710 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
5 Svar
Sp1'eren har været i testbænk Sp1'eren har været i testbænk
Så kom dagen hvor Finn Ved FV Motor fik lov til at rode med cyklen. Kørbarheden er blevet meget bedre med jævnere gasgivning og hurtigere respons. Er lidt imponeret over at momentkurven holder sig oppe i højderne over så bredt et område. Se sidste billede i mit galleri.
0 synes godt om
dec 2006
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 4 Svar: 121
Selvfølgelig PCIIIusb
Flapper er demonteret og PAIR er proppet til.
2 åbne potter og modifiseret forrør.
Standard luftfilterkasse og filtre.
Noget der nager mig lidt er at aftenen før fandt jeg ud af kæden har et lidt stift led, hvilket Finn også kunne mærke under kørslen i det lave område specielt. Pi....
Det skal lige bemærkes at førkurven er baseret på et map fra Dynojet for Akrapovic fuld system og standard filtre.
dec 2006
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 4 Svar: 121
dec 2006
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 4 Svar: 121
dec 2006
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 4 Svar: 121
dec 2006
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 4 Svar: 121
Lyden er sikkert iorden, men skal vi gå i detaljer ser det pænest ud at der er et ordentlig hul ned i potten. Som du er inde på kan meget nok fixes med en Dremel. Og får du senere brug for Db-killer (syn, tysklandstur), kan der sikkert findes en der passer i diameter.
Sp1'eren har været i testbænk
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside