GSX-R

GSX-R

Medlemmer: 926
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er
1.173 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Hjælp til at finde ud af forskellen Hjælp til at finde ud af forskellen

Jeg er ved at overveje at købe mig en 4 i 1 udstødning til min gsx-r fra 93, men jeg har lige et par spørgsmål i den forbindelse.

Når jeg kigger ved en tysk forhandler på hvilke modeller de passer på hedder modellerne GR7BA - GR7BB - GR7BC
Hvad er forskellen på disse???
I linket som er med kan i se det ud for alle 4 i 1 systemerne at GR7BB mangler, Hvad kan grunden være til dette?

Har i andre steder hvor man kan købe en 4 i 1 til en model GR7BB?

(link fjernet)


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Oliering af terasse brædder 250 kr.
  • Skift af badeværelse håndvask inkl armatur og rør, skift af toilet og bruse amatur 8.000 kr.
  • Ophæng af 4 lamper 2.000 kr.
  • Græsslåning ved sommerhus 500 kr.
  • Rengøring af sommerhus 650 kr.
  • Reparation af plæneklipper 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til at finde ud af forskellen
  • #1   25. mar 2008 Hej Carsten,

    GR7B?:

    G= Flercylinder motor
    R= 700-750 CCM
    7= 4 takt - 4 cylinder
    B= Model (1. model i serien = 1, Anden model = 2 og så fremdeles)
    B= 11. model variation

    ?= Restriktions kode
    A= Normalt basemodellen, altså den model uden restriktioner
    B= De fleste tysker cykler bærer denne kode 100HK modeller.
    C= for mig ukendt men sikkert også en restriktions model, men
    behøver ikke at have noget med motoren at gøre.

    Med hensyn til dit spørgsmål omkring udstødningssystem, kan du roligt vælge systemer lavet til GR7B(X). Der er ingen forskel i forrør og montering blandt restriktionsvarianterne.

    Nogle lande har venstrekørsel og kræver at forlygten er modsat assymetrisk ebd dem der kører i højre side. Andre lande har begrænsninger i motoren, andre har anderledes krav til kabelføring, slangeføring mm.

    Alle disse variationer angives med en kode. Det er sparsomt med informationer på internettet, men C. Reinhardt kan give dig eksakte oplysninger om din MC. Skriv en mail til dem og oplys dit stelnr. - det siger alt også hvor den oprindeligt blev solgt første gang.

    Såfremt din MC er HK begrænset skal du ikke fortvivle, Din GSX-R model siges at køre bedre i 100HK udgaven - mere harmonisk og bedre bundtræk og passer bedre til DK.

    Mvh
    Thomas E


  • #2   25. mar 2008 Min mc er fra Tyskland men jævnfør den tyske registreringsattest har den 118 hk men har været droslet flere gange men er nu droslet tilbage, den er oprindelig fra flensborg.

    Tak for svaret på mit spørgsmål... dem du siger jeg skal spørge har de en hjemmeside ved samme navn?


  • #3   25. mar 2008 Det kan være at din cykel er en import MC fra et andet land. Tysker cyklerne for denne model plejer at have GR7BB, men spørg her:
    http://www.c-reinhardt.dk/

    Telefon: 44 83 09 10

    De plejer at være yderst hjælpsomme.



  • #4   26. mar 2008 Ifølge papriene er det ikke men jeg prøver at ringe.

    Tak for hjælpen


  • #5   26. mar 2008 Hej Carsten,

    Man kan ikke via de tyske papirer se om det er en import MC.

    Held og lykke.

    PS. Bestil du roligt din udstødning til GR7BB - den passer.


  • #6   26. mar 2008 Jeg må da kunne se det når jeg i tillæget til den tyske registreringsattest kan se alle der har ejet den gennem tidens løb.

    Ps. Tak for et super svar angående modellerne.


  • #7   27. mar 2008 Jo - der er i den tyske reg.attest historie om hvem der har ejet den. Men du kan ikke se hvor den stammer fra som ny. Det jeg mente var at cyklen kunne have tilhørt et parti som den tyske importør har skaffet fra et andet land/importør. Ligesom C.Reinhardt gør næsten hver år. I 2006 kom der også 100HK Franske modeller på det danske marked af GSX-R 750.


Kommentér på:
Hjælp til at finde ud af forskellen

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce