{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.432 visninger | Oprettet:

Kø-kørsel {{forumTopicSubject}}

Hvor er det rart at opleve billisternes venlighed når man gerne vil smutte forbi i køen. Blev fanget i noget myldertidstrafik på vej ud af århus, og blev flere gange vinket forbi på venligste vis af de køholdende biler, som også trak lidt ind og gjorde plads til min lille en-stamper. Stor cadeau for det, må være mc'ister fanget bag rattet, men med overskud og plads at give af smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kø-kørsel
  • #1   22. maj 2012 nå jeg køre bil holder jeg Altid øje med MC´er i spejlene kommer der nogle sætter jeg farten ned så bagfrakommende ikke kan trække ud og spære og lukker dem forbi... en MC fylder inter og er meget sjældent den der laver kø så hvorfor ikke bare lade dem køre forbi...

  • #2   22. maj 2012 præcis.. man kommer, selv med min 250'er, i reglen ikke til at vente ekstra på en mc.

  • #3   22. maj 2012 Oplever som regel det modsatte, at folk føler sig snydt over at man kører forbi dem, når de sidder der og ikke selv kan komme videre.. og så lukker de af bagved én når man er kommet forbi.. Men godt at høre at der også er nogen der kommer med positive historier omkring det smiley

  • #4   22. maj 2012 Danske billister forstår simpelthen ikke at man gør dem en tjeneste når man kører forbi på MC.. de skulle tage et par uge i Sydamerika og Asien, så ville alle give plads..

  • #5   22. maj 2012 dejligt at høre at der bliver givet plads. Jeg synes nu de fleste prøver at give plads og hvis der er nogle tosser der prøver at spærre, giver bilen ved siden af gerne mere plads, så man kan komme forbi.

  • #6   22. maj 2012 Jeg vil faktisk også komme med en roser af de danske billister i dag på min vej. Jeg havde sammen oplevelse. Jeg trillede igennem alle køer her til morgen ingen problemer. Tak for det.

  • #7   22. maj 2012 Måske det kommer lidt an på Motorcyklisten også. Jeg bliver eddermame også pissed hvis motorcyklisten er så tæt på ens bil, så det virker som om han næsten tager en chance for at komme forbi.

    Jeg trækker også ind hvis jeg kan se en MotorCyklist bagved - men hvis han holder og signalerer han vil forbi og presser og generelt er irriterende, så gider jeg sgu ikke...


  • #8   22. maj 2012 Lad dem/os nu bare komme forbi....
    I tyskland, hedder den danske røde kant på nummerpladen for den "Røde fare"... Tyskerne ved at danskerne ikke kan køre bil, og at de ikke har problemer med at spærre for mc'erne...

    Brug nu de skide spejle, det er det de er til....

    Og dem der ligger og spærre, har jeg ikke skrubler over at nakke sidespejlet på.... De bruger den jo ikke alligevel.....


  • #9   22. maj 2012 så snart man har været i tyskland og køre ved man hvor ringe danskere kørte. det er jo ikke kun på mc osse i bil.
    tror danskerne ville have godt af vi lavede nogle strækninger uden hastihhedsbegrænsning. fordi hvis tante onga trækker ud i overhalingsbanen og der kommer en med 200 plus så hedder det bang. og det gør hun KUN 1 gang


  • #10   22. maj 2012 Jeg må give Svend K ret. Helt generelt er de blevet meget flinke til at give plads. Bevaraes - man møder da en selvbestaltet strisser der skal spærre en gang i mellem, men slet ikke som for bare 3-4 år siden, hvor spærreballoner snarer var reglen end undtagelsen.

Kommentér på:
Kø-kørsel

Annonce