{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
717 visninger | Oprettet:

Sp1'eren har været i testbænk {{forumTopicSubject}}

Så kom dagen hvor Finn Ved FV Motor fik lov til at rode med cyklen. Kørbarheden er blevet meget bedre med jævnere gasgivning og hurtigere respons. Er lidt imponeret over at momentkurven holder sig oppe i højderne over så bredt et område. Se sidste billede i mit galleri.


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sp1'eren har været i testbænk
  • #1   19. jun 2008 Sorry - glemte at give lidt baggrundsdata.
    Selvfølgelig PCIIIusb
    Flapper er demonteret og PAIR er proppet til.
    2 åbne potter og modifiseret forrør.
    Standard luftfilterkasse og filtre.
    Noget der nager mig lidt er at aftenen før fandt jeg ud af kæden har et lidt stift led, hvilket Finn også kunne mærke under kørslen i det lave område specielt. Pi....
    Det skal lige bemærkes at førkurven er baseret på et map fra Dynojet for Akrapovic fuld system og standard filtre.


  • #2   19. jun 2008 Den er jeg med på smiley Har du fået fat i nogen potter?

  • #3   19. jun 2008 Er der ikke bare en db-killer der kan tages ud?

  • #4   20. jun 2008 Har du ikke et billede af dem fra enden af? Lars N her fra gruppen har også GPR potter - kan være han kender et fif eller?

  • #5   21. jun 2008 Tak for kigget smiley
    Lyden er sikkert iorden, men skal vi gå i detaljer ser det pænest ud at der er et ordentlig hul ned i potten. Som du er inde på kan meget nok fixes med en Dremel. Og får du senere brug for Db-killer (syn, tysklandstur), kan der sikkert findes en der passer i diameter.


Kommentér på:
Sp1'eren har været i testbænk

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce