786 visninger
|
Oprettet:
Tilmeldt:
14. mar 2009 Følger: 12 Følgere: 12 MC-er: 2 Emner: 25 Svar: 99
Sløv Padde {{forumTopicSubject}}
hej Gut og Gutinder
mangler lidt tips og trikcs til lidt selv hjælp...:
min super magna fik skiftet begge toppakninger fordi den brugte lidt vand ....
nu virker det somm om den mangler 15-20 hk ...
2. den vil ikk gerne falde til tomgang og tager somtider lidt gas ved lave omdr..
3. ved kort stop med varm motor ska den ha chocker/ lidt gas for at starte....
Har snakket med værkstedet de siger at de har just. efter bogen.........
så dem ka jeg vist ikk rigtig gøre mere ved
håber at i har nogle gode ideer og tips......
pfh. Tak Møller
mar 2009
Følger: 12 Følgere: 12 MC-er: 2 Emner: 25 Svar: 99
ja den diskusion har jeg taget med dem flere gange men mekkeren holder på at han ikk ka gøre noget anderledes.....
så må jeg jo prøve et andet værksted med hensyn til just.
men det er pisse træls at han blir ved når jeg siger at den ikk går som den gjorde inden.......
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 138 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.160
Jeg synes du skal spørge ham om det ikke er en ide at få en anden mekaniker til at øje den.
mar 2009
Følger: 12 Følgere: 12 MC-er: 2 Emner: 25 Svar: 99
ideen er god nok men har tigget truet tudet råbt og skreget intet bider på ham..... så Deeet
Møller
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 138 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.160
Forsøg at retsforfølge ham, med udsigt til diverse omkostninger og liden succes.
Eller bid i det sure æble og få en anden til at gå den igennem.
Det sidste behøver ikke være så slemt. Check allerførst kompression. er den OK, så sikrer I jer, at den karburerer rigtigt, så kan I være heldige, at det bare er det. Lykkes det ikke, skal ventildækslerne af og knasterne lægges om ved rigtig indstilling af TDC. Der skal bare forskydes en tand på knastkæden, så tænder den for sent/tidligt og ventilerne er ikke helt lukkede i forbrændingen.
mar 2009
Følger: 12 Følgere: 12 MC-er: 2 Emner: 25 Svar: 99
ja det blir nok til at jeg må sætte den på værksted et andet sted for ka da så lige så godt bruge pengene på det end djævlens alternativ
Tak for inputs..
Møller
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 138 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.160
NB! de symptomer du beskriver kan godt bare komme fra skidt karburering, så start der:-)
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 138 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.160
Ellers så prøv lige det før du prøver noget andet:-)
mar 2008
Følger: 25 Følgere: 24 MC-er: 4 Emner: 12 Svar: 373
mar 2009
Følger: 12 Følgere: 12 MC-er: 2 Emner: 25 Svar: 99
Mekkeren hos mcsyd......
mar 2009
Følger: 12 Følgere: 12 MC-er: 2 Emner: 25 Svar: 99
hvis der er nogen der ved det må det da være dig..... det var en tanke fordi jeg fik nogle papirer med tekniske data på en 750 og min er en 700 så jeg undres lidt.......
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 138 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.160
Derfor behøver dette ikke være det samme på Hondas VF-er, så du kan faktisk have fat i noget der. Jeg hælder nu ikke så meget til den forklaring.
Der må være nogen Magnafreaks her, som har nogle data:-)
mar 2009
Følger: 12 Følgere: 12 MC-er: 2 Emner: 25 Svar: 99
tak for hjælpen Knud
Venligst møller
Sløv Padde
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside