{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny Kawasaki NINJA 250!
  • #1   13. aug 2012 Umiddelbart synes jeg den ser lidt grim ud på billederne, så ville hellere se den i virkeligheden smiley

    Men det er da fint at den får ABS, er bare bange for de skruer prisen for meget op. Kunne bedre lide dengang den kostede 50.000 kr, det synes jeg var en mere overkommelig pris.


  • #3   13. aug 2012 Enig med jer begge. Den ser lidt kvæstet ud med store insekt øjne. Ikke uden grund blev 2008 generationen en sællert. I det store og hele kunne de have bibeholdt det gamle udtryk nogle år endnu i stedet for at falde for tricket med at knalde nogle nye plader/skjolde på. Ja, nærmest gammel vin på nye flasker smiley

    Nu vi taler facelift kunne de have nojes med at ændre til ABS, digitalt instrument bord, afkorte halen, give den lidt ekstra power og sænke prisen! smiley

    Hvis design ellers har noget at sige, foretrækker jeg min klassiker fra 2008. En lille rap, handy sag, der kører som på skinner.

    Mange hilsner til alle aktive medlemmer i NINJA KLUB DANMARK smiley


  • #5   14. aug 2012 Jeg synes sq den er fed, og synes også det er på tide de ændre designet, 4 år med fuldstædigt samme design og kun ændring af farver er det på tide at komme videre. Især fordi der kører så mange af de andre.

  • #6   14. aug 2012 Synes den ligner lidt en spyflue smiley

    Men ja, synes også det er fint nok at der sker noget nyt, det er også derfor jeg hellere vil se den i virkeligheden, for indtrykket kan være meget anderledes når man kan se den live fra alle vinkler.


  • #7   14. aug 2012 Ja, det er rigtigt, røven ligner rimelig meget sig selv, men ja, det bliver godt at se den live.

  • #8   15. sep 2012 Med de nye kørekort regler i 2013, som træder i kraft samtidig med introduktionen af den nye baby Ninja, der nu bliver fyret op på 296ccm og ca. 40HK falder den præcis i det rette segment! Desuden bliver mini Ninjaeren med de nye regler automatisk opgraderet fra lille til mellemstor MC. Ud over de ekstra hypper, ABS og andre kunster får den bredere 140 dæk bag, se Utube:

    http://www.youtube.com/watch?v=L_H2RMJ-4dU&list=PL195ED16C5FBFB7D9&index=45&feature=plpp_video




Kommentér på:
Ny Kawasaki NINJA 250!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce