{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  motor problemer
  • #1   3. okt 2011 Kunne tyde på dårlig smøring og dermed større friktion i cylinder.

  • #2   5. okt 2011 Sandsynligvis smøreproblemer. Den stod vel ikke på lav tænding mens du kørte, for så bliver den altså varm. Det er muligvis for mager blanding, det giver også høj cylindertemperatur, men så skal den også gå dårligt. Du skal huske at der jo ikke er noget oliefilter, bortset fra et lille slyngfilter, på sådan en, så alle de småpartikler et normalt oliefilter fanger, kører altså rundt med olien i sådan en russer af ældre dato. Det kan godt betale sig at skifte olien tit. Den bliver stort set også stænksmurt, så hvis den mangler olie er smøringen dårlig.

    Heldigvis er den jo sideventilet, så topstykket er bare et låg. Du kan bare skrue topstykket af og tørne motoren. Så kan du let se om der er rivninger på cylindervæggen, og om topstykket har været meget varmt. Du får nye toppakninger med posten dagen efter hos Flemming Jensen i Ølgod.


  • #3   6. okt 2011 hey peter k

    den stod ikke på lav tændning og den havde masser olie på da jeg kontroller det enden jeg kørte..

    jeg har haft top stykke af i den ende side og der var ikke noget at se i cylinderen. men hvad mener du med top stykke ??

    mvh Mads


Kommentér på:
motor problemer

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce