Suzuki GSXR 750 SRAD 1999
2.561 visninger
|
Oprettet:
Suzuki GSXR 750 SRAD
Årgang:
1999
Motor:
749 ccm
4-cylindret DOHC motor med 16 ventiler
Multipoint benzinindsprøjtning med TPS og manuel choker
72mm boring x 46 mm slaglængde
Kompressionsforhold 11,8:1
Motul 300V 10W-40 motorolie
DID 525 kæde
16/45 gearing
Supersprox bagtandhjul
Aluminiums-boltkit i guldeloxeret fra PROBOLT i hele motoren
Samco blå siliconeslanger
Motordæksler, fælge og styrender malet i Chrysler Prowler Inca Gold Pearl Metallic
4-cylindret DOHC motor med 16 ventiler
Multipoint benzinindsprøjtning med TPS og manuel choker
72mm boring x 46 mm slaglængde
Kompressionsforhold 11,8:1
Motul 300V 10W-40 motorolie
DID 525 kæde
16/45 gearing
Supersprox bagtandhjul
Aluminiums-boltkit i guldeloxeret fra PROBOLT i hele motoren
Samco blå siliconeslanger
Motordæksler, fælge og styrender malet i Chrysler Prowler Inca Gold Pearl Metallic
Hestekræfter
Standard ydelse:
134 hk ved 12.000 omdr/min på motoren
82 nm ved 10.300 omdr/min på motoren
Målt ved Fyns MC Festival 2013 til 121,5 hk på baghjulet. Næste MC på rullen efter min var en årg 2007 GSXR 750, denne lavede 125 hk på hjulet.
134 hk ved 12.000 omdr/min på motoren
82 nm ved 10.300 omdr/min på motoren
Målt ved Fyns MC Festival 2013 til 121,5 hk på baghjulet. Næste MC på rullen efter min var en årg 2007 GSXR 750, denne lavede 125 hk på hjulet.
Fælge
Da det er en 1999 model, er den med 6" bagfælg, i stedet for 5,5". Derfor er den med 190/50-17 dæk, i stedet for 180/55-17.
Malet i Chrysler Prowler Inca Gold Pearl Metallic
Malet i Chrysler Prowler Inca Gold Pearl Metallic
Dæk
For: 120/70-17 Continental Sport Attack II
Bag: 190/50-17 Continental Sport Attack II
Bag: 190/50-17 Continental Sport Attack II
Topfart
Den er opgivet til 265 km/t med 16/44 gearing.
Jeg har 16/45 gearing på, hvor den kører 20 km/h pr. 1.000 omdr/min. Topfarten er 260 nu, da den tager 13.000 omdrejninger i 6. gear med den gearing. På speedometeret viser den 282 km/h.
Jeg overvejer et 17-tands fortandhjul på den.
Accelerer fra 0-100 på ca 3,2 sekunder.
Jeg har 16/45 gearing på, hvor den kører 20 km/h pr. 1.000 omdr/min. Topfarten er 260 nu, da den tager 13.000 omdrejninger i 6. gear med den gearing. På speedometeret viser den 282 km/h.
Jeg overvejer et 17-tands fortandhjul på den.
Accelerer fra 0-100 på ca 3,2 sekunder.
Tuning
Akrapovic dæmper på original manifold.
K&N luftfilterkit i airboxen.
K&N luftfilterkit i airboxen.
Styling
Customlakeret efter eget design
Diverse stickers
Alle klistermærker på kåbedelene er under klarlak, for lækreste finish
PRO-BOLT guldeloxeret boltkit
Hjemmelavet beslag i kulfiberlook til olietemperatur og manuel start af el-blæser. (se billede af instrumentering)
Carbon forskærm fra GB Moto
Carbon undertray - der er blink indbygget i baglygten.
Rødmalede bremsekalibere - 6-stemplede foran
EMGO spejle
Harris kåbestabilisator/spejlholder
LUST Racing jack-up kit, så den er 40 mm højere bagi.
Diverse stickers
Alle klistermærker på kåbedelene er under klarlak, for lækreste finish
PRO-BOLT guldeloxeret boltkit
Hjemmelavet beslag i kulfiberlook til olietemperatur og manuel start af el-blæser. (se billede af instrumentering)
Carbon forskærm fra GB Moto
Carbon undertray - der er blink indbygget i baglygten.
Rødmalede bremsekalibere - 6-stemplede foran
EMGO spejle
Harris kåbestabilisator/spejlholder
LUST Racing jack-up kit, så den er 40 mm højere bagi.
Ekstraudstyr
Arai Tour X-3 hjelm long way down red - uden skygge på
Dainese 2-delt sort læderdragt
Dainese 2-delt sort læderdragt
Bemærkninger
Stylet efter egen smag. Alt er efter egen ide og design.
Fejlfrit stel, bagsvinger og forgaffel - ikke en eneste irret plet el. lign.
En af Danmarks flotteste SRAD'er, som først er indregistreret i 2004. 2 ejere før mig, servicebog haves. Meget lavt km-tal.
Jeg købte den 16. januar 2013, og dette er resultatet efter 10-12 uges weekendarbejde og ebay.co.uk-hygge.
Fejlfrit stel, bagsvinger og forgaffel - ikke en eneste irret plet el. lign.
En af Danmarks flotteste SRAD'er, som først er indregistreret i 2004. 2 ejere før mig, servicebog haves. Meget lavt km-tal.
Jeg købte den 16. januar 2013, og dette er resultatet efter 10-12 uges weekendarbejde og ebay.co.uk-hygge.

Suzuki GSXR 750 SRAD
jun 2007
Følger: 14 Følgere: 114 MC-er: 5 Emner: 95 Svar: 137
Har selv lige købt den her:
http://www.motorcykelgalleri.dk/galleri/31552-suzuki_gsxr_750_srad_solgt
Justering af TPS? Kan jeg lokke dig til at forklare hvorfor du gjorde det? - Og hvad du lige fik ud af det?
Mvh.
jan 2006
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 3 Emner: 3 Svar: 1
Lakeringen er efter eget ønske, men udført af min maler. Først blev den malet hvid, så dækkede jeg af til de sorte felter, så blev de malet sorte, og så blev de vandslebet, så kom de røde streger på + klistermærker, og så kom der klarlak ovenpå alt.
Olietemperatursensoren sidder i bundkarret.
Niels
nov 2009
Følger: 3 Følgere: 1 MC-er: 1 Svar: 6
jun 2013
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 2 Svar: 1
Den står bare snor lige og fede farvekombinationer! Ekstra høj herfra!!!
maj 2011
Følger: 13 Følgere: 19 MC-er: 1 Emner: 116 Svar: 1.643
hvad med olietempeturmåler hvor monterede du den
maj 2011
Følger: 13 Følgere: 19 MC-er: 1 Emner: 116 Svar: 1.643
jun 2012
Følger: 1 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 52
apr 2011
Følger: 18 Følgere: 19 MC-er: 2 Emner: 3 Svar: 9
Kig forbi min en tur.
apr 2010
Følger: 5 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 5 Svar: 60
du får en Høj fra mig for den flotte Suzuki 750,
mvh
Gut