{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  erfaring med dæk ??
  • #1   1. aug 2007 Kommer nok an på hvad og hvordan du bruger din mc.. ;o) Jeg har lidt til formiddag fået monteret 2CT-dækkene og WOWWWWW, Sikken en dejlig styrevillig maskine jeg pludselig fik!! Men den skal også bruges til sjov og mange sving

  • #2   1. aug 2007 den er bløder på siden.. kører du dit dæk helt ud til kanten...

  • #3   1. aug 2007 Jeg synes 2ct er genialt til frisk kørsel på vej, men det gamle PP holder lidt bedre til banekørsel...

  • #4   1. aug 2007 Jeg skiftede fra PP 2ct til Road 2ct. Det blev min mere styrevillig af, sikkert grundet den er så tung, så hvis ikke det er til ren sportslig kørsel, ville jeg vælge Road 2ct du får også en del flere km.

  • #5   1. aug 2007 Michelin har lige tilbagekaldt en del fordæk (120/70-17)
    i 2CT. Måske man skulle prøve Bridgestones dual compound i stedet???
    Har ellers ingen praktisk erfaring med omtalte type dæk.
    Kører selv SV1000N med pilot road, og der er rigeligt med "bid" i dem, også til frisk (ræs) svingkørsel


  • #6   1. aug 2007 ARRRRrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.- STOP NU den snak om de tilbage trukne dæk - OKI??

    Jeg fik også et af de Franske. Michelin byttede og ydede en kanon god service. Så det er IKKE det der skal holde nogen fra at købe dem..

    Hva så med os der f.eks kører i bransbilen (Peugeot 307) ?? Skulle det forhindre os i at købe en af samme fabrikat igen????????????


  • #7   1. aug 2007 LARS JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Kør kun MC smiley


    /Jesper


  • #8   1. aug 2007 Jesper..

    Hæhæ.. Nu ligger jeg 160 km på E45 hver dag, det skal IKKE gå ud over mine mc´ere.. ;o)

    Bil = Transport
    Mc = Kørsel!!


  • #9   1. aug 2007 Du bliver hurtig sur Lars N. smiley
    Det var som bare en høflig oplysning om et tilsyneladeligt overkommeligt problem.
    Fint at michelin yder god service, har da heller ikke grund til at tro andet!!!


  • #10   1. aug 2007 Kør de km på baghjul, meget billigere end at slide 4 hjul på en bil!!!! smiley


  • #11   1. aug 2007 Hvorfor ikke prøve Metzlers M3 ere????

    Min erfaring med pilot power er at det er et kanon dæk, desværre er holdbarheden ikke for godt for fordækkene. Mener at et fordæk skal kunne holde 2 bagdæk og det kan pilot power ikke. Mønsteret rejser sig allerede efter 5-6000 km. Det holder ikke.

    Må indrømme at jeg ikke anbefaler det til mine kunder, når jeg bliver spurt om dæk valg. Pirelli/ metzler er og foretrække.



  • #12   1. aug 2007 richard
    jeg køørte M3 på min VTR SP1, og synes ikke at der var ret mange kilometer i dem, men et fremragende dæk må jeg medgive dig!


  • #13   1. aug 2007 B-2:

    Fair nok, men mønstret rejste sig ikke??. Altså mener om ikke det blev slidt ned og ikke desideret ødelagt ligesom PP...


  • #14   1. aug 2007 pilot road 2CT er også et super dæk. Du kan ikke se på dem de har gået 3000km, men har rigtig godt bid til svingkørsel

  • #15   1. aug 2007 richard
    mht mønster rejser sig: så har min cykel kun lige rundet 1 bag dæk, så det kan være at det rejser sig endnu!
    rigtig at M3 "bare" blev slidt ned, meen lidt hurtigt!

    go dag smiley


  • #16   1. aug 2007 Hej Jesper.

    Jeg har selv power 2ct på nu og skal selv til at skifte igen.

    Power 2ct er til dem der køre lidt mere end bare sjovt i svingene, jeg selv køre ret frisk i sving og der til er den alm. power rigeligt og når den nu er rigeligt vælger jeg at købe den nye road 2 til bag, da der er mange flere km i det dæk men stadig masser af power bid i svingene.

    Til fordæk vælger jeg stadig power 2ct for at være sikker på at have god blød gummi i siderne.

    Det skal så også siges at road 2 dækket har sammen profil som power dakket og ikke som det gamle alm. road dæk, så styreegenskaberne er også de samme.

    Så mit bedste bud på max bid og max km på samme tid er : Power 2 ct for og Road 2 bag.


  • #17   1. aug 2007 hey jimmy
    tak for det gode råd, det giver da lidt og tænke over, faktisk satte jeg et road på min sp1 istedet for metzler M3
    så det vil jeg da overveje...
    tyskerne er på min scooter ret vilde med continental men jeg kender det overhovedet ikke som mc dæk...
    vi ses


Kommentér på:
erfaring med dæk ??

Annonce