{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.346 visninger | Oprettet:

Øv!, Idioter er der nok af... {{forumTopicSubject}}

Æv, en flok forbandede perk..., nej "utilpassede unge af anden etnisk og kulturel herkomst", som det jo så diplomatisk kan udtrykkes, synes lige at min 45-scooters (vinterkøretøjs) bagdæk skulle ha' kniven.

Lagde godt mærke til at der stod tre "typer", da jeg kom ud fra Silvan, så jeg kiggede lige efter div. hærværk/tyveriforsøg. Nåede at køre 6-700m, så var dækket totalt fladt - grrrr... Trække 100kg dødvægt 3km hjem ;-(

Som om det ikke skulle være nok punkterede min cykel også i går, efter at jeg lige havde skiftet en utæt ventil dagen før... (Hader tanken om at skulle ta bussen)

Nå men jeg fik da også lidt sjov ud af det, afreagerede med en god brænder, hvad skal man ellers gøre med et fladt dæk? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Øv!, Idioter er der nok af...
  • #1   13. dec 2005 snak om dårlig dag... jeg dår til boksning og var oppe at bokse-træne lidt igår (mandag) og jeg fik da lige en på næsen... dette resulterede i at min næse hævede på indersiden så meget at jeg ikke kan trække vejret gennem næsen... ok tænkte jeg en lettere blodansamling i næseboret.. ikke noget vildt... men dette plagede mig nu alligevel idag så jeg ringede til en næse-læge for at høre om man kunne punktere denne blodansamling, men hann ville gerne se mig inden han kunne sige noget... han fortalte mig så at det jeg havde var en septum hæmaton som skulle udbedres med det samme.. men da jeg havde spist idag skulle vi vente til imorgen så jeg bliver indlagt imorgen formiddag for at få min næse skåret op som derefter skal tømmes og rettes op.... prøv lige at snakke om en dårlig dag... sidder nu og nyder den sidste smøg inden at jeg skal faste indtil operationen...

  • #2   13. dec 2005 Øv endnu mere skod, men det hører vel med til boksning ikke?

    Kan du ikke give samme behandling til nogle af de "utilpassede" med hilsen fra mig? smiley


  • #3   14. dec 2005 christian... jo det hører vel til boksning... og jo der går da et par af dem i klubben... skal da gøre et forsøg... smiley tror bare ikke at jeg kommer til at bokse i et stykke tid.........

  • #4   16. dec 2005 F*ck! Typisk!, Fik min cykel stjålet i dag ;-(, lige som man havde lavet den.

    Ugen indtil nu:
    2 x punkteret cykel
    1 x kniv i dæk på scooteren (ja vel også en punktering...)
    1 x stjålet cykel

    Som om det ikke skulle være nok sidder jeg lige nu med feber og tænker; Hvad mon næste uge bringer?

    Ja ja jeg ved det... www.kinagrill.dk hehe smiley


Kommentér på:
Øv!, Idioter er der nok af...

Annonce