{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆLP
  • #2   22. mar 2007 Jeg ved ikke, hvordan du har samlet den, men når gaffelbenene er isat, men intet spændt, er det en god ide at montere forhjulet og spænde stikakslen til. Så rejsen man cyklen op og rusker lidt i den, inden man spænder de øverste lukkebolte helt fast og derefter gaffelbroen (-erne) parvis nedad.

    Har den været lige før, kan den blive det igen.


  • #3   22. mar 2007 Ved nærmere eftertanke lyder det ikke rart. Det er ikke sådan, at du har en slatten fjeder i det ene teleskopben?

  • #4   23. mar 2007 nej jeg tror ikke at de fejler noget altså benene.. jeg havde pillet øveste bro af og forhjulet og forskærm pillet af for at pudse gaffelbenene og satte broen på først og dermed spændte benene inden jeg monteret hjul. kan man forestille sig at jeg har spændt benene men de måske varen anelse drejet... min ene kammerat tror kun det er forlygte og holdere samt måske risere det er monteret lidt skævt ... derer ikke andet for end at jeg må forsøge at løsne og justere lidt på det ... et er sikkert det var helt ok inden jeg skildte det ad...

  • #5   23. mar 2007 Det bør ikke betyde noget,om der ene ben er drejet lidt ved broerne, idet nederste del at teleskopen kan dreje uafhængigt af øverste del.

    hvis den efter omsamling stadig ser skæv ud, aå kan du jo finde en vandpyt! Pumpe ekstra luft idækkene, så de har lille trædeflade, kør med så god fart igennem, at du virkelig hører lige ud. Gå så tilbage og se om der er et hjulspor, eller om du kan ane to parallelle.

    Er der kun et spor, er du rimeligt på det tørre, så er det nok i bro og styrmontering, at du har noget skævhed, men cyklens ophæng er OK.

    Prøv også at køre 3+-35 kmt og brems hårdt ned med forbremsen. Vær opmærksom på om den trækker til siden.

    Har duet rent hjulspor og trækker den ikke til siden ved bremsning, vil jeg mene, at du er sikkerhedsmæssigt på plads. Er det ike tilfældet, bør du nok finde ud af, hvad det handler om, for så vil det kunne påvirke cyklens stabilitet ret uforudsigeligt



  • #6   24. mar 2007 Hej Jesper

    Kig en gang på dette link:

    http://www.motorcyclecruiser.com/roadtests/1997_v_twin_motorcycles_comparison/


Kommentér på:
HJÆLP

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce