{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Suzuki GSXR 750 SRAD 1999

2.561 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

Niels C
Mand | 37 år | Oprettet: 27. jan 2006


Suzuki GSXR 750 SRAD

Årgang:
1999
Motor:
749 ccm
4-cylindret DOHC motor med 16 ventiler
Multipoint benzinindsprøjtning med TPS og manuel choker
72mm boring x 46 mm slaglængde
Kompressionsforhold 11,8:1

Motul 300V 10W-40 motorolie

DID 525 kæde
16/45 gearing
Supersprox bagtandhjul
Aluminiums-boltkit i guldeloxeret fra PROBOLT i hele motoren
Samco blå siliconeslanger

Motordæksler, fælge og styrender malet i Chrysler Prowler Inca Gold Pearl Metallic
Hestekræfter
Standard ydelse:

134 hk ved 12.000 omdr/min på motoren
82 nm ved 10.300 omdr/min på motoren

Målt ved Fyns MC Festival 2013 til 121,5 hk på baghjulet. Næste MC på rullen efter min var en årg 2007 GSXR 750, denne lavede 125 hk på hjulet.
Fælge
Da det er en 1999 model, er den med 6" bagfælg, i stedet for 5,5". Derfor er den med 190/50-17 dæk, i stedet for 180/55-17.

Malet i Chrysler Prowler Inca Gold Pearl Metallic
Dæk
For: 120/70-17 Continental Sport Attack II
Bag: 190/50-17 Continental Sport Attack II
Topfart
Den er opgivet til 265 km/t med 16/44 gearing.
Jeg har 16/45 gearing på, hvor den kører 20 km/h pr. 1.000 omdr/min. Topfarten er 260 nu, da den tager 13.000 omdrejninger i 6. gear med den gearing. På speedometeret viser den 282 km/h.

Jeg overvejer et 17-tands fortandhjul på den.

Accelerer fra 0-100 på ca 3,2 sekunder.
Tuning
Akrapovic dæmper på original manifold.
K&N luftfilterkit i airboxen.
Styling
Customlakeret efter eget design
Diverse stickers

Alle klistermærker på kåbedelene er under klarlak, for lækreste finish
PRO-BOLT guldeloxeret boltkit

Hjemmelavet beslag i kulfiberlook til olietemperatur og manuel start af el-blæser. (se billede af instrumentering)
Carbon forskærm fra GB Moto
Carbon undertray - der er blink indbygget i baglygten.
Rødmalede bremsekalibere - 6-stemplede foran
EMGO spejle
Harris kåbestabilisator/spejlholder
LUST Racing jack-up kit, så den er 40 mm højere bagi.
Ekstraudstyr
Arai Tour X-3 hjelm long way down red - uden skygge på
Dainese 2-delt sort læderdragt
Bemærkninger
Stylet efter egen smag. Alt er efter egen ide og design.
Fejlfrit stel, bagsvinger og forgaffel - ikke en eneste irret plet el. lign.

En af Danmarks flotteste SRAD'er, som først er indregistreret i 2004. 2 ejere før mig, servicebog haves. Meget lavt km-tal.

Jeg købte den 16. januar 2013, og dette er resultatet efter 10-12 uges weekendarbejde og ebay.co.uk-hygge.
Kommentér på:
Suzuki GSXR 750 SRAD
Annonce