{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
898 visninger | Oprettet:

God begynder cykel??? {{forumTopicSubject}}

Hej Drenge og drengeinder:)

har haft de mest hektiske 2 mdr... 2 kørekort bestået første gang (mc og Trailerkort) køreprøve på bornholm fordi der ikke var ventetid i forhold til Roskilde, hjem igen og på ferie til spanien dagen efter... Og hvad var der så der... H.O.C. træf, ca.. 800- 1000 harley'er der bare cruiser rundt i byen... Kan det blive federe, Jeg havde jern på alle dage*GG*, nu er jeg så kommet hjem igen og er pisse træt efter 3 dage på mudder festival undskyld Vig festival. *LOL*

Så var det jeg kom til at tænke på hvad kan i anbefale af god begyndercykel til en billige penge, får desværre nok ikke råd i år, men overvejer måske til vinter at finde noget, er noget Honda CBR fra starten af '90'erne ikke en rimeligt køb, og hvad skal man være opmærksom på? eller kan i anbefale andre cykler der er værd at købe


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  God begynder cykel???
  • #1   8. jul 2007 hvilken prisklasse taler vi om?

  • #2   8. jul 2007 prøv at se på en kawasaki GPZ 500S, den er jeg lige begyndt at køre rundt på og den ligger fanme godt... men se på en senere end 1995, der fik modellen dobbelt skive foran og enkelt bagpå, plus 17" hjul istedet for 16" tidligere...

    har hørt mange sige efter jeg købte den at det er en super cykel fordi den ligger så godt i svingene og er så lavt gearet at den kan følge med mange større cykler i svingene..

    lyder som en lækkert ferie, gir jo en helt lyst til selv at tage på ferie!


  • #3   8. jul 2007 Vi snakker maks 50000


  • #4   8. jul 2007 så få dig en cbr 600 F1 fra 89-90.... en som min står til ca 39-45 K så har du også til udstyr

  • #5   8. jul 2007 Jeg er også selv mest til CBR da de ikke virker så firkantede som andre cykler af den årgang.

  • #6   8. jul 2007 Der er sikkert mange der er imod det jeg siger, men jeg synes 100 % ærligt at en Suzuki GS500 E eller F er en god begynder og jeg mener man får rigtig meget for pengene...

    Jeg er i hvert fald glad for min...



  • #7   8. jul 2007 50000 er præcis en suzuki GS500F årgang 2005 og kørt 5-6000 km... Det er sgu da billigt er det ikke?


  • #8   8. jul 2007 Kennet B --> Har også selv væreet på Vig.! Men tog hjem lørdag, efter nattens tragiske begivenhed..!

    Honda Cbr, ville jeg mene var en god cykel. Har selv kigget lidt på 600 kubikken..!


  • #9   8. jul 2007 Hej Brian H, Ja det var godt nok tragisk det der skete på vig, ved ikke hvad der sker for sådan en idiot...
    Jeg er også selv mest til en Cbr. eller en hayabusa når jeg vinder i lotto på lørdag... *LOL*

    Tobias O, jo det lyder faktisk billigt

    Er lige blevet tilbudt en Ducati 600 sport til 26000,- km 42000 syntes det lyder vildt billigt, den er med afgift og fra '94 - er det noget man skal holde sig fra mon?


  • #10   9. jul 2007 tjek sådan en mc som min brugt..

  • #11   9. jul 2007 Jeg synes du skal tage en Suzuki GS500F... Prøv lige at tænke over at 42000 er temmelig meget i forhold til 5-6000 km.. og så får du en gammel cykel fra 94.. Den jeg snakker om kan du få fra 2005... Der er da intet at diskutere... Endvidere kan du med Suzuki GS500F få en fuld forsikring gennem selskabet IF til 5600 kr for et år med fuld kasko... dækning af ekstraudstyr, brand osv osv... Det er i samarbejde med Suzuki motors IF har lavet den specielle forsikring til den lave pris.. Man starter på trin 14 (elitebillist) også selv om man er 100% ny som jeg var..

    Tobias


  • Jacob V
    Jacob V Tilmeldt:
    jul 2007

    Følger: 1 Svar: 1
    #12   9. jul 2007 Hej Kennet.
    Der gik lige lidt kuk i det da jeg prøvede at sende den første besked, men hvis den ikke kommer får du den lige igen.
    Jeg har lige stået i samme situation som dig, og havde 50.000 til at få købt min første cykel. Jeg kiggede mig en del rundt omkring, og også på de mange (rigtig mange!) tråde der er om det herinde. Det endte så med at jeg i onsdags købte en Suzuki rf600 fra 96, og den er jeg indtil videre kun yderst tilfreds med. Den har nok kræfter til mig, men stadig til at styre, den ser flot ud, kører godt og så er den lidt billigere end f.eks. CBR, så man kan få den noget billigere.
    Jeg ved ikke hvad du er til, men tag det med i dine overvejelser.


  • #13   9. jul 2007 Kenneth B, hvis du er over 185, så kan det blive et problem med cbr f-1, da knæene ikke kan være der for kåben... mit råd vil være at prøve en masse 500-600 kubik, altså hvis du vil have sport/racing, og så se hvad for en du synes bedst om... smiley

  • #14   9. jul 2007 Hej alle


    Tak for jeres super fede råd, nu har jeg i hvert fald noget at arbejde ud fra.

    Tobias O det lyder som et ret godt køb, det er helt sikkert et plus med hensyn til forsikring, mit eget vil ikke selv om jeg bliver elitebelist om et år, Jeg er for ung endnu...*GG* skal være 30 og elite før man kan hos de fleste.

    Nikolaj S jeg er 176 så skulle nok kunne være der. men helt sikkert, skal ud og prøve en masse forskellige.

    Endnu engang tak for alle de fede råd


  • #15   9. jul 2007 er 183 og jeg sidder rigtig godt på min cbr 600 F1'er.... også på de lange ture

  • #16   9. jul 2007 jeg er selv 176 og jeg kan sagtens være på Suzuki Gs500F'eren.... det er da et bud.. Du kan jo evt prøve en før du bestemmer dig...



  • #17   10. jul 2007 Hej hej..

    Jeg har lige fået kort og min første mc. Suzuki GS500e og det er en kanon cykel.. og den kan sagtens følge de andre...

    Knus fra Jaine


Kommentér på:
God begynder cykel???

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce