{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  144sx.
  • #1   18. feb 2009 hej tuning på en to takt er ikke sådan lige til..... kan jo selvfølgelig lade sig gøre men det er dyrt at få lidt ekstra heste i maskinen..... en 4takt er nemmer og meget billiger at tune..... har en billig 4takt hvis det er.

    men en tunudstøning og andet topstykke så er du lidt af vejen....


  • #2   18. feb 2009 ellers tak, jeg vil gerne fortsat køre 2-takt..

    giver en udstødning så meget igen?
    og topstykket, giver det ikke bare mulighed for bedre nedkøling?
    men hvor dyrt det er, er lidt lige gyldigt for mig lige nu..

    jeg skal bare finde ud af hvad jeg vil have på dyret smiley


  • #4   18. feb 2009 jamen har du tjekket de forskellige sider med det kik på www.scsracing.dk www.lccross.dk der kan du finde det du skal bruge og priser på det.

  • #5   18. feb 2009 vis du ved du vil tune den er den jo for lille til at starte med, køb en større fra start.

  • #7   18. feb 2009 Ja 2 taktere er bare federe og sjovere.

  • #8   18. feb 2009 144 er en passende størrelse til mig. da jeg har brug for en lille smugle mere en min 125'er..
    og så vil jeg gerne have at den nye bliver ekstra vild.

    hmm..
    Vforce 3 er standart på ktmen.
    + mener ikke at bud eller vhm laver topstykker der passer på de nye ktmers cylindre da de er ekstra smalle.

    Men powerblade? er det ikke kun til 4takt systemer?


  • #9   19. feb 2009 Laversen . dyrer ej det er det nu ikke.... portet top limet kanaler timet knaster..... så er du nået meget længer i at få de ekstra heste en hvad du kan med en 2takt

  • #10   19. feb 2009 hmm ville sku ikk tro der ville være den forventet forskel når den kun er 19ccm større end den du har nu,

  • #11   19. feb 2009 Amanda.
    KTMs 125 cylinder er blevet meget mindre fra 2007 af, den ligner næsten en 85'er.
    altså er bud topstykket for bredt til cylinderen.
    ______
    Niklas K
    Jeg er klar over at den ikke bliver dobbelt så stærk og at den nok ikke kommer til at rykke armene af mig. men jeg vil gerne blive i mx2 klassen.
    og køre med mine venner.

    Min konklusion ud fra denne debat er at jeg skal have fat i et komplet tun udstødnings system og et powerplade.
    har jeg fat i noget?


  • #12   19. feb 2009 okay så er der jo os lidt mere i det end barte en ny maskine, hehe, held og lykke. god dag.

  • #13   19. feb 2009 Det kan godt være at det er billigere at ordne de kanaler..
    men så har du også betalt 10.000.- oven i fordi det er en 4 brummer..

    Amanda B.
    jeg tror sku ikke det findes til en sx 144 eller 150.. ihvert fald ikke endnu
    bud racing har det ihvertfald ikke


  • #14   21. feb 2009 lars nej har intet betalt for min tuning der er jeg jo heldig at ha en chef der kan det der...... ved bare fra ham og andre tuner her i dk at en 4 takt er nemmer og få mere ud af en en 2 takt.....

  • #15   21. feb 2009 men prøv da at send den samme sted hen nede i tyskland som team bigfood gjorde..... så laver vi en rulle test på den før og efter....

    eller ring til dem og hør hvem der så tunet den rigtigt efter de tysker hade haft den åbnet og rodet rundt i motoren



  • #16   21. feb 2009 brian M..

    ja ved godt var du mener, men det jeg mente var at en 250-4takt er 10.000 dyrer end 2-takteren i samme klasse...
    ___________________________
    Jeg synes jeg har fået den hjælp jeg søgte nu..
    no big deal..

    tak for det..


  • #17   22. feb 2009 KTM 144sx, kommer med V-force 3, fra fabrikken smiley

    - Tun udstødning, dys' den lidt op, smid et topstykke på - så bliver du ikke skuffet smiley


  • #18   24. feb 2009 hej lars, jeg har sådan en power blade til kaburatoren, købte den til min 125cc men fik den aldrig monteret, mener den også skulle passe på 144cc.

  • #19   24. feb 2009 en 144 er noget der rykker.

    nu kørte jeg godt nok ikke lige ktm men kørte på suzuki 144 og den var altså vild nok. ( har stadige den suzuki 144 og den er tilsalg hvis det var noget.. )


Kommentér på:
144sx.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce