{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.689 visninger | Oprettet:

USA {{forumTopicSubject}}

Hey !

Var bare lige nødt til at dele dette med jer :

12.10.2012 afgang til L.A. -2 overnatninger - fly til Flagstaff/Grand canyon/navajo reservat - lejet bil - Hoover Dam - Las Vegas ( Giftes igen i Little White Chapel til akkompagnement af "Elvis" - igennem Death Vally - Overnatte i Bishop - Videre gennem Yosimete Natrionalpark- 2 overnatninger ved Lake Bass - køre til San Fransisco og smide bilen - Alcatraz + Goldengate Harley fra S.F. Til L.A. via Carmel - Hearst Castle - Solvang og Santa Monica - Fly til Bufflalo og 2 dage ved Niagara falls - 2 dage i New York og så hjem 02.11.2012........ Min kones ( og mit ) efter vel overstået kræftsygdom... kan nogen have glæde af vores erfaringer ( rejse eller sygdom) siger I bare til !


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  USA
  • #1   9. sep 2012 Super dejligt at høre at i har klaret den modbydlige sygdom.. stort tillykke med det smiley smiley

    og

    hvor lyder den tur bare mega fed.. husk at fortæl om den når i er kommet hjem igen....

    mvh


  • #2   9. sep 2012 Super lækker tur...

    2007, konen og jeg, fly fra frankfurt til LA, Så Universal studios, (bestilte billeter hjemme fra og sprang 200 km kø over. VIP smiley ) leje bil, ford mustang cabriolet, afsted til SF, besøgte også Alcatraz (bestil billetter hjemme fra på nettet, de var udsolgt på stedet 3 mdr ud i tiden) Yosimite, Death valey, Las vegas (blev også gift i Elvis chappel) Hover Dam, Grand canyon i Arizona, Palm springs, San diego, tilbage til LA og hjem efter et par dage der. Uforglemmelig tur... Hele turen tog 18 dage.

    Det er 100% noget vi vil gøre igen, da ska det bare være fra nord til syd skråt ned gennem smiley


  • #3   9. sep 2012 Tager afsted med kæresten 1. nov. Elaker USA, god tur Jan

  • #4   9. sep 2012 Busa C : Tak for det smiley yes, fyldig turbeskrivelse følger...

    Matin : Kanon tur I lavede dér ! ... nogen gange er det bare sådan man prioriterer.. hvis nogen tænker : ja, men de må jo have kassen.. Nej, min kone er sygedmeldt, og jeg er arbejdsløs, så hendes forsikringspenge ( Ved kritisk sygdom ) kunne jo godt bruges i det daglige budget, men som hun siger :én gang ramt af det lort = du ved aldrig.... og denne tur er et af hendes store ønsker, så....
    Hvad jeg vil sige med dette .. = vi ved sgu aldrig hvornår vores "returbillet" bliver indløst, så vi har valgt at afbalancere vores "gennem til alderdom" med "hvad vil vi nå".....
    Det er jo selvfølgelig op til hver enkelt person at beslutte hvordan man vil agere og det ene er ikke mere rigtigt end det andedt, det kommer an på holdning...


  • #5   9. sep 2012 Tak Kim, i lige måde ... Ride Free !

  • #6   9. sep 2012 Jammen i har sgu` noget at glæde jer til.
    Har lige selv været Californien rundt i 3 uger i uge 30,31 og 32 med familien.
    Og det er mega ,mega fedt.
    Kan se på jeres rute, at der måske også kan klemmes nedenstående tre ting ind.
    Fra Grand Canyon bør i ikke glemme byen Kingman, som jo er en legende inden for Route 66. Stop og få en bid mad her.
    http://www.mrdzrt66diner.com/
    Her efter kører i af Route 66 over til Oatman.
    Når i ankommer, vil i føle, at nu er vi tilbage til det gode gamle Route 66
    http://www.ghosttowns.com/states/az/oatman.html

    Og så kan i tøffe op mod Hoover dæmningen.

    Når i kører fra Bishop, så tag en afstikker op til den mest berømte spøgelsesby.
    http://www.bodie.com/

    I ønskes sgu` en mega fed tur.


  • #7   9. sep 2012 Jeg syntes ikke at vi brugte kassen på den tur, fordi at det var vores livs tur nogensinde og sætte en pris på det er svært, men i kr og øre kostede ture alt i alt (fly fra CPH via Frankfurt til LA og retur, hoteller og bil) ca. 24 spir + lommepenge, på det tidspunkt stod US$ i en 5ér så vi fik virklig valuta for vores DK kr.

    Jeg kan godt anbefale at gå på nettet og bestille biletter hjemmefra til de ting i ved i vil se og ved hvornår i er der (tænker på Alcatraz m.m.)

    Pakke rejse hvor alt er planlagt er der hvor man kan sparre lidt gryn, og hvis det er første gang man skal der over er det en rigtig fin måde at gøre det på, har nogle venner der rejste rundt på egen hånd lidt på må og få, der blev en hel del dyrer (dobbel op) da der ikke var den store rabat at hente på denne måde, men for S.... en fed fed tur de havde smiley

    Jeg sidder og bliver helt misundelig smiley Jeg håber at i får jeres livs rejse, Amerikanerne er super flinke og gæst fri.


  • #8   9. sep 2012 Hej Kim C ! Simpelt hen for stort ! Tak for tips, de bliver booket ind "as we speak" !

    Matin : Det var godt nok billigt at I kunne komme rundt ! vi betaler ca. 2000 USD for 4 dg på 2 x HD med alt i forsikring .! men ja, hele turen er planlagt, booket og betalt af os selv, så selvfølgelig er det dyrere.. jeg tror at det løber op i 50 af de store for 22 dg alt i alt... men vi gør det sgu !

    og togså tak for ønskerne til dig ... smiley


  • #9   9. sep 2012 Lyder som en fed tur.
    Håber jeg ogs på at opleve engang!!

    God tur og fedt at blive rask! Flot!


  • #10   9. sep 2012 Til dem der tænker på at tage afsted : Står gerne til rådighed med tips og erfaringer ... Var afted også i 2010 .. Orlando, Bike week i Daytona Beach ( ca 250.000 cykler !) - Miami og Key West...

  • #11   9. sep 2012 tak Jens

  • #12   10. sep 2012 Når i kører ned langs HV1 fra San Fransisco, så lav også lige et stop her.
    http://www.fdm-travel.dk/usa/highway-1/soeelefanter-paa-stranden-ved-vestkysten-californien.html



  • #13   12. sep 2012 Hej Kim C,

    Yes, vi har selvfølgelig indkalkuleret div. stop, når vi støder på disse herlige "tyksakker" smiley


Kommentér på:
USA

Annonce