{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.135 visninger | Oprettet:

3 Mobil {{forumTopicSubject}}

OPKAST eller opråb

Hvad er jeres mening omkring dette selskab ?
Jeg har haft abb. i snart 6 mdr og hold da op jeg glæder mig til at komme væk fra dette .

Regningbøvl ::: sender håndskrevet regning 2 dage efter modtager man sin rigtige regning, sådan har det været i 5 mdr
(er tilmeldt PBS)
ingen dækning eller meget lidt
samtale stopper når man snakker
telefonopringninger fra 3 Mobil kl 1801 fra kundeservice at ens regning ikke er betalt
når det så er sagt
så kommer der en nye regning med et telefonnr som jeg ikke kender, og på samme regning står mit eget nr ???
ringer ind og prøver at finde fejlen //// det ved vi ikke prøver at finde ud af det
2 dage efter modtager jeg sq en ny regning på en oprettelse på det nr jeg var i tvivl om ????? hva Fan... sker der

har i haft samme problem eller er det bare mig der er uheldig ?????



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  3 Mobil
  • #1   17. sep 2007 du er uheldig smiley
    har ikke hørt noget godt om 3mobil endnu , andet det sikkert bliver bedre en dag i fremtiden smiley


  • #2   17. sep 2007 PS til gengæld kan det vist heller ikke være ringere !


    haha fang den smiley


  • #3   17. sep 2007 haha 3 mobil.. det stinker.. Og det gør TELIA satme også.. nej når jeg er færdig med det 3 jeg har.. så er jeg over ved TDC .. det ved man sku hva er...! og så er der for det meste altid dækning

  • #4   17. sep 2007 uha uskræk,

    De er bindegale - det eneste der fungerer er deres faktureringsafdeling. De sku' ha' en medalje !

    Min ældste datter har osse lige skilt sig af med en 3 tlf. som vi betalte regningen for.
    For hxxxxxx, det var dyrt - og ugennemskueligt.
    Hun havde fri sms og ringede kun når det var yderst vigtigt.
    Alligevel kostede det over 600,- om måneden.

    Det ville vi ikke finde os i, så nu er de 6 måneder gået og vi har valgt et andet selskab.


  • #5   17. sep 2007 He he - jeg var også med i starten og havde den berygtede NEC telefon. Der var altid noget galt med den. Derudover var der ingen dækning selvom jeg bor i Odense C. Jeg snakkede med 3 om det. De forklarede at der skulle være dækning i de større byer. Men hvis der var mange huse kunne de godt "skygge" for signalet. Med andre ord skulle man bare finde en stor by uden huse, så skulle det hele være tip top. Solgte den lige så snart de seks måneder var gået. Køber aldrig 3 igen...

  • #6   17. sep 2007 hmm.....lyder som vores frimaes oplevelse hos Telia.....

  • #7   17. sep 2007 Hvis folk så vælger at få mobil hos 3, så vælg deres 3-mobiler fra Nokia fra.. Daaamn de er ustabile!!

  • #8   17. sep 2007 Jeg har en nokia 6110 Navigator med 3G abn hos Telmore og det kører UDEN problemer !!!!!

  • #9   17. sep 2007 hvad er der med telia,??? jeg har haft telia i tre år og har aldrig opdaget en fejl!!!!!

    men det kan da være man skal til og holde lidt mere øje med dem??


  • #10   17. sep 2007 Jeg har haft 3 mobil i over 4 år, og jeg har aldrig haft problemer.

    Jeg kan kun varmt anbefale det.



  • #11   17. sep 2007 vi havde 3 uden der var nogle problemer.....men nu har vi tele2 og de sender regninger der er dobbelt eller 3dobbelt af hvad de var før.......så nu skifter vi tilbage til 3 igen.........

    mvh larsen



  • #12   17. sep 2007 3 et lorte firma, har haft fuldstændig de samme problemer som mange af jer også har, bare for at opsige abonnement skulle jeg lyve om hvorfor, da de ellers ikke ville opsige den, da jeg ikke ahvde snakket nok, og så skulle jeg sende min tlf tilbage !!!!!!!!! jeg havde abonnement på det tidspunkt i over 6 mdr. ALDRIG MERE 3 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! så hellere køre galt

  • #13   17. sep 2007 Har haft telmore i snart 6 år.. det funker.. deres support virker, eneste grund jeg har haft var fordi jeg havde købt en telefon der lige var kommet på markedet så de havde ikke nogen automatisk opsætning til internet, ringede derind, og hun stillede mig videre til en af deres nørder (hendes ordvalg) han brugte 4 minutter på at guide mig igennem telefon opsætningen og voila.. jeg var på...

    telmore virker bare.. sådan er det.. kan godt være andre er lit billigere eller lign.. men tilgengæld skal man være efter dem..


Kommentér på:
3 Mobil

Annonce