Kobling {{forumTopicSubject}}
Jeg havde lidt med problemer med min kobling - maskinen trak selv om koblingen var trukket og koblede meget hårdt til når man satte den i gear.
Fik skiftet friktionspladerne - men det hjalp ikke - og har nu fået skiftet alle plader (jern og friktions) - men synes stadig ikke den er supergod.
Når den er kold trækker den stadig lidt fremad når jeg sætter den i 1. selv om koblingen er trukket - den kobler ret hårdt til (højt klonk og maskinen rykker ret kraftigt) - når den er slukket og står i gear, kan jeg ikke skubbe dne selv om koblingen er trukket.
Så nu vil jeg lige høre - er jeres på samme måde?
dec 2006
Følger: 14 Følgere: 13 MC-er: 2 Emner: 59 Svar: 602
dec 2006
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 27 Svar: 55
Prøv at starte med en udluftning, og hjælper dette ikke, er den nok defekt..
Håber at det løser dit problem..
nov 2007
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 15 Svar: 154
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 4 Emner: 46 Svar: 576
kan du ikke ændre på koblingsbrebets indstilling?
kan det trykke helt i bund mod håndtaget og hvor hårdt skal der så trykkes?
nov 2007
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 15 Svar: 154
Det jeg egentlig er ude efter, er en beskrivelse af hvordan jeres koblinger opfører sig - værkstedet siger at den skal gøre som den gør nu, at det er normalt at man ikke kan skubbe den når den er slukket og står i ger, selv om koblingen er trukket - at den kober til med et højt klonk og et ryk (det hedder jo kawasaki HEAVY industries siger de) - altså generelt at det bare er sådan den er - så jeg vil bare høre om det er rigtigt, for det var ikke helt det jeg forventede af kawasaki.
nov 2007
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 15 Svar: 154
Det jeg egentlig er ude efter, er en beskrivelse af hvordan jeres koblinger opfører sig - værkstedet siger at den skal gøre som den gør nu, at det er normalt at man ikke kan skubbe den når den er slukket og står i ger, selv om koblingen er trukket - at den kober til med et højt klonk og et ryk (det hedder jo kawasaki HEAVY industries siger de) - altså generelt at det bare er sådan den er - så jeg vil bare høre om det er rigtigt, for det var ikke helt det jeg forventede af kawasaki.
nov 2007
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 15 Svar: 154
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 4 Emner: 46 Svar: 576
nov 2007
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 15 Svar: 154
Øøøøøøh, når cyklen holder stille, koblingen er trukket helt i bund og du sætter den i 1. gear - så giver det et klonk - hvordan i alverden er det lige at du får det til at kunne være en fejl 40 der har noget med koblingspunktet at gøre???
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 4 Emner: 46 Svar: 576
kan du trække koblingsgrebet helt ind til styret?
nov 2007
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 15 Svar: 154
Nå, men det lader til jeg må have den ud på værkstedet igen.
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 4 Emner: 46 Svar: 576
har de kigget på hovedcylinderen på grebet?
de burde da også kunne lave det på værkstedet! giver de dig den bare tilbage i samme tilstand som du kommer med den?
nov 2007
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 15 Svar: 154
nov 2007
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 15 Svar: 154
Startede ved Lydmuren hvor jeg fik skiftet de første plader - men har så efterfølgende brugt Stevens MC shop - og det har jeg faktisk været rigtig godt tilfreds med, det bedste værksted jeg endnu har prøvet - superservice, flinke folk med tid og lyst til at snakke og hjælpe - og superkompetente i alt hvad de har lavet på min bike ellers (og jo også på koblingen, selv om jeg var i tvivl om hvordan den skulle være)
Kobling
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside