{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.755 visninger | Oprettet:

Søger en letkørt naked bike, med ABS {{forumTopicSubject}}

Jeg har været ude og prøve lidt forskellige nakedbikes de sidste par uger.

Den nye Kawa Z800. Pisse fræk, men føles tung. Og allerede ved 120-130 syntes jeg vinden bliver et problem.

Honda CB600F Hornet, 2007 modellen. Let at køre. Og kan fint køre 160 uden jeg syntes vinden generer for meget. Men er bange for at 600 cc bliver kedelig efter lidt tid.

Suzuki GSR750. Igen, let at køre. Og syntes heller ikke vinden generer så meget. Men er ikke så vild med detaljerne på den.

Yamaha FZ8N. Virker umiddelbart dejlig sprælsk. Men har ikke prøvet den over 110 km/t. Så aner ikke hvordan vinden føles på den, når man kommer lidt op i fart.

Drømme kværnen er enten Honda CB1000 RA eller Aprilia Tuono V4R. Men de hører også til den lidt dyrere ende.

Er der andre i kan anbefale? De skal ikke være alt for gamle. Skal kunne smides relativt let rundt i svingene. Have ABS. Og så må den også meget gerne være til at holde ud på motorvej, uden jeg smider en kæmpe vindskærm på. Nå ja...Og så gider jeg ikke noget som bliver for kedeligt efter en halv sæson.

Føles Kawa Z750 eller Z1000 lige så tunge som Z800, i sving? Prisen kan jo godt lokke på sådan en brugt sag.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søger en letkørt naked bike, med ABS
Kommentér på:
Søger en letkørt naked bike, med ABS

Annonce