{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
780 visninger | Oprettet:

taget i røven!!! {{forumTopicSubject}}

Hvad syntes i om dette...

Jeg skulle hente en mc i tirsdags(mundlig aftale, med en aftalt pris), men ejeren kontaktede mig og sagde at han skulle på arbejde at det først kunne blive senere på ugen.. fair nok..
Idag kommer en luset mail hvor han skriver at han har solgt den:-(...hva fanden sker det her????

Er moralen så tynd at folk skider hinanden ned af ryggen... Er ærlighed glemt til fordel for grisk handling...

GRRRRRRRRRRRRR

Et surt opstød fra en skuffet mand som troede han havde købt en mc..

Ps: vil ikke hænge manden ud med navn, da jeg forhåbenlig er en mindre røv end ham....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  taget i røven!!!
  • #1   3. aug 2006 Sådan kan det jo desværre gå, når man ikke har nogle papirmæssige aftaler.. Men fandme ikke god stil fra ham fyrens side!!! :S

    Håber du finder en anden cykel! Kan være du finder en endnu bedre.. smiley


  • #2   3. aug 2006 Det håber jeg også.... troede man kunne stole på hinanden, men man bliver klogere....

  • Søren M
    Søren M Tilmeldt:
    nov 2005

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 12
    #3   3. aug 2006 surt må man sige. jeg har min tilsalg, var det ikke noget ?.

  • #4   3. aug 2006 Ja, det er squ da noget pis når man laver en aftale med nogen om en handel men har selv oplevet det samme, godt nok kun med en del til min cykel, medn pisse ærgeligt og irreterende :o(
    Pøj pøj med at finde en anden cykel :o)

    Mvh
    Rolf


  • #5   3. aug 2006 JA rigtigt irriterende....

    Søren: fin cykel men leder efter en sv1000s....


  • #6   3. aug 2006 det lyder sgu surt Rasmus....

    nu er det sådan at en mundlig aftale er lige så bindende som en skriftlig aftale.... MEN det er jo dit ord mod hans...

    havde du haft et vidne, der sagde det samme som dig...
    kunne du faktisk hive ham i retten og tvinge ham til at sælge dig cyklen,,,,

    men tror faktisk ikke du finder en dommer der gider tage sagen...

    jeg var turen igennem med en lejlighed jeg skulle sælge, der havde været nogen og kigge på den og de sagde at de meget intresseret....

    men så lige efter kom der en kammerat der gerne ville købe den og hvem ville jeg så helst hjælpe,,, min kammerat selvfølgelig...

    men da jeg ringede til dem der havde kigget og sagde den var solgt,,, gik de helt amok....
    og ville have mig i retten og jeg blev da også ringet op af en advokat... men til sidst droppede de sagen...

    så der er nok ikke så meget andet at gøre end at finde en anden mc...

    mic


  • #7   3. aug 2006 Du har ikke handlet i Mc hjørnet vel.... ??!!

  • #8   3. aug 2006 Ja det må blive en anden....

    Gider ikke alt sådanne advokat-ting... syntes ikke det er nødvendig...

    Man bliver bare så #¤#"%"&%"&


  • #9   3. aug 2006 He HE..... nej Rene... det var privat.. men hehe alligevel

  • #10   3. aug 2006 Hvad må den koste?
    Alder?
    Farve?

    Skriv i min profil også så skal jeg prøve om jeg kan hjælpe...

    Jannik...


  • #11   3. aug 2006 Jannik: jeg kan ikke skrive i profilen da jeg ikke har nogen mc oprettet.... har du en email?

  • #12   3. aug 2006 Hvad med en TL 1000s???

    Thomas


  • #13   3. aug 2006 Thomas L: flot tl`er, men er mere til sv`erens kantede udseende....

  • #14   3. aug 2006 125 hk vs 120 hk. Og der er fuldkåbe, det har SV ikke, men up to you, god jagt.

    Thomas


  • #15   3. aug 2006 jeg må da sige jeg har gjort det samme, men der stod da i min annonce at den var på bud, og da der var en der ville give mig knap 3kilo mere i hånden så tog jeg dem da, de gik lige til min kåbe

  • #16   3. aug 2006 Hehe.... Syntes det er dårlig humor, men dog stadig humor. Så længe der ikke findes aftaler på papir kan man (åbenbart) ikke regne med noget. Men har sælger solgt cyklen til anden side i mellemtiden er der jo ikke noget at gøre ved det..... that's life.

    /S


  • #17   3. aug 2006 Hey Rasmus.

    Skide surt at den handel gik i vasken med biken. Jeg kan måske hjælpe dig, da jeg har en ven hvis familiemedlem netop står og skal sælge en SV 1000s. Hvis det har interesse kan jeg skaffe dig hans nr?

    -Ronny.


  • #18   3. aug 2006 Havde sælger bare ikke sagt at det var en aftale, men istedet sagt at der var en anden han forhandlede med var det også iorden...

    så jeg må ud og finde en anden....


  • #19   3. aug 2006 Ronny: har du noget info om denne...

  • #20   3. aug 2006 Thomas L: om den har 120 eller 125 er mig ligemeget... jeg går ikke efter fuldkåbe, da jeg syntes det er federe med halvkåbe(min mening).....

  • #21   3. aug 2006 Så tag dog penge med når du kigger cykel !!! hvor mange gange tror du sælgeren er blevet taget ved røven af købere, som siger de vil købe men først kommer med penge næste uge,

  • #22   3. aug 2006 Rasmus A: Der var en gut der ringede til mig for at høre om jeg ville bytte min Hornet med hans SV1000S fra 04.

    Hvis du er interesseret i sådan en SV1000S kan det være at vi kan lave en slags advanceret handel der smiley


  • #23   3. aug 2006 Det er næsten bedre at du kontakter ham selv, han ved bedst hvad der er at sige om cyklen. Her er hans nr: 41187222.
    Du skal bare sige at det er gennem Jacks kammerat Ronny du har fået nummeret.
    Pøj pøj med det -det ville jo være lidt lir at få nogle gode km på ryggen af sådan en sjover inden sæson afslutning.


    -Ronny.


  • #24   3. aug 2006 Klaus P: Jeg ville have en aftale(og pris) så jeg var sikker på at den var der og vi var enige om en pris... ville ikke rejse flere hundrede kilometer bare for at se od dernæst vende hjem for at tænke over om jeg ville købe...

    Heintzelmann [Aalborg] : lyder interessant.. har du noget info?

    Ronny: kan være jeg prøver nummeret.... tak for det ihvertfald


  • #25   3. aug 2006 Ikke meget. Hvor er du fra i landet?

    Hvad er dit budget for at købe sådan en SV1000S.

    Evt er jeg på mail: ch@streetracing.dk - hvis du ikke vil ud med det hele her. Så vil jeg ringe til ham gutten og foreslå vi måske finder ud af noget. Har du en speciel farve præference? Eller andet? Det eneste jeg ved er at det er en SV1000S fra 04 smiley

    Hmm, jeg slog lige det nummer op som jeg nok tror det er der ringede - han hedder skræmmende nok oss Rasmus A smiley


  • #26   3. aug 2006 Ja tror at du kan gøre en god handel hvis du er hurtig. Han bruger den stort set aldrig nemlig. Den er så vidt jeg husker sølvmetal med fuldkåbe, potte, miniblinkers, osv på -og har vist kun gået 6-7000km. Så det er en superfin bike, næsten som ny.

Kommentér på:
taget i røven!!!

Annonce