{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hyosung eller ej !?
  • #1   22. mar 2008 Jeg har faktisk overvejet at købe en af deres nye 125'ere.
    Tror sådan en kan være sjov at hoppe rundt med smiley
    Men den skal nu ikke bruges som primær cykel, mest som en lege-cykel smiley
    Det var nu ikke svar på dit spørgsmål, men nu ved du da, at du ikke er den eneste der går med de tanker smiley


  • #2   22. mar 2008 Motor er god, kører som smut ihvertfald den jeg kender, deres problem har været at de rustede nemt, men det skulle de vist have været mere obs på, på deres nye modeller (men ikke sikker) ellers må du jo ud og prøve de til svarende modeller fra de andre firma'er og så bare vælge med hjertet

  • #3   22. mar 2008 hyosung,,det turde jeg knasme godt

  • #4   22. mar 2008 De sammenligner sig jo også med Daewoo, Hyundai og andre bilmærker sådan kvalitetsmæssigt.

    Det undre mig bare at deres priser er SÅ LAVE!?


  • #5   22. mar 2008 jeg prøvede en hyosung 650 gt,da de lige kom til dk.
    mit indtryk var positivt,v2,er rykker glimrende derudaf,
    bremser bed rimeligt,trods kritiske røster,
    god lyd,meget motorbremsning-typisk v2,er.
    det eneste som jeg lige kan påpege,var en rimelig løs
    gearpedal


  • #6   22. mar 2008 Mig bekendt er det kun motoren, der laves i samarbejde med Suzuki (eller dvs Hyousung har købt sig rettigheder til at sælge en næsten identisk motor, der dog yder lidt mere).

    Det jeg har fået at vide, er årsag til den store prisforskel, er fordi arbejdskræften er billigere i Korea end i Japan. Forskellen bliver jo så ekstra stor, når registreringsafgiften har været inde over, så det lyder meget sandsynligt det er sådan det forholder sig.


  • #7   22. mar 2008 Når man ser på www.hyosung.dk så går da jeg ud fra at det er priser inkl afgift. At det eneste der kommer udover er lev. omk. fra forhandlerne?

  • #8   22. mar 2008 Har lige spurgt min nabo om h´vad han syntes... Han ejer en... Han siger at det er en udemærket maskine. Men han siger så at man altid skal have værktøj med hvis maskinen er ny. Da mange skruer løsner sig på grund af manglende locktite ovs. Men ingen meget dårlig maskine...

  • #9   22. mar 2008 Nu kan jeg ikke huske hvem det er, men der er en her inde der har haft en virkelig dårlig oplevelse med hoysung.

  • #10   22. mar 2008 joo,prisen er da noget lavere end en sv 650,er som egentlig
    er sammenlignings grundlaget,så mon ikke man ved lidt om,
    man får det man betaler for,måske ved gensalg-forskellen bliver udlignet igen?,,ved det ikke!


  • #11   22. mar 2008 men en 125,er til 20 kilo,,er det ikke meget billigt?

  • #12   22. mar 2008 De nye Hyosung modeller har også fået ting som indsprøjtning, ved ikke med deres små modeller, men de store har.

    Iøvrigt så er Hyosungs v2'ere ikke en suzuki kopi, men deres eget produkt, tilgengæld producere de mindre motore til Suzuki til deres små atv'er m.m.


  • #13   22. mar 2008 lau H: Jo, det er jo nærmest gratis, hehe.
    Derfor jeg har overvejet det som en slags legetøjscykel, som jeg ikke behøver at pusle så meget om, eller gå op i, om der kommer et par skammer eller ej, kommer salt på den, osv smiley


  • #14   22. mar 2008 80000 det var også det SV'en kostede lige da den kom frem smiley

  • #15   22. mar 2008 jo,men hyosungs,gamle modeller,kunne såvidt jeg husker pludseligt fåes til 50-60 kilo penge,,hvis vi nu antager det er ca 25 kilo under sv,erens pris og du beholder hyosungen måske 5-6 år,,så kan man løst udregne en omkostning på 10-13 kilo pr år-og måske gensalgspris på måske 20-30 kilo,+ det sparede i anskaffelse!!.
    selvfølgelig er det ikke en sv,er men det smager da af fisk


  • #16   22. mar 2008 Helt sikkert!

    Godt jeg ikke står og skal købe ny, da jeg ville være meget i tvivl smiley


  • #17   23. mar 2008 hej flemming,godt med lidt diskuteren frem og tilbage,
    selvfølgelig ville jeg gerne have sv,eren,og hvis det ikke var et spørgsmål om penge,var der da ingen tvivl!


  • #18   23. mar 2008 hehe,,joo,hvis penge var ligemeget,,moto guzzi belagio ,,,triumph rocket,,
    men konen gider ikke mc,er så klapper hesten


  • #19   23. mar 2008 Hvis man skal ud at låne enten 80000 eller 100000, så er der jo renter der skal betales af de sidste 20000.

    Men selvøflgelig hvis du, når du sælger (efter 2 år) kan få 90000 for SVen og 50000 for Hyosung, så er SV'en jo det bedste valg.

    Bliver spændene at se hvad der sker med GT650R 08'eren på brugtmarkedet.


  • #20   23. mar 2008 Eller 65000 for den sags skyld, som deres naked udgave koster smiley

  • #21   23. mar 2008 Hyosung eller SV? i glemmer da vist helt Cagiva Raptor 650, japansk motor og italiensk design, kan det blive bedre?

    Iøvrigt har denne diskussion da bevæget sig noget væk fra det oprindelige smiley


  • #22   23. mar 2008 Ja det syntes jeg også lidt *g* Men det ene fører nemt videre til det andet smiley

    Så lad mig så høre. Nu har jeg kigget på Hyosungs 125 ccm's offroader. Hvad med Yamaha DT 175? Jeg har kig på en som jeg skal prøve her på tirsdag. Seeeee nu er det jo en 2 takter, og hvor langt må sådan en bandit ha kørt førend det er kritisk med cylinder belægning og stempel? Den har kørt 15.500 km og er fra 2000. Hvad skal jeg være særligt OBS på ved den model?


  • #23   23. mar 2008 Tror næsten du er nødt til at oprette ny tråd om emnet smiley De fleste har nok fjernet denne fra deres abonnement smiley

  • #24   25. mar 2008 Af de 2 ville jeg klart vælge Hyosung'en. Hvis ikke jeg var en fattigrøv havde jeg også købt en RT125 til legetøj.

    For lige at få det med Hyosung/Suzuki på plads.
    Suzuki har haft samarbejde med Hyosung siden 1978. Hyosung bygger ikke licens motorer fra Suzuki, men producerer Suzuki motorer til det japanske mærkes mindre modeller samt små ATV'er.
    GT serien er Hyosungs egen. Den deler ikke reservedele med SV650 motoren, og er heller ikke en licensbygget SV motor. Er helt og aldeles Hyosungs egen udvikling.
    De første årgange havde dårlig finish og kvalitet, samt en importør der i DK ikke ville stå ved problemerne.
    Kvalitet og finish har fået en nøk opad, og der er i DK kommet an seriøs impotør..


  • #25   25. mar 2008 Tak Jesper. Jeg har lige prøvekørt en DT 175 idag, og den bryder jeg mig BESTEMT ikke om. Jeg skal aldrig ha 2-takt igen!!!!!!! never ever!

  • #26   25. mar 2008 2-taktere er gode på banene, men holder ikke på vejen... synes jeg... har du kigget på yamaha XT125R og Honda XL 125 mener jeg den hedder? de er lidt dyere, men måske du kan finde en god brugt hvis de er mere dig...

  • #27   25. mar 2008 Simom hvis du støder på en XL 125 så siger du TIL!!!!!!! jeg har søgt dba.dk tynd op til flere gange, og jeg kan baaaaaare ikke finde nogen!

    Jeg er helt syg efter at få sådan en, men jeg vil bare ikke betale 32.000 lev. inkl. for en cykel jeg kun skal have sæsonen ud


Kommentér på:
Hyosung eller ej !?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce