{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
522 visninger | Oprettet:

Crom... {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg så fået sådan en djævel med masser af crom...
Nu kommer spørgsmålet så.
Hvordan holder man det bedst her om vinteren..??
Kan man smøre det ind i noget så det ikk irer ??
Hvad bruger i af vidundermiddel for at holde jeres pæne ??

Håber på nogle gode svar..

På forhånd tak
Lars

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Crom...
  • #1   13. jan 2009 Smører det ind i wd40 rundt omkring de dele som er udsat. der skal bare sidde et ordentligt fedlag så ruster den ikke

• #2   13. jan 2009 www.toeffedyrene.dk er der et afsnit med Guides og råd.

Der er et skriv om vinterklargøring. Der er ingen garantier, men det virker for mig:-)

• #3   13. jan 2009 Damn.. Det var en grundig omgang.. Hvis du behandler din cykel sådan hver vinter.. får den jo næsten mere opmærksomhed end konen.. hehe...

Men en god og grundig guide, det er det helt sikkert....

• #4   13. jan 2009 Hvis du vil køre på den mens der er salt på vejene, kan jeg anbefale dig noget Tectyl, altså undervogns behandling, bare i den "klare" version.
    Brugte det på min knallert en gang, den holdt da til at køre hver dag, hele vinteren, og det var sådan en "chopper" knallert, med massere af crom. Det eneste du ikke kan bruge det til er udstødningen, der fordamper det.
    Når det så bliver sommer, og godt vejer, kan det fjernes igen med petrolium, eller et andet organisk opløsningsmiddel.
    Om sommeren plejer jeg at vedligeholde/pusse med autosol, og så giver jeg det en gang "quick wax", altså det er man kan få til lak, som man smørre på, lader tøre og så pusser efter. Med den behandling holder cromet til hverdagsbrug, med regn og andre sjove ting i op til en måned alt efter hvor tørt den står.

• #5   13. jan 2009 inden sæsonen starter pudser du bare alt krom i det samme som moromor pudesde sølvtøjet i hehe

Kommentér på:
Crom...

Annonce