{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
720 visninger | Oprettet:

Jonas T
Jonas T
Tilmeldt:
21. jun 2009
Emner: 2 Svar: 60

Lade problem på GSXR1000 k1 {{forumTopicSubject}}

Hej.
Min gsxr har problemer med at lade, batteriet har en hvilespænding på 12,6V. Når maskinen står i tomgang lader den med 13,8 men hvis jeg giver gas, op til de 4000-5000 omdrejninger, falder spændingen til 12,x igen.
Har målt ensretteren igennem efter en guide her inde, den burde ikke fejle noget og har prøvet med en ny. Batteriet er 1 måned gammelt.

Mit bud går på at det kan være statoren, da jeg kan måle en modstand på 1,7 mellem faserne, som burde være på 0,2-0,9 ohm. Der er ingen kortslutning til stellet.

Nogle gode bud ? smiley

Hvad skal man evt. vælge af ny stator, en org. til 2xxx eller en billigere over ebay?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lade problem på GSXR1000 k1
  • #1   8. maj 2016 mener mc nøglen solgte nogle under navet tourmax. ved ikke om man kan bestille hos mc nøglen mere. de kostede ca 1800.
    bestille en på en fransk ebay til 900,-kr. til min gsxr. den fungere. lader med 14-14,3v . der er lidt forskel i selve bredden på statoren,og ved ikke om de holder flere år. som sagt lige skiftet den for 14dage siden.
    ledninger kunne godt ha været 20mm længere men det gik og fik det tilsluttet


  • Jonas T
    Jonas T Tilmeldt:
    jun 2009

    Emner: 2 Svar: 60
    #2   9. maj 2016 Tak for det.
    Jeg har bestilt en i tyskland til små 700 kr. Så satser jeg på det virker smiley


Kommentér på:
Lade problem på GSXR1000 k1

Annonce