380 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Steffen J
Steffen J
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Crom. Crom.

Jeg er den lykkelige ejer af en Kawasaki VN 800 årg -97. Jeg selv er årgang -57. Min første motorcykel. Der er enkelte ting jeg kunne tænke mig at ændre på cyklen. Bl.a. kunne jeg tænke mig at forcrome et par side dæksler, men de er i plast. Kan det lade sig gøre. Og hvis det kan, hvor kan jeg få det gjort?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne plantesten ud til fortorv. 2.200 kr.
  • Sætte basic gardinstang op fra IKEA og sætte en lampe op på børneværelse 1.000 kr.
  • Spejlophængning 700 kr.
  • Reparation udskiftning af hoveddørs lås, da den binder 1.280 kr.
  • Skift af karburator og service på havetraktor uden klippebord 1.650 kr.
  • Hækkeklipning 1.900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Crom.
  • #1   27. mar 2005 Nu ved jeg ikke hvor du bor men jeg har fået noget lavet ved Aalborg Chrom og han er ret dygtig.

• Steffen J
    Steffen J Tilmeldt:
    mar 2005

#2   27. mar 2005 Tak for rådet.
    Jeg kommer fra Odense. Så det er jo lidt langt.....men hvis det er den eneste løsning så..........

• #3   27. mar 2005 Hej Steffen
    Ikke for at ta' modet fra dig, men jeg har prøvet det samme......
    Jeg ville ha' forkromet mine sidecovers på Virago'en. Blev så henvist til Ålborg Chrom og sendte en mail til dem. Fik det svar, at det var der desværre ingen i DK, der kunne (forkrome plastic).
    Okay - så var jeg så heldig, at min MC mekaniker kunne skaffe dem i krom til mig.

• Steffen J
    Steffen J Tilmeldt:
    mar 2005

#4   28. mar 2005 Hej CostumRider X
    Du har ikke taget modet fra mig. Men det kan da være at jeg ikke skal bruge de gamle ,men i stedet prøve at finde nogle der er forkromede. Jeg kan umuligt være den eneste der har fået den ide!

Kommentér på:
Crom.

Annonce