{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.544 visninger | Oprettet:

dårlig service..? {{forumTopicSubject}}

Hej.

Har haft noget bøvl med en forhandler.. Skulle bruge et blinklysrelæ i foråret som jeg bestilte hos en hyo forhandler. vidste ikke så meget om det, så det skulle være det rigtige ..Der gik en uges tid og det var fint. ..Så skrev de at min vare var kommet selvom jeg havde bedt dem om at sende varen. havde udfyldt papirer med leveringsadresse osv. ..tænkte dog at det var en std. besked. ..så ventede lige en uges tid eller halvanden.. ..så besluttede jeg at hente den for nu kunne det ikke vente mere! ...og ja de havde så ikke sendt den. ..så brugte 120-130 km. samlet set på at få relæet og hjem igen.

..Nu ville jeg så bestille nogle andre dele og der var jeg henne for nu 3½ uge siden.. jeg ville gerne bestille delene hvis afh. af prisen. ..De sagde de ikke orkede at slå prisen op lige i det øjeblik.. så de ville ringe. ..tænkte de ville ringe slut på dagen eller dagen efter.. ..men der gik lige 2½ uge.. Nåede ikke at svare.

- Er det hvad man kan forvente af service eller hvad siger i?
- Jeg har tænkt mig at bestille hos en mere nærliggende forhandler som jeg ved har god service, men kan jeg være forpligtet til noget hvis de nu har bestilt varerne hjem selvom jeg ikke har fået en pris først? ..vi snakker varer i indkøb for nok ca. 500 kr. smiley

mvh.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dårlig service..?
  • #1   7. sep 2012 Jeg kan ikk forstå du kom tilbage efter første gang.

  • #2   7. sep 2012 Send dem en mail med at du handler et andet sted grundet manglende info og glem alt om dem fremover.

  • #3   7. sep 2012 Jeg havde nok taget knoglen og ringet til dem for at høre hvad fanden de har gang i, og hvorfor du skulle udfylde leveringsadresse og det hele, hvis tingene alligevel skulle afhentes, og så fortælle dem at du valgte dem pga deres priser, men det er slut nu da du føler dig utrolig dårligt behandlet.. evt lige fortælle dem du vil fraråde alle at handle der smiley ingen kan li dårlig omtale, så de skal nok reagere på det smiley

  • #4   7. sep 2012 Bestil selv fra England.. det er billigere, hurtigere og der er næsten aldrig bøvl..!

  • #6   7. sep 2012 service betyder rigtig meget, også for overlevelse af en forretning, så det virker begge veje, når en butik opfører sig sådan som du påstår så er det er rent selvmord, jeg ville aldrig handle der igen, jeg kan give dig et eksempel på super god service jeg fik igår...

    Jeg opdagede at ventilen i mit baghjul var utæt (mør i gummi) fandt en mc dæk mand gennem mcdaekonline der boede lige i nærheden, ringede til ham og jeg kunne bare kigge forbi så kunne han fixe det med detsamme, hev hjulet af og kørte hend til ham, han virkede super flink og positiv fra første indtryk, han hev dækket af
    (pris på hjemmesiden 150.-) isatte ny ventil, påmonterede dækket igen, jeg spurte indtil hvad det skulle koste, stik mig en 50.- er, sagde han med et smil, jeg var kun i besiddelse af en 500 lap, den kunne han ikke lige slå i stykker så jeg kunne bare kigge forbi en anden dag, det ente med at vi stod og snakkede mc, dæk og alt muligt i ca 45 minutter...

    se det er fanme service, ham vil jeg gerne handle med en anden gang... det du har været udefor lyder meget arrogant og "vi har for travlt til at vi gider at tage os godt af kunderne" fuck off siger jeg bare.


  • #7   7. sep 2012 Enig, brug ebay, uk eller de, der er aldrig bøvl, du har varene fra 2 til 10 dage, og der er aldrig problemer med reklamationer.

  • #8   7. sep 2012 Enig med Mirza.. Har fuldstændigt droppet indenlandske forhandlere!

  • #9   7. sep 2012 Nu vi er ved udenlandske forhandlere er det jo ganske mange.
    Jeg kunne da godt tænke mig at få nogle henvisninger til forretninger som folk har gode erfaringer med, men bestemt også dem som man har dårlige erfaringer med. Sidstnævnte bør dog have en kort forklaring med.


  • Fanta H
    Fanta H Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 4 Følgere: 11 Svar: 1.405
    #10   7. sep 2012 Martin (Sorø)
    Og hvordan skulle han eller hans firma, kunne overleve ved at tjene 50 kroner i timen ?


  • #11   7. sep 2012 Fanta, fordi det ikke er den slags man lever af, han kraperer nok ikke ved at yden den slags service men derimod øger han sine chancer for at jeg kommer og handler med ham en anden gang, og på den måde han er, tvivler jeg meget på at han mangler kunder.

    Det handler ikke altid om bare at skulle bonge folk for så meget så muligt første gang eller nogensinde, hvis man går der fra med en følese af at snablen kom ned i ens lomme og der blev suget til, uden du egentlig fik noget med hjem, så bliver jeg ikke fast kunde der, men dem som behandler mig fair og er glad for at se mig gider jeg sku godt at smide mine penge hos, der hvor jeg har en rar fornemmelse bagefter og det bare spiller, der kommer jeg igen og igen.


  • #12   7. sep 2012 bestilte nu hos LARSEN MOTORCYKLER I LYSTRUP. smiley Super service! ..de ringede med det samme men måtte ringe tilbage, da dem de skulle bestille hos, lige var ved at laste nogle ting. ..men 1½ time efter ringede han og gav mig en pris. ..Det var også det første han sagde. ..Jeg skulle lige have en pris inden bestilling. så nu er det bestilt.

    - Har efterhånden været nogle steder og Larsen mc er sgu de bedste i mine øjne. smiley


  • #13   7. sep 2012 Jeg går ind for, at vi skal støtte de danske forhandlere, men fatter de ikke, at de skal yde en super service og have rimelige priser, så graver de deres egen grav.
    Ved nævnte mangel på service, havde de ikke fået chance 2 af mig.


Kommentér på:
dårlig service..?

Annonce