{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  USA
  • #1   14. jan 2009 Jeg brugte Eaglerider. Stort og fint selskab, men de er ikke billige. Husk at der kommer liability forsikring oveni.
    Vælg electraglide (den med glasfiberkåbe) Det kan ikke forklares hvor behageligt det er efter en hel dag på cyklen smiley
    og god tur.


  • #2   14. jan 2009 Og selv om, at det er Harley'ens hjemland, så overvej om det ikke er bedre med den komfort/hastighed/bagage du kan få på en goldwing. Jeg snupper i hvert fald goldwing næste gang.

  • #3   14. jan 2009 Har også lejet hos Eaglerider, der er landsdækkende, og hvor man kan leje en maskine på fx østkysten og så aflevere på vestkysten. Eller hvor som helst ellers, der er en eaglerider-biks.

    Pris inkl forsikringer (som man ikke skal spare på - man gider IKKE komme til skade i USA uden forsikring), benz etc: Ca en tusse om dagen.

    Bookede og betalte via eaglerider.com hjemmefra. Det virker, og de var skideflinke. Man kan låne tøj, hjelm etc. Jeg havde dog mit eget udstyr med hjemmefra.

    Og så er USA Harley-land. I mine øjne SKAL man da køre på Harley, når man endelig har chancen for at lege easy rider i USA. Jeg kørte selv på helt ny Road King. Fed fornemmelse at cruise i USA på sådan en svend. Eaglerider har masser af andre modeller - både andre touringbamser som Electra Glide og de mere rå modeller. Og man kan altså tjekke det hele ud og booke hjemmefra.

    smiley


  • #4   15. jan 2009 Kender du tilfældigvis nogen, der er bosiddende derovre? - så ville det være billigere at købe en cykel og få dem til at indregistrere og forsikre for perioden. Og udvalget af cykler, der passer din smag, bliver større, så du undgår at skulle køre på en H-D på din drømmetur smiley

  • #5   16. jan 2009 Neej det gør jeg desværre ikk, men kan da godt se det er en god måde og gøre det på;)

  • #6   16. jan 2009 Ja, en rigtig god måde at skaffe den ønskede cykel billigt, men også en måde at få en reservedelsdonor til jeres egen herhjemme, hvis I sender cyklen hjem efter turen. Det koster 1 kUSD + små 2.000 i forsikring og danske havneafgifter + told + moms af det hele. Men dollarkursen er fortsat lav, så det kunne sikkert betale sig i mange tilfælde.

    En tredie mulighed er at sende jeres egne cyklerr derover med fly et par dage før - se fx http://www.biketravel.de/ - eller i forvejen med skib, det er sikkert billigere. Men i begge tilfælde skal i bruge tid derovre på at få dem ind og ud af tolden mm. og tilkøbe en lokal forsikring. For rejser over en måned er det en overvejelse værd IMHO.

    Desværre kan udlændinge ikke længere indregistrere køretøjer i USA; der skal nu et 'Proof of Residence' til, dvs. et bevis på, at man har fast opholdsadresse i landet. smiley


  • #7   16. jan 2009 hmm, kan jeg godt se...villehele klart være fedt og have sin egen derovre, lyder bare besværligt hehe... men fed ide.. men regner med vi tager et måned på motorcykel og et måned i bil

Kommentér på:
USA

Annonce