{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.595 visninger | Oprettet:

svært ved at starte, taber pusten, dør. {{forumTopicSubject}}

Hej alle,
Jeg ejer en Yamaha fzr 600 fra 1994.
Her den ene dag, da jeg lige ville køre mig en tur, havde den lidt ekstraordinært svært ved at starte. Først tænkte jeg, at det nok var fordi den havde stået stille den sidste halvanden uge, pga. Det sidste stk. tids regnvejr.

Da jeg havde fået gang i dyret, og begyndte at køre føltes det lidt som om, at den havde "mistet" nogle hestekrafter, og den skulle have lidt ekstra gas for at køre, og sætte igang. Igen tænkte, at den nok lige skulle igang efter de små 2 ugers pause. Da jeg havde kørt en 200 meter stod det hurtig klart, at jeg ihvertfald IKKE ville nå op til byen og jeg holdte ind til side for at vende, hvor den herefter går ud. Jeg kan ikke umiddelbart få gang i dyret, og begynder at trække den hjem efter flere forsøg, hvor jeg lige får gang i den, hvor den går ud med det samme eller har lidt tomgang.

Det underlige, efter min mening, er at den tidligere har stået stille i 2 uger, og ikke har haft start- eller køreproblemer. Den sidste tur jeg havde på den for halvanden uge siden opførte maskinen sig også eksemplarisk.
Jeg kan forstå, hvis man kører og der sker en mekanisk fejl, at der sker en fejl, men mens den står stille lyder underligt.

Maskinen står udenfor døgnet rundt med et mc-slag over sig.

En kammerat foreslår et nyt benzinfilter?

Kan det have noget at gøre med al den regn, som er faldet på det sidste?

Håber der er nogle positive svar, så jeg kan komme ud at køre inden vinter. Jeg har haft maskinen siden marts uden problemer.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  svært ved at starte, taber pusten, dør.
Kommentér på:
svært ved at starte, taber pusten, dør.

Annonce