{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Carbonpotter på V2
  • #1   18. jan 2008 Jeg ødelagde min Akrapovic sidste sommer men det var kun fordi jeg ikke havde pakket den om i tide.. Hvis man pakker den om så sker der ingenting.

    Nikolaj


  • #2   18. jan 2008 På min Akrapovic brændte ulden i stykker da jeg ikke havde pakket den om i tide. Og da den kun består af et perforeret rør og en carbon sleeve så blev carbonen altså for varm og for udsat for trykket til at det kunne holde. Men der var ingen indikation af at carbonen havde taget skade i de områder hvor ulden stadig var intakt.

    Nikolaj


  • #3   18. jan 2008 Nikolaj: Hvor lang tid havde du kørt med dem på det tidspunkt? Jeg må da godt nok indrømme at jeg ikke havde tænkt mig at pakke mine om, medmindre de pludselig ændrer lyd eller begynder at larme mere end de gør i forvejen.

  • #4   18. jan 2008 Jeg havde haft den på i et års tid og ham jeg købte den af havde kørt med den i tre år..

  • #5   18. jan 2008 Nu mener jeg jo ikke at Akrapovic er dårlig kvalitet men der er jo sparet på vægten i min da det er et race system.... Måske deres gade versioner er lavet anderledes....

  • #8   22. jan 2008 POTTER????
    Hej alle jeg har en ducati 800 ss og vil lige høre om hvad der er det bedste at sætte på af potter (mærke) og hvad kræver det af ekstra udstyr for at have potter på, jeg har hørt om et navn der stammer fra ducati`s land kan ikke lige huske hvad de hedder men hvis i ved hvad jeg snakker om vil jeg spørge om er de noget værd og hvad kræver de. Jeg må indrømme at det med at skal rode med alt muligt forskelligt for at den køre ordentligt med dem er ikke lige mig.Håber på at få nogen gode råd. hilsen karsten


  • #9   22. jan 2008 Termignoni er gode potter fra Italien. De sælges også som originalt tilbehør til mange Ducatier

    Mvh

    Nikolaj


  • #10   22. jan 2008 mange tak det var lige det navn jeg mente er der en god rå lyd i dem??

  • #11   22. jan 2008 På en 749 vil jeg til enhver tid smide et Termignoni sæt på. Om det så skulle være et komplet sæt eller bare potten, afhænger nok lidt af pengepungen.

    Jeg mener ikke at Devil laver særlig mange potter til Ducati'er. Men du kan jo prøve at rode lidt rundt på nettet.

    Termignoni kan du bla. finde her:
    (link fjernet)


  • #12   22. jan 2008 øøøøøh jeg synes ikke jeg kan se nogen termignoni potter til 800 ss inde på den hjemme side kan man ikke få det til den ??

  • #13   22. jan 2008 Karsten S: Det mener jeg ikke, men du kan da prøve at kigge på Marving eller Sil-moto potter. Jeg mener de begge laver til 800SS

  • #14   22. jan 2008 ok jeg kigger men tak tak

  • #15   22. jan 2008 Hej Karsten S.

    Du kan godt få Termignoni til 800SS og jeg ville egentlig også synes at det var mærkelig markedsføring af Ducati, hvis ikke de førte det samme "standard"mærke til alle deres modeller.

    Du kan få carbon enten som en sænket (standard) eller som en hævet model.
    Derudover kan du få alu som en sænket model.

    Du kan til enhver tid finde alt standard udstyret på Ducati's hjemmeside, www.ducati.com.

    Potterne til 800ss:
    http://www.ducati.com/shop/category.jsp?catid=cat1020109


  • #16   22. jan 2008 Nå det link går ikke direkte til potterne... Men du vælger bare hvilket land du kommer fra og så under "search" (ca. samme sted på siden) vælger du under "family" supersport og så er der en masse udstyr bl.a. exhaustpipes.

    Og ja der er noget god rå lyd i dem smiley

    Øv, hvor er der lang tid til marts - jeg savner den lyd... smiley


  • #17   22. jan 2008 ja det kan man godt sige alt for langt tid til især som solen skinner øv øv

  • #18   22. jan 2008 Ja det er flot vejr i dag...


    Fandt du potterne?
    Ellers ring til en af Ducati-forhandlerne ang. typer og pris - det er næsten det hurtigste...


  • #19   22. jan 2008 Havde ikke lige set din besked til mig...

  • #20   24. jan 2008 helt ok

  • #21   24. jan 2008 Jeg havde tidligere en Suzuki TL1000R hvor jeg satte Yosimura carbon potter på. Efter et stykke tid begyndte carbon at revne der hvor de var nittet fast ved forrøret.

    Min nuværende Ducati 996 fik jeg med SIL carbonpotter på. Efter ikke ret lang tid brændte jeg hul i siden af dem, fordi de ikke var blevet pakket om.

    Nu kører jeg med titanium. Men jeg må indrømme carbon lyder bedst, men de kan ikke holde til en stor V2 motor.


  • #22   24. jan 2008 nu vi bliver ved med at snakke om potter der revner så kan jeg forstå det sådant at hvis man køber et par potter til ca. 8ooo til måske 10000 kr kan du forvente at de vil revne eller brænde hul i hvis du ikke sørger for at pakke dem om på et tidspunkt så har jeg lige et par tillægs spørgsmål :
    1. kan det også ske med Termignoni potter (skal de også pakkes om på et tidspunkt ? )
    2.hvor mange år holder sådan nogen potter (nu tænker jeg på Termignoni potter)
    3. hvis de skal pakkes om er de så lige til at pakke om eller skal man skære den op ??
    Nu høre jeg også at de ikke kan holde til V2 motore så længe er det rigtigt , hvor længe skal man forvente at de holder til en V2 motor ?
    hilsen karsten


  • #23   24. jan 2008 Du kan godt forvente at Termignoni også skal pakkes om. Det er svært at sige hvor lang tid det tager for at de skal skiftes. Det er nemmest at høre på dem, og hvis det er helt galt, så kan du også se/mærke det på dem.

    Dem jeg brændte hul på, begyndte at blive brune inden der brændte helt hul. Du kan også høre/mærke når du slår på dem, om der er uld tilbage indefor kulfiber skallen.

    Grunden til at en V2 hurtigere blæser ulden ud, er at for hver gang en cylinder tænder på en 1000 ccm motor så er det en eksplotion af luft fra 0,5 liter cylinder, hvorimod fx. en 750 ccm række 4 kun eksploderer med 0,1875 liter cylinder hver gang. Så derfor er der mere "pust" i en V2, til at blæse uld ud med.


  • #24   25. jan 2008 Her er billeder og vejledning i hvordan man gør:
    (link fjernet)

    http://www.ztechnik.com/ispl/117724.pdf

    Jeg fandt ikke lige links i danmark, men spørg i din lokale MC forretning. Eller søg på Google efter "muffler repack kit"





  • #25   25. jan 2008 De fleste carbon potter der laves til V2 har inderrør af alu og så carbon udenpå. Netop for at undgå at carbonen revner smiley

Kommentér på:
Carbonpotter på V2

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce