Honda CBF 600 SA [Tidl. motorcykel] 2008
2.381 visninger
|
Oprettet:
Honda CBF 600 SA
Årgang:
2008
Motor:
Specifikationer Motor: 4-cylindret rækkemotor, vandkølet Volumen: 599 cc Boring x slag: 67 x 42,5 mm Kompression: 11,6:1 Ventiler/cylinder: 4 Effekt: 77,5 hk (95/1/EC)
v/10.500 om/min. Max. drej. moment: 59 Nm v/8.250 om/min. Antal gear: 6 Transmission: Kæde Forbremse: 2 skiver Bagbremse: Skive Akselafstand: 1.490 mm Stel: Aluminium
Sædehøjde: 785 mm (justerbar ± 15 mm) Vægt køreklar: 223 kg Tankvolumen: 20 liter Benzinforbrug: 19,5 km/l (WMTC måling) Udstyr: Startspærre – ABS-bremser
v/10.500 om/min. Max. drej. moment: 59 Nm v/8.250 om/min. Antal gear: 6 Transmission: Kæde Forbremse: 2 skiver Bagbremse: Skive Akselafstand: 1.490 mm Stel: Aluminium
Sædehøjde: 785 mm (justerbar ± 15 mm) Vægt køreklar: 223 kg Tankvolumen: 20 liter Benzinforbrug: 19,5 km/l (WMTC måling) Udstyr: Startspærre – ABS-bremser
Hestekræfter
Jeg har ikke prøvet at trække en hest
Fælge
Pænt vasket
Dæk
Helt nye :o)
Topfart
220 påstår en kammerat der lige skulle prøve en tur.
Tuning
Behøves ikke kort ryger i 1 gear alle steder for nær motorvej
Styling
Ønske liste. Højere kåbeglas og komfort sæde. Original sæde er for polstrede røve og sådan en ejer jeg ikke :o)
Ekstraudstyr
Taskesæt, varme i håndtag , hugger , Geer indikator
Bemærkninger
Første Mc Suzuki Dr 250 . 2 mc Yamaha Sx 400 3 mc Suzuki Gsx 400F 4 mc Suzuki Gsx 600F 5 mc Yamaha Fj 1100 og nu nummer 6 Honda cbf 600 Sa.
Denne gang var krav der skulle være ABS bremser. Jeg har kørt mc mange år og en del gange oppe på bremser, men at møde sand på vejen når man virkelig skal bremse så går bremsning op i at holde dyret og pungtbremse så bremselængde bliver forøget. Bremsning skal bare fungere optimalt under uforudsete underlag som eks sand. Man køre efter forhold men du kan ikke spå, det kostede en røvtur og smadre cykel, kunne være undgået med Abs da blokering med høj hastighed giver en rystetur man ikke drømmer om og bremsning bliver flyttet til at få kontrol inden ny bremsning og så har man allerede flyttet sig for langt. Jeg har lavet mange blokeringer med lavere hastighed, der fuld kontrol men prøv med 200 det kan ikke anbefales ;o)
Denne gang var krav der skulle være ABS bremser. Jeg har kørt mc mange år og en del gange oppe på bremser, men at møde sand på vejen når man virkelig skal bremse så går bremsning op i at holde dyret og pungtbremse så bremselængde bliver forøget. Bremsning skal bare fungere optimalt under uforudsete underlag som eks sand. Man køre efter forhold men du kan ikke spå, det kostede en røvtur og smadre cykel, kunne være undgået med Abs da blokering med høj hastighed giver en rystetur man ikke drømmer om og bremsning bliver flyttet til at få kontrol inden ny bremsning og så har man allerede flyttet sig for langt. Jeg har lavet mange blokeringer med lavere hastighed, der fuld kontrol men prøv med 200 det kan ikke anbefales ;o)

Honda CBF 600 SA
sep 2007
Følger: 9 Følgere: 7 MC-er: 3 Emner: 8 Svar: 18
sep 2008
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 3 Emner: 1 Svar: 8
Dammm 2700 km på 6 dage ja det gør man bare ikke med original sæde
feb 2011
Følger: 16 Følgere: 16 MC-er: 3 Emner: 42 Svar: 383
aug 2007
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 5 Svar: 15
jan 2009
Følgere: 7 MC-er: 5 Emner: 5 Svar: 445
jul 2011
Følger: 9 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 61 Svar: 377
feb 2007
Følger: 5 Følgere: 7 MC-er: 3 Emner: 23 Svar: 667
mar 2015
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 4 Svar: 4
Afvist
jan 2009
Følgere: 2 MC-er: 2 Emner: 26 Svar: 546
jul 2013
Følger: 14 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 25 Svar: 553
mar 2007
Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 14 Svar: 659
jul 2008
Følger: 7 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 22 Svar: 159