732 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
8 Svar
Lednings-net på Electra Glide Lednings-net på Electra Glide
Hej.
Skal til at trække de sidste ledninger på Harleyen, og har lige et spørgsmål.
Kan det passe, at det er plussen (12V), man køre ned igennem frigears-føleren og bagbremse-kontakten, og så retur til henholdsvis pæren i konsollet ved tændings-låsen og bremselyset i baglygten? Troede egentlig at det var minussen (stel), som man kørte ned igennem div. blottede følere, så man derved undgik en kort-slutning til stel, hvis man hældte "en spand vand" ud over cyklen?
0 synes godt om
jan 2006
Følger: 9 Følgere: 2 Emner: 1 Svar: 159
men mange lygter har jo stel gennem beslag til pæren/soklen, og så kan du ikke gøre det...
aug 2012
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 12 Svar: 72
apr 2012
Følger: 2 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 7 Svar: 58
aug 2012
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 12 Svar: 72
apr 2012
Følger: 2 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 7 Svar: 58
olietryg kan vel kun virke med en stelforbindelse da den jo bare åbner og lukker til stel??
aug 2012
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 12 Svar: 72
aug 2012
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 12 Svar: 72
Ang. mit tidligere spørgsmål omkring konsollet, så er jeg næsten 100% sikker på, at der, på undersiden af den ene fatning, var en kabelskos-tilslutning, hvor man kunne sætte evt. stel på, og så ellers en ledning, der løber op i bunden på hver fatning. Har i 2 ledninger der løber op i hver fatning? For ellers kan jeg ikke se hvordan det er muligt at bryde/slutte med -12V (stel).
Og så lige et sidste
Det skal vel ikke sidde nogen form for relæ mellem startknap og solenoid, vel?
apr 2012
Følger: 2 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 7 Svar: 58
Lednings-net på Electra Glide
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside