{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køler....
  • #1   14. apr 2011 Du skal prøve et bette fif.

    Hvis der er synlige lækager, så lap dem udefra med højtemperatursilikone. Derefter fylder du køleren næsten med halvt vand og halvt kølervæske og starter dyret uden låg på. Lad maskinen bliove godt varm og hæld så en halv flaske "Radweld" i køleren og lad det cirkulere 5-10 minutter. Fyld så op med vand og knald låget på og lad den gå endnu en halv times tid. Den drypper muligvis undervejs, men den bliver formentlig tæt over de kommende dage - bare hold den fyldt med vand.

    En lille bemærkning: Masser af mennesker påstår, at kølertætner skader maskineriet. Det er rent ævl. Påstanden kommer fra bilernes verden, hvor der er varmeapparater med små kanaler. Det findes ikke på MC-er. Kigger du i en clymer manual under skift af kølervæske, vil du se at de foreslår at man ALTID anvender kølertætner ved skift og efterlader det i systmet.

    Jeg har lappet endog meget store huller på denne måde. Min køler er stadig den originale 24 år gamle møre radiator.


Kommentér på:
Køler....

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce