{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.477 visninger | Oprettet:

Noget jeg ikke har fattet? {{forumTopicSubject}}

På DBA skriver de at ny gsr 750 er lettere og kortere end den gamle. Er det en model der ikke har været i danmark?

Det kan ikke være 600 modelle de henviser til, da den er lettere end 750 iefter hvad jeg kan læse mig til??

Nogen der har billeder af den gamle?
-----------------------------
Tekst på dba:
På Intermot i Köln, Europas store MC-messe, viste Suzuki et par interessant nyheder, der nok skal tiltrække opmærksomhed.

GSR-familien udvides med en 750’er, der gør Suzuki endnu stærkere i konkurrence med andre "nøgne" konkurrenter som eksempelvis Kawasaki Z 750 og Triumph Street Triple.

Der er ingen tvivl om at GSR 750 er en streetbike med høj scorefaktor.
Den er slanket med otte kilo og har nu en køreklar vægt på 190 kg. Derudover er den gjort kortere, og bliver dermed endnu hurtigere i svingene!
Den 4-cylindrede motor leverer 106 hk ved 10.200 o/m, og det maksimale drejningsmoment er på 80 Nm ved 9.000 o/m.

På nyhedssiden er et digitalt display, der bl.a. indeholder gearindikator, en ny baglygte sammensat af dioder og så er den er udstyret med to 310 mm skiver foran og Brembo monobloc kalibre.

Tanken rummer 17,5 liter, og en version med ABS vil kunne leveres.
-----------------------
dba: http://www.dba.dk/asp/sektion/artikler/detail.asp?ArtikelId=52663&NyhedskategoriID=4


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Noget jeg ikke har fattet?
Kommentér på:
Noget jeg ikke har fattet?

Annonce