{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp udstødning driller max
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.648
    #1   16. dec 2014 Vrik med udstødningen mens du vipper den ud med f.eks en skruetrækker.

    Stille og roligt skiftevis i hver side lige ved bolten.


  • #2   16. dec 2014 Har prøvet men det er kun bolten som giver sig og er bange for at knække den Har bøvlet med det i snart mere 5 timer uden held smiley

  • #3   16. dec 2014 Jeg ville prøve at varme alu-delen lidt der hvor boltene går igemmen, alu og stål er en dårlig kombination.

  • #4   16. dec 2014 Har prøvet med en varme pistol muligt jeg ikke har varmet det nok op syntes ellers den fik lang tid, nu har det fået alverdens kemikalier håber den kan løsnes imorgen

  • #5   16. dec 2014 Det er alu'en der er irret op omkring bolten = noget rigtig lort!

    Kemi, varme og masser af tålmodighed er vejen frem.

    Et par velmenende slag med en hammer på alu'en er heller ikke af vejen smiley


  • #6   16. dec 2014 Jep må vist bare blive ved med at lirke med det og ja det er noget lort smiley havde håbet lidt på en mirakel løsning smiley

  • Søren B
    Søren B Tilmeldt:
    maj 2013

    Emner: 2 Svar: 21
    #7   16. dec 2014 Du tager et rør L 20cm der kan gå ud over boltene og giver den et let bestemt klask med en hammer med lidt vægt i. smiley

    Hilsen Søren.


  • #8   16. dec 2014 Vil jeg prøve er åbent for alt smiley

  • Søren B
    Søren B Tilmeldt:
    maj 2013

    Emner: 2 Svar: 21
    #9   16. dec 2014 Kan se du er fra Sønderjylland, hvis du ikke for den af kan jeg godt finde tid til at hjælpe dig en af dagene efter fyraften.

    Hilsen Søren.


  • #10   16. dec 2014 Lyder super Søren prøver lige lidt inden jeg skal på job i morgen ellers vil jeg meget gerne ha din hjælp

  • #11   17. dec 2014 Så fik jeg sgu skidtet af yay tak for alle rådene, og specielt tak til Søren B for tilbud om lige at komme forbi og gi en hånd. God jul til alle

    Hilsen Søren


Kommentér på:
Hjælp udstødning driller max

Annonce