{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.596 visninger | Oprettet:

hænder sover {{forumTopicSubject}}

hej alle. døjer med at mine hænder sover når jeg køre mc. har en suzuki gsx 600f fra 97. har boret de gamle styrender ud og sat nogen i som er gummi ophængte. det minskede rystelserne en del men mine fingre sover stadig.
så håber nogen har nogle ider som kan hjælpe mig lidt


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hænder sover
  • #1   19. aug 2017 Prøv og søg på "gas hånd sover",det kunne jo være,du bruge noget af det! smiley

  • #2   19. aug 2017 prøv at placere dine tommelfingere oven på håndtagene når fingrene sover, det plejer at hjælpe er min erfaring smiley

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.648
    #3   19. aug 2017 Det kan være mange ting.

    Alt for ofte er det fordi du ikke bærer din vægt med ryg / mave / ben som du skal, men hviler på dine hænder med overkroppens vægt.
    De fleste mennesker bruger ingen tid på cyklens ergonomi, og dine bremse/koblingsgreb skal sidde så dine håndled er helt lige når du bruger dem. 99% af de cykler jeg ser, har grebene siddende alt for højt oppe. Stort set vandret er mere reglen end undtagelsen, så det er også en mulighed du skal justere lidt på dem...

    Grunden til dine hænder sover, er manglende blodomløb - det er ikke rystelser, medmindre du har hvide fingre som er en anerkendt arbejdsskade.


  • #6   20. aug 2017 tak for svarene. vil prøve at holde mig mere med coren og ben og se hvordan det virker

  • #7   20. aug 2017 Har haft samme problemer, på min ZX10r fighter, fik jeg lavet nogle styrvægte, på lidt over 500 gram, det kunne kvæle de små vibrationer, så mine fingre ikke sov.
    Nu hvor jeg køre XJR1300 er det samme problem, og har lige fået lavet nogle, på 600 gram, der skal monteres, når det nye styr kommer hjem.


  • #8   20. aug 2017 hvor har du fået fat i så tunge styrender

  • #9   20. aug 2017 Dem laver min svoger, så med 14mm gevind, så skære jeg gevind ind i styret (alu styr), giver dem lidt lim, og skruer dem fast.
    Har også lavet nogle, til en bmw, han syntes de var store og grimme, men blev glad for dem smiley


  • #10   20. aug 2017 okay. har selv boret mine de gamle ud for at kunne bruge dem der er med gummi ophæng. de har også taget en den af de rystelser men ikke det hele.

Kommentér på:
hænder sover

Annonce