{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
760 visninger | Oprettet:

Vurdering af min CB500 {{forumTopicSubject}}

Jeg vil sælge min Honda CB500 1998 32.500km,
Køber mig en størrer maskine til foråret, overvejer ,sv650,bandit,GSR600, Hornet, ved det sgu ikk endnu smiley

Cyklen er blevet påkørt bagfra imens den har stået parkeret og har fået 2 mindre buler i tanken, styrkåbe ridset på den side, en mindre skramme på bagpartiet.
Der skal skiftes olie og snart skal der nye bremsebelægninger for og bag. Nyt bagdæk. Ud de ting er det en meget velholdt CB500, har passer godt på den.
Jeg kan få lavet alle skaderne proffesionelt for ca 4500kr(kender en autolakker)

Var oppe hos min mekaniker i dag for at få en bud på den. Han sagde han ville give omrking 22.000 kr, den synes jeg var for lidt, havde regnet med 28-29.000(måske naivt?)

Det endte med at jeg sagde jeg ville have 25.000kr. Det ville han tænke over til i morgen.

Hvad er jeres vurdering ? Er det forhastet ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vurdering af min CB500
  • #1   1. dec 2008 Sorry for mangler og stavefejl smiley Er lidt busted.. Der er nyt badæk på den.

  • #2   1. dec 2008 tror du står rigtig godt hvis du kan få hele 25k for den.. personligt vil jeg sige at 21k med de skader vil være maks...

  • #3   1. dec 2008 At du kan få det lavet for 4.500,- er ikke ens betydende med vi andre kan få det til den pris. Kørte jeg den til en alm mekanikker ville regningen ende på noget nærmere 15.000,- så det er den pris du skal gå efter.
    De 22.000,- er ikke ved siden af sådan som markedet er nu, skaderne taget i betragtning, samt at din mekanikker og skal give en pris han kan tjene på.

    Spørg ham hvad han vil give for den, hvis du får lavet skaderne først, samt også skifter de dele der skal skiftes i service.


  • #4   1. dec 2008 >Jesper - Er godt klar over det ikk er ens betydende med at andre kan få det lavet til den pris. Men sagen er jo den at jeg evt kan få de skader lavet til de 4500 også sælge den for mere... Men godt at hører i mener det er en rimelig pris! Så ryger den sgu nok i morgen...snøft smiley

  • #5   1. dec 2008 Jamen er det så ikke bedre at ofre de 4.500,- på den, for så burde den være mere end 26.500,- værd...

  • #6   1. dec 2008 Jo det er jeg ikke i så meget i tvivl om at det ville kunne betale sig økonomisk. Men skal hele til Sdr.jylland fra Kbh for at få det lavet, og gider faktisk ikke bruge tiden på det. Vil af med den nu.

  • #7   2. dec 2008 Jeg kan forstå at cyklen blev påkørt mens den var parkeret. Har den der lavet skaden ikke efterladt info? Så kan du jo få skaden lavet på hans/hendes ansvarsforsikring.

  • #8   3. dec 2008 >Morten F - Det skete da den holdte parkeret i en parkeringsbås i parkeringskælderen på fisketorvet(kbh) Personen der givetvis har påkørt min mc bagfra, er kørt fra stedet uden at efterlade en besked. Spørg mig lige om jeg var gal da jeg kom ned og så min mc ligge på siden!!!!!

    Anyway, nu er cyklen solgt, jeg fik 23.500, han snakkede noget om han ville ha noget for at afmelde den og aflevere plader? Det fattede jeg ikk rigtig noget af...men nu er den væk, skal hente pengene i morgen, eller fredag..


Kommentér på:
Vurdering af min CB500

Annonce