2.119 visninger
|
Oprettet:
udstødning opbygning {{forumTopicSubject}}
er der en der kan give mig en teknisk forklaring (for dummies:)
kan se at de test der bliver lavet taber de fleste mc er hk ved montering af ny potte ,
men er løbet ikke kørt for en firetakter når det når ud til udstødningen ?
jeg er kun intra i hvordan det foregår på en firetakter.
på forhånd tak
Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 294 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.716
Der er en masse interessant læsning her:
http://www.google.dk/search?hl=da&source=hp&q=header+basics&rlz=1R2GGLL_da&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=
jun 2007
Følger: 49 Følgere: 109 MC-er: 11 Emner: 372 Svar: 6.412
Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 294 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.716
Hvis din motor er kørt ind til den modstand du har i din nuværende potte, og du så skifter til en anden, skal motoren køres ind igen til den nye.
Dyser eller powercommander, og helst også tænding.
Forklaringen på at de fleste starter med at tabe en smule effekt ved skift af potte, er netop justering af motoren eller mangel på samme.
Min SV'er med standard potter kunne med powercommander + justering ikke fravristes mere end 103,7 hk på hjulet.
Skift til 2i1 forrør til kun EN potte potter gav 6 mere efter indkøring - og det var samme dag på samme rullefelt osv...
Det er så desværre 2 år siden, og jeg har lavet bedre forrør siden da, men ikke haft mulighed / råd til indkøring af dem hver gang.
jun 2007
Følger: 49 Følgere: 109 MC-er: 11 Emner: 372 Svar: 6.412
jun 2007
Følger: 49 Følgere: 109 MC-er: 11 Emner: 372 Svar: 6.412
Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 294 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.716
No problem. :o)
udstødning opbygning
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside