{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
986 visninger | Oprettet:

Kasper N
Kasper N
Tilmeldt:
9. apr 2012
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Priser kørekort {{forumTopicSubject}}

Godaften!

Jeg har tjekket lidt omkring på nettet med priser på mc kørekort..
Og ja, der er så mange forskellige priser, og synes sku faktisk det er lidt uoverskueligt.
Så ville lige høre her inde, om der var nogen der inden for de sidste måneder eller måske er ved at tage et nu som havde en god kørelære og måske kunne fortælle en pris på deres kørekort..
For er nu kommet til det punkt hvor jeg er klar på at tage det, og synes det er fantastisk at se sådan et sammenhold når man møder folk omkring i danmark i flokkevis..
Så håber der måske kunne være et par stykker der kunne hjælpe lidt.
Det eneste krav er at det skal være i midtjylland/østjylland smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Priser kørekort
  • #2   21. jul 2013 Jeg tog ved køreskolen i Skanderborg, reel mand der ikke skjuler gebyrer deslige

  • #3   21. jul 2013 du skulle starte med at spørge dig selv om du vil have discount eller kvalitet. Du kan helt sikkert finde en discount tilbud med minimum undervisning og chance for at bestå køreprøven, men er det det du vil ???

    Pris og kvalitet hænger som regel sammen, og så stor er forskellen heller ikke.

    Jeg ville til enhver tid vælge en kørelærer der faktisk uddanner sine elever til at blive gode og sikre trafikanter frem for at spare en tusse hist og her.

    Jeg kan helt klart anbefale Axel fra Vejle: (link fjernet)

    Axel er en samvittighedsfuld kørelærer der går meget op i sikkerhed og uddanner nogle gode trafikanter.

    Når det er sagt, er det fortsat op til den enkelte at vælge om man vil køre med hovedet under armen eller opføre sig ansvarsfuldt i trafikken uanset hvor man har fået sin kører uddannelse.


  • #4   21. jul 2013 Jeg har liget taget mit - bestod i tirsdags

    Gav 9000,- inkl. alle prøver og udstyr smiley


  • Kasper N
    Kasper N Tilmeldt:
    apr 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #5   21. jul 2013 Dejligt med en masse respons smiley
    Jeg vil ikke sige at prisen er ligegyldig, selvom mange siger de er ligeglade med prisen, men inderst inde vil de rigtig gerne spare hvor de kan, og ja hvorfor ikke hvis kørelæreren er kanon og der er styr på sagerne..
    Men synes bare det svinger meget når man kigger de forskellige steder plus man skal altid lige tjekke med deres ekstra gebyer og sådan..
    Men takker da meget for jeres svar smiley


  • #6   21. jul 2013 Alle "gamle" mennesker med friværdi osv. kan sagtens sidde og sige at det er vigtigere med en ordentlig uddannelse end prisen. Det kan man jo godt blive lidt træt af at høre i længden. Man bliver ikke mere verdensmester af at have 5 ekstra køretimer, og teori i endeløse baner.



  • Daniel D
    Daniel D Tilmeldt:
    aug 2012

    Følger: 1 Svar: 47
    #7   21. jul 2013 Har taget ved Lisbeth's køreskole. Jeg vil ikke sige at det er en køreskole hvor der står en kærlig mand og nusser dig på låret under hele perioden, men er du frisk på at lære og lytte efter, samt tilpasse dig de forskellige køretimer, så kan det tages for 8000 inklusiv alt - også lægeerklæring.

  • #8   21. jul 2013 Jeg vil anbefale dig at regne med omkring 10.000kr, og gerne have 2.000 ekstra liggende, hvis du gud forbyde det skulle gå hen og dumpe..


    Jeg tog mit hos DriveTeam.dk - det ligger i Århus midtby, undervisning mandag og onsdag 19-22, og tager 4 uger smiley Fantastisk kørerlærer, der samtidig underviser køreteknik på Ring Djursland.


  • #9   21. jul 2013 Han har vidst stadig holdstart hver 1. mandag i måneden.

  • #10   22. jul 2013 Jeg tog mc kort ved motorcykelskolen.dk i Randers.

    God undervisning hvor man rent faktisk fik undervisning og hyggelige kørertimer med en kørelære der absolut ikke er kedelig, tør og trist.

    For mig er kemi og det gode humør absolut lige så vigtig som pris, eller faktisk nok mere smiley Kan klart anbefales..


  • Kasper N
    Kasper N Tilmeldt:
    apr 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #11   22. jul 2013 Hej igen alle sammen.
    Det så fedt med alt den respons! Jeg takker mange gange smiley
    Daniel D: Er det den i Horsens du snakker om? smiley
    Tror måske jeg har fundet stedet nu, har fået afvide at Master-køreskolen i Skanderborg er rigtig god, og har sene åbningstider til teori..


  • Daniel D
    Daniel D Tilmeldt:
    aug 2012

    Følger: 1 Svar: 47
    #12   23. jul 2013 Jeg tog i Odense, men de har afdelinger over hele landet.. Tjek evt. deres hjemmeside for at finde den der er tættest på dig..

Kommentér på:
Priser kørekort

Annonce