{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Regler for blink
  • #2   20. dec 2005 Mine diodeblink er på 1w men de lyser jo lige så kraftigt som 21w. Det er nok vigtigere med lystyrken end strømforbruget.

    Prøv på www.fstyr.dk - der står det meste. I hovedet kan jeg huske at de skal være gul/orange, synlige og blinke 60-120 gange i minuttet.


  • #3   20. dec 2005 Det er nærmere om de er CE EU TÛW eller hvad de hedder godkendte med den pære, hvis de er blåstemplet aå kan det vel være ligemeget om der sidder 5W eller 1000KW's pære i, omvendt er de ikke hjælper det hellere ikke med en 21 W pære.

  • #4   20. dec 2005 Chr jeg er blevet stoppet med mine blink og de er tjekket. du kender dem vist godt:-)

  • #5   20. dec 2005 Tror der kommer til at gå noget tid før diodeblink bliver lovlige... De er stadig for ringe i dagslys.

    Som der er sagt er strømforbruget ligemeget, men derimod er der regler for synlighed og alt det andet der er blevet nævnt.

    Jeg kørte med miniblink a la dem Carsten G kører med og der skiftede jeg bare pæren til en med et større strømforbrug. Tror det var 16w eller noget og det var ok for strisserne.


  • #6   21. dec 2005 Mit problem er bare, at jeg skærer nummerpladeholderen af hvis jeg får dem her på, og på den måde mister jeg chancen for at få nye på, også fordi jeg laver hul på bagerste kåbedel for at få dem her på... Så hvis de bliver kasseret til syn, står jeg med pikken i blænderen.!

    Krille


  • #7   21. dec 2005 spørsmålet er bare om de er så skide strikse i synshallen...........

    syns ny de er blevet ret flinke efter at det er blevet privatiseret.........

    PS: tro bare at de ska ku ses i sollys, og holde sig inde for grænsen ang. blinkhastighed.


  • #8   22. dec 2005 Det er fuldstændigt ligemeget om det er med glødepærer eller dioder. Bare de er E- eller e-mærket.

    Læs mere på på www.fstyr.dk under Færdelsstyrelsens Vejledning om syn af køretøjer, afsnit 6.04.002


Kommentér på:
Regler for blink

Annonce