bagdæk: 140/80-15 Heidenau
Bagdæk: 140/80-15 Heidenau
Topfart
140km/h
0-100 på ca 9,0sek
0-100 på ca 9,0sek
Tuning
Ingen tuning. Overvejer et Raask udstødning og fjerne "tragt" i luftfilter kassen og dyse den om.
Men det ligger ude i fremtiden da jeg synes 2495,- for sådan et "rør" er i overkanten.
Men det ligger ude i fremtiden da jeg synes 2495,- for sådan et "rør" er i overkanten.
Styling
Fladt styr.
Spejle fjernet.
Blinklys fjernet.
Nummerplade på siden.
Lille kort bagskærm.
Mini diode baglygte.
Powerwrap på forrør.
Universal potte monteret for bedre lyd.
Lille "bobber" sæde.
Se billederne.
Spejle fjernet.
Blinklys fjernet.
Nummerplade på siden.
Lille kort bagskærm.
Mini diode baglygte.
Powerwrap på forrør.
Universal potte monteret for bedre lyd.
Lille "bobber" sæde.
Se billederne.
Ekstraudstyr
Har alle originale dele til den som er lige til at sætte på uden problemer. Den er synet lige inden ombygning uden anmærkninger.
Købt for ca 1 måneds tid siden. Der skal ske lidt mere med den til vinter med noget lakering osv. Og så må vi se hvad jeg ellers finder på.
Købt for ca 1 måneds tid siden. Der skal ske lidt mere med den til vinter med noget lakering osv. Og så må vi se hvad jeg ellers finder på.
Bemærkninger
Den kører og starter perfekt. Dejlig lille søndags makine, bare buldre ud af landevejen med små 90km/h er sq dejligt.

Suzuki LS 650 Savage
jun 2004
Følger: 3 Følgere: 3 MC-er: 3 Emner: 26 Svar: 106
feb 2014
Følger: 1 Svar: 2
sep 2010
Følger: 4 Følgere: 4
Bliver rigtig fed når den bliver malet....
Høj til dig...
mar 2007
Følger: 32 Følgere: 377 MC-er: 4 Emner: 72 Svar: 1.571
Det en kanon fed cykel! For mig at se mangler den bare en bagskærm ud fra gedens design helhed. Omkring sædet ser den ikke "færdig" ud.
Håber du får en god sommer med den !
apr 2004
Følger: 16 Følgere: 18 MC-er: 2 Emner: 136 Svar: 1.362
Jeg havde også en Savage engang som jeg byggede om på. Se evt mit album
http://www.motorcykelgalleri.dk/alb_vis.aspx?albumid=11511
Der satte jeg en Raask dragpipe på. Men den savede jeg over og satte en hjemmelavet rustfri potte på istedet. Raasken for efter min mening en Savage til at lyde lidt som en gal Briggs og Stratton.
mar 2008
Følger: 25 Følgere: 24 MC-er: 4 Emner: 12 Svar: 371
Har altid syntes en Savage var en fed cykel, glæder mig til at se når vinter ombygningen er ovre, du har jo allererede givet den sjæl
jul 2005
Følger: 11 Følgere: 29 MC-er: 2 Emner: 16 Svar: 1.488
Less is more ...
jun 2007
Følger: 32 Følgere: 28 MC-er: 5 Emner: 30 Svar: 474
Din mc får en Høj med på vejen ind