{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.177 visninger | Oprettet:

Hvad er problemet med de her mennesker {{forumTopicSubject}}

Læste lige dette brevkasse indlæg, og er da en smule chokeret over den idiot som skriver ind her, jeg håber da ikke det en herinde fra som kun er sig selv så meget nærmest og mener at fordi han har en MC plade på sin latterlige 100ccm, så giver det ham ihvertfald også ret til at bruge hele kører banen OGSÅ selvom han kun fedter afsted med 60 km/t.

Hvorfor forbyder man ikke det lort og siger at en MC skal mindst kunne kører de 130 km/t som er på vores motorveje, så ungår man da også mange af de fjolser der absolut intet fatter om hvordan man færdes i trafikken, som tror at verden udelukkende drejer rundt om deres små sørgelige tilværelser, og alle andre omkring dem bare er lige gyldigt fyld.

Anyway, bare lige en klump galde jeg måtte af med hehe, ha en god dag allesammen.

http://nyhederne.tv2.dk/krimi/brevkasse/article.php/id-19770400.html

NewBie


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad er problemet med de her mennesker
  • #2   14. jan 2009 Hehe takker Sebastian :0)

  • #3   14. jan 2009 Sikke en idiot.. han kunne sgu da i det mindste lige trække lidt ind når anre ville forbi.. Det går vi andre sgu da også, ogs selv om vi har mulighed for at køre hurtigere så er der da tidspunkter hvor man ikke gør..
    (kigger efter de kønne piger som snart kommer på vejen igen i små kjoler osv...)

    Hilsen Esben


  • #4   14. jan 2009 årh vi skal da allesammen have lov til at være her. Han spørger jo panserbasse Wilbert, fordi han er i tvivl om, hvor han skal ligge på vejen. Det er da ok.

    Hverken landevejene eller motorvejene tilhører dem, der kører hurtigst. Jeg synes, at det kunne være cool, hvis danske trafikanter var mere opmærksomme på at få trafikken til at flyde fremfor hele at skælde ud på de andre og holde på deres ret.

    smiley


  • #5   14. jan 2009 Du kører på det der i færdselslovens forstand er en motorcykel. Hvad angår din placering på vejen gælder færdselslovens § 15 stk.1, hvorefter du skal køre så langt ude i vejens højre side som muligt. Ikke midt på midten eller lidt til højre herfor, men inde til højre.

    øøøøøhhhhh... sådan som jeg forstår det... så gælder det jo så os MC... jeg vil godt indrømme, at jeg holder mig sku ik så langt til højre som muligt, når jeg kører MC det bliver sku da for farligt, da billister ofte overser en når man ligger inde i siden.

    Har os en '45 og der ligger jeg helt inde, så lang som muligt ja, for ik at være til gene, da man jo sekv sys det er pisse irriterende når et fjols på scooter med 50km/t ligger og fylder hele vognbanen.... ja ja pudse pudse min glorie

    Men kan det være rigtig at man skal placerer sig længst muligt til højre på MC?? hmm lærte i sin tid, at man skulle/måtte placerer sig som bilerne...


  • #6   14. jan 2009 Vil gerne se hans "Motorcykel" Og se hvordan han har placeret sig Bagspejl. Han skrive han bliver forskrækket når han ikke ser dem i hans bakspejl. LOL Men han skal da bare fise ind til højre. Og når der er fuld optrukket skal bilerne bare holde sig bag ham.

  • #7   14. jan 2009 jeg kan ikke se at han gør noget forkert... tværtimod han følger jo bare reglerne som de er!! det er vel de bilister der er irreteret på ham der har et problem . hvis de i deres stresset fortravlede hverdag, psykisk ikke kan holde til at der er en trafikant der for en gang skyld overholder reglerne. burde de enten køre hjemmefra noget før eller søge psykolog. man må da have et problem hvis man kan gå op i limningen over at folk overholder reglerne..... om det er sikkert tja hvis man køre efter forholdne er det jo sikkert..... grunden til min lidt provokerende indslag er bare at man måske skulle se lidt indad i stedet for altid sige det er de andre der er forkert på den...

  • #9   14. jan 2009 MOL....
    der er sku ingen skive i ;o)


  • #10   14. jan 2009 Selvfølgelig er det bedst med trafik der bare flyder derudad, men det gør det jo netop ikke hvis der ligger en regelrytter helt ude ved midterlinien på en scooter der kører 60. Jeg kan ikke se nogen grund til hvorfor man ikke skulle trække ind til højre når man kører langsommere end den øvrige trafik - udover hvis man er den stædige type der absolut SKAL holde på sin ret, selvom det er til besvær, og måske endda fare, for andre og én selv.

    Mvh Mathias


  • #11   14. jan 2009 ----M O D I G----- <<< Vær sød at fortælle mig i mine kommentare hvor det er JEG mangler indsigt i min egen situation??? som skrevet gælder det jo generalt om at få trafikken til at glide, og det gør sådan en klaphat sq da ikke ved at stjæle vognbanen til sine latterlige 60 km/t, det er sq da logik for perlehøns at er man den sløv part må man sq da vige så andre der er hurtigere kan passere, man må da ind til højre og give plads for dem som kan holde de tilladte 80 km/t og komme videre i deres liv, de der små lortet knallerter har i mine øjne INTET med en motorcykel at gøre og skulle losses af H til, så kunne de hygge sig med dem dernede :0)

    Vi bliver ALDRIG enige, og jeg skulle bare af med et surt opstød hvilket jeg er kommet :0)

    Hygge.


Kommentér på:
Hvad er problemet med de her mennesker

Annonce