{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
894 visninger | Oprettet:

Køb af Yamaha DT 175 {{forumTopicSubject}}

Jeg har kig på en Yamaha DT 175 som jeg skal prøve her på tirsdag. Seeeee nu er det jo en 2 takter, og hvor langt må sådan en bandit ha kørt førend det er kritisk med cylinder belægning og stempel? Den har kørt 15.500 km og er fra 2000. Hvad skal jeg være særligt OBS på ved den model? Er der noget som jeg skal se godt efter når jeg prøvekører sådan en dame


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køb af Yamaha DT 175
  • #1   24. mar 2008 min mening er,at efter 15000 kunne stempelringene nok trænge til en udskiftning,hvad med kædekit? dæk?,,selvfølgelig hvis det lige
    er årets tilbud,,kan der jo være rigelig plads til det hele!


  • #2   24. mar 2008 Hej Lau..
    Ganske rigtig kædekit, dæk, lejer i bagsvinger, fælg for og bag, kronrør osv skal også være iorden. Men nu tænkte jeg på om denne model havde nogle specielle sygdomme. Heldigt for sådan en 2 takter er jo at den er vældig nem at skrue på. Jeg har haft 11 knallerter gennem teenageårene, så jeg burde nok kunne finde ud af den her..... ha ha smiley


  • #3   24. mar 2008 det ver meget vigtig at bruge en god 2takt olie

  • #4   24. mar 2008 ja en god 2takt olie og stol IKKE på det selv smørende ting bland selv så dur det

  • #5   24. mar 2008 Er der en tendens til at blande systemet ikke virker da? Det har jeg aldrig oplevet som noget problem på scootere fx.

  • #6   24. mar 2008 i mine yngre år kørte jeg yama 100 2 cylindret 2 takter,,
    selv dengang virkede blande systemet,og alle scootere har det vist


  • #7   24. mar 2008 så brug det.... Det er jo ikke min maskine det dør ved det det var bare et godt råd

  • #8   24. mar 2008 Hej boss. Har du oplevet det?

  • #9   24. mar 2008 min mening er,,hvis -de seperate olie blande systemer ikke virkede,,så
    blev der nok kaos,med alle de sammenbrændte motorer,og mon ikke reklamationerne ville vælte importører og forhandlere omkuld!!!!.
    med hensyn til scootere,,nu er der jo kommet utallige knægte
    hos min søn med scootere,(og nogle scootere står her fandme endnu??)
    nå-disse unge mennesker tunede og tunede--og brugte en masse penge på det,,og der er det nok nødvendig med olie i benzinen som suplement..
    det gode ved disse forum,er her er jo!!
    alle kan give deres personlige mening til kende


  • #10   24. mar 2008 ja jeg kander til nogle stykker( og har selv rodet med nogle ) som er gået i stykker pga . olie blanderen der er praktisk talt ikke nogle forhandlere som kan / vil justere disse ststemer så man er eikker på at det virker

    Men det er jo nemt at have en lille bøtte olie med og så give den en skvat i tanken så er man sikker på at det virker

    Men det er jo op til en selv hvad man gør og ikke gør

    Personlig kunne jeg ikke komme i tanke om at købe en 2 T maskine


  • #11   24. mar 2008 Boss A: Okay, ja så er det jo velbegrundet det du siger. Jeg kigger på en DT 175 af den årsag at mit budget ikke pt tillader mig at købe en KTM 640 LC4, eller en KTM Adventure. Det må blive sidst på året når økonomien er til det smiley - og så at den CBR 125 jeg har er for lille til mig rent størrelsesmæssigt, altså cyklens fysiske størrelse. Jeg føler det er en børneknallert jeg kører på ;o)

  • #12   24. mar 2008 Lau H: Helt enig

    Ja ja verden gik af lave da Scooterne tog sit indtog. Da jeg kørte på mopeder hed det noget helt andet. Der var en Monza og ymerhakke 4 pind noget der rykkede. Men jeg er nu glad for at de tider er forbi. For evigt paranoia, flugt fra politiet med adrenalin i blodet gennem små sti-systemer osv. Det var nu meget sjovt, men sjovere at køre lovligt nu på noget der kan holde til det smiley


  • #13   24. mar 2008 hehe bjarke.!
    joo det med politiet,,det husker jeg glimrende,,efter at være kørt over af en hundevogn,,det gjorde fandme nas


  • #14   24. mar 2008 Den værste oplevelse jeg har haft var ikke engang med politiet. Det var da min far kom hjem og kørte lige bagefter mig ned af villavejen en sen aften. 2 dage forinden havde jeg stukket af fra panserne, så jeg var KLAR. Da han så i en god mening lige blinker af mig med lygterne bag mig for at hilse, tror jeg jo straks at policen er på banen igen - og min Monza med 10 HK tun får satme en over nakken og så derudaf. For enden af vejen hvor de gamler stadig bor den dag idag, er en glimrende sti....... men det er bare med at nå stien før end panserne når én. Ikke desto mindre troede jeg jo så at min far var politiet, og da jeg racer afsted - kigger mig over skulderen og GLEMMER en lygtepæl - banker jeg ind i den, flyver afsted og laver begge mine hænder til 2 store blødende sår. Jeg blev skiiiiiiiiiide sur, og min far stod uforstående og formanede et eller andet med "at det jo var mit eget valg at køre ulovligt".

    Tak til far for de vise ord, og tak til mor som er sygeplejeske der plejede mine blødende 16 årige hænder dagene herefter.


  • #15   24. mar 2008 hehe bjarke,,joo men heldigt sluppet alligevel,,
    når nu sådan en stationscar kommer drønende hen over en,,
    så sker der sgu,da ting og sager,,det kostede 10 operationer og 5 år med gipsben,, men hvad?


Kommentér på:
Køb af Yamaha DT 175

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce